خرید پارچه پلی استر پنبه

پارچه ها از نخ ها و الیاف طبیعی و مصنوعی تولید شده اند. خرید پارچه پلی استر پنبه به راحتی توسط شرکت بازرگانی دیبافت، امکان پذیر است. شما میتوانید انواع طرح ها و رنگ های این پارچه را از این شرکت بازرگانی خرید نمایید. خرید این محصول به صورت مستقیم از شرکت بازرگانی دیبافت، این مزایا را دارد که دیگر نگران این نیستید که کالاهایتان از چه کیفیت و جنسی برخوردار است و اما خرید این پارچه به صورت غیر مستقیم از این شرکت بازرگانی این مزایا را دارد که شما، هم در وقت خود صرفه جویی میکنید و هم هیچ هزینه ای برای جابه جایی کالایتان متحمل نمیشوید.
شرکت بازرگانی دیبافت، نمایندگی هایی در بسیاری از مناطق مختلف کشور دارد که خرید این پارچه را برای خریداران بسیار راحت کرده است.
این پارچه از تنوع بسیار بالایی برخوردار است و از کیفیت و مرغوبیت بسیار بالایی تشکیل یافته است. این پارچه از نخ مصنوعی به نام پلی استر و نخ طبیعی پنبه تشکیل یافته است و این امر باعث شده است که در برابر شست و شو بسیار مقاوم باشد.
پلی استر کاربرد زیادی در صنعت پوشاک دارد. از این مواد برای تولید پارچه های زمستانی، کت بارانی و… استفاده شده است. علاوه بر این از این پارچه برای دوخت پتو و ملحفه نیز استفاده شده است.

خرید پارچه پلی استر پنبه
این پارچه به دلیل اینکه از نخ پلی استر تشکیل یافته است، پس از شست و شو به راحتی خشک میشود. این پارچه را با استفاده از ماشین لباس شویی نیز میتوان شست و شو داد. برای خشک کردن این پارچه بهتر است در دمای متوسط خشک شود. این پارچه به اتو کشی نیازی ندارد. با استفاده مکرر از این پارچه، چین و چروک را مشاهده نخواهید کرد.
این پارچه در برابر عوامل شیمیایی و فیزیکی از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است.
این پارچه از تنوع رنگ های بسیار بالایی برخوردار است به همین دلیل در فروشگاه های معتبر با هر سلیقه ای میتوان از این پارچه خریداری کرد. به دلیل اینکه در این پارچه از پلی استر استفاده شده است، دارای کشسانی بسیار بالایی است و در برابر پارگی بسیار مقاوم است. حساسیت و آلرژی در این پارچه وجود ندارد.
عرضه پارچه توسط شرکت بازرگانی دیبافت به راحتی صورت میگیرد. این شرکت بازرگانی به صورت مستقیم و غیر مستقیم منسوجات خود را به متقاضیان و خریداران ارائه میدهد.
پارچه لباسی پلی استر پنبه در برابر حرارت بسیار بالا دارای مقاومت بسیار بالایی است. این پارچه لباسی، از پلی استر و پنبه تشکیل یافته است.
شرکت بازرگانی دیبافت انواع طرح ها، رنگ ها و جنس های مرغوب و باکیفیت را دارا است. کافی است به سایت این شرکت بازرگانی مراجعه کرده و از انواع مدل های منسوجات برخوردار شوید.

اطلاعاتی درمورد پارچه پلی استر پنبه

اطلاعاتی درمورد پارچه پلی استر پنبه

با مخلوط کردن پنبه و پلی استر این پارچه تولید شده است. برای تولید این پارچه از ۳۵ درصد پنبه و ۶۵ درصد پلی استر استفاده شده است.
پلی استری که در تولید پارچه در نساجی ها به کار میرود بعد از شست و شو به راحتی خشک میشود و پنبه ای که در این پارچه به کار میرود، رطوبت را به خوبی جذب میکند.
ترکیب پلی استر و پنبه با هم سبب تولید منسوجی بادوام و سبک میشود.
این پارچه در صنعت مد و پوشاک بسیار پرکاربرد است و خریداران و متقاضیان زیادی را از اقصا نقاط کشور به خود جذب کرده است. به دلیل اینکه در این پارچه از پلی استر استفاده شده است، چروک پذیری در این پارچه امکان پذیر نیست و بدون اتو کشی همیشه صاف است. این پارچه در برابر انبساط و انقباض نیز دارای مقاومت بسیار بالایی است و از رنگ های متنوع و گوناگونی تشکیل شده است. نگه داری این پارچه نیز بسیار راحت است و به دلیل اینکه از پلی استر استفاده شده است، این پارچه ویژگی ضدآب را نیز دارا است و در برابر شرایط آب و هوایی بسیار مقاوم است.

بررسی کیفیت پارچه پلی استر پنبه

بررسی کیفیت پارچه پلی استر پنبه

این پارچه دارای کیفیت بسیار بالایی است. در این پارچه کشش و سایش قابل مشاهده نیست و به راحتی قابل شست و شو میباشد و با شست و شوی مکرر، کیفیت اولیه اش را حفظ میکند و با ترکیبی که دارد سریعتر خشک میشود.
به عبارت دیگر کیفیت این پارچه به این امر بستگی دارد که چند درصد از پلی استر و چند درصد از پنبه در تولید این پارچه استفاده شده است.

شناخت عوامل موثر بر قیمت پارچه پلی استر پنبه

شناخت عوامل موثر بر قیمت پارچه پلی استر پنبه

این محصول به تنهایی از پارچه ای که فقط با پنبه تولید شده است، دارای قیمت کمتری است و به دلیل اینکه پارچه پنبه دارای قیمت بسیار بالایی است، پارچه پنبه را با پلی استر ترکیب کرده اند، تا قیمت این پارچه مناسب باشد.
به عبارت دیگر نوع خرید پارچه پلی استر پنبه از لحاظ متراژ نیز بر قیمت این پارچه تاثیرگذار است و خرید این پارچه از تولیدی ها و شرکت های معتبر از جمله شرکت بازرگانی دیبافت نیز بر قیمت این پارچه بسیار تاثیرگذار است.

سفارش پارچه پلی استر پنبه

سفارش این منسوج

شما میتوانید این پارچه را از شرکت بازرگانی دیبافت سفارش دهید. کافی است به سایت این شرکت بازرگانی مراجعه کرده و از انواع طرح ها، رنگ ها، جنس ها و قیمت های انواع این پارچه آگاهی یافته و خرید خود را به راحتی انجام دهید.
کارکنان و مشاوران این شرکت بازرگانی به صورت شبانه روزی در حال فعالیت هستند تا پاسخگوی سوالات شما در زمینه این پارچه باشند.
شرکت بازرگانی دیبافت، قیمت بسیار مناسبی روی پارچه پلی استر پنبه گذاشته است. زیرا این شرکت بازرگانی منسوجاتش را از درب کارخانه خریداری مینماید و چون هیچ واسطه ای در این میان نیست، قیمت منسوجاتش با قیمت بسیار مناسب به دست متقاضیان و خریداران میرسد.
سفارش این پارچه به صورت غیر حضوری از شرکت بازرگانی دیبافت باعث میشود که در وقت و هزینه تان صرفه جویی کرده و خرید خود را بدون اتلاف وقت بتوانید به راحتی انجام دهید.

12

  1. سلام خسته نباشید
    پارچه پلی استر دارای قیمت خوبی می باشد و در بهترین سطح کیفیت به خریداران اراعه می شود.

  2. پارچه های پلی استر پنبه ای بسیار دوخت با کیفیت دارند و پس از شستن پارچه سریع خشک می شود.

  3. سلام وقت بخیر
    پارچه های پلی استر پنبه یکی از پارچه های پر فروش در بازار است که در صادرات هم فروش زیادی دارد

  4. یکی از با کیفیت ترین نوع پارچه پلی استر پنبه رو از شما خرید کردم ، از نظر کیفیت استحکام و همچنین کشسان بودنش باعث رضایت من شد

  5. سلام وقت بخیر
    این پارچه به دلیل اینکه از نخ پلی استر تشکیل یافته است، پس از شست و شو به راحتی خشک میشود.

  6. سلام وقت بخیر
    خواستم از شما بابت محصولی که برام فرستادین تشکر کنم ممنون از سایت خوبتون.

  7. سلام وقت بخیر
    پارچه ها از نخ ها و الیاف طبیعی و مصنوعی تولید شده اند. خرید پارچه پلی استر پنبه به راحتی توسط شرکت بازرگانی دیبافت، امکان پذیر است

  8. سلام وقت بخیر
    پارچه هایی که از نخ پلی استر تولید می شوند پس از شست و شو به راحتی خشک میشود.

  9. سلام عرض ادب من واقعا از همکاری با شما خیلی راضی ام و از مشتری های دائم شما هستم قیمت به صرفه وجنس عالی پارچه ها خیلی خوشحالم بابت آشنایی با شرکت دیبافت نگار

  10. سلام وقت بخیر
    این پارچه از تنوع بسیار بالایی برخوردار است و از کیفیت و مرغوبیت بسیار بالایی تشکیل یافته است

  11. سلام وقت بخیر
    پارچه از تنوع بسیار بالایی برخوردار است و از کیفیت و مرغوبیت بسیار بالایی تشکیل یافته است

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما