خرید پارچه دورو پنبه درجه یک

پارچه دورو پنبه از انواع مختلف پارچه های تریکو ملانژ است که با استفاده از مجهز ترین و به روز ترین دستگاه ها تولید و به بازار عرضه میشود. در تولید پارچه های ملانژ دو نخ جدا کاربرد دارند که این الیاف میتوانند هم الیاف طبیعی و هم مصنوعی باشند. این پارچه در مدل های بسیار گوناگون و متنوعی تولید میشود که توانسته است جایگزین مناسبی برای پارچه هایی با الیاف طبیعی شود. اگر قصد خرید پارچه دورو پنبه درجه یک را دارید ما به شما خرید عمده این پارچه را از خود کارخانجات، مراکز و نمایندگان فروش توصیه میکنیم. در این نوع از خرید شما در نهایت کالا را با قیمت مقرون به صرفه تری تهیه مینمایید. تنوع مدل های این پارچه بسیار زیاد است و کاربرد این پارچه هر روزه بیشتر و بیشتر میشود و در تهیه به روز ترین لباس های موجود در بازار بدون شک پارچه ملانژ دخیل است.

عوامل موثر بر کیفیت پارچه دورو پنبه

عوامل موثر بر کیفیت پارچه دورو پنبه

پارچه دورو پنبه از بهترین پارچه های موجود در بازار است. از عوامل موثر بر کیفیت پارچه دورو پنبه در ابتدا نوع الیاف به کار رفته در آن است. الیافی که برای تولید این پارچه مورد استفاده قرار میگیرند هرچه درجه کیفی بالاتری را در برگیرند به همان مقدار، کیفیت پارچه نیز بالاتر خواهد رفت. علاوه بر اینها کارخانه ی تولیدی نیز در جهت کیفیت پارچه دورو پنبه موثر است؛ هر چقدر برندی که این محصول را تهیه کرده است معروف تر و مشهور تر باشد به تبع، این پارچه نیز از کیفیت بالاتری برخوردار است. پس به طور کلی برای خرید یک پارچه پنبه دورو با کیفیت فقط کافی است آن را از یک تولیدی بنام و مطرح تهیه نمایید. مرغوبیت یک پارچه دورو پنبه درجه یک مرهون کیفیت الیاف آن است.

نحوه ی شستن پارچه دورو پنبه

نحوه ی شستن پارچه دورو پنبه

نحوه ی شستن صحیح پارچه دورو پنبه این گونه است که بهتر است این پارچه با آب سرد شسته شود و حتی الامکان از ماشین لباسشویی ننیز استفاده نشود تا به بافت پارچه آسیب وارد نشود. در صورت استفاده از ماشین درجه ی آن را روی آب سرد تنظیم کرده و نوع لباس را نیز بر روی لباس لطیف و حساس تنظیم کنید. اگر شست و شو به صورت دستی ضورت میگیرد، بهتر است که پارچه را در یک تشت آب سرد قرار داده و به آرامی و با لطافت و ظرافت تمام به آن چنگ بزنید. مراقب بافت و رنگ پارچه باشید، همچنین از مایع لباسشویی مخصوص استفاده کنید.
در کنار اینها برای خشک کردن پارچه بهتر است که در ابتدا آن را در معرض نور مستقیم آفتاب قرار ندهید و ساعات پایانی یا ابتدایی روز اقدام به شست و شو کنید و پیش از ظهر پارچه را از روی رخت جمع کنید. همچنین بهتر است که پارچه را به صورت افقی بر سطح بند پهن کنید تا به آن فشار وارد نشود و پارچه نخ کش نشود. رعایت همین نکات ابتدایی ساده کمک میکند تا پارچه دورو پنبه مدت زمان طولانی تری برایتان عمر کند و شما تا سالها این پارچه را مثل روز اول در کمدتان داشته باشید.

 آشنایی با جنس پارچه دورو پنبه
آشنایی با جنس پارچه دورو پنبه

همان طور که میدانید پارچه دورو پنبه از انواع مختلف پارچه های تریکو ملانژ است، از همین رو بافت آن به صورت حلقوی و گرد است. جنس پارچه دورو پنبه بسته به الیافی که در آن استفاده میشود تغییر میکند. برای تهیه و تولید این پارچه نخ های طبیعی و مصنوعی پنبه ای با هم ادغام میشوند و در نهایت پارچه ای مرغوب به بازار عرضه میشود. از جمله نخ های طبیعی به کار رفته در پارچه دورو پنبه میتوانیم از نخ پنبه که نخی طبیعی و کاملا خالص است نام ببریم.
جهت آشنایی بیشتر با جنس پارچه دورو پنبه باید بدانید که مقدار نخ های صنعتی که در تولید این منسوج به کار میروند بر حسب درجه کیفیتی که دارند، کم و زیاد میشود. پایین ترین درجه کیفی متعلق به نخ اپن است. این نخ با اینکه تمام پنبه است، اما درجه کیفی خوبی ندارد؛ برای همین در درصد کمتری برای تولید این پارچه استفاده میشود. نخ دیگری که درجه کیفی متوسط رو به بالایی را شامل میشود نخ سوپر است که برای تهیه این پارچه کاربرد فراوان دارد. در آخر نخ شانه شده کامفور شده کامپکت شده که از باکیفیت ترین نخ های صنعتی است، همراه با نخ های دیگر در تولید پارچه دورو پنبه کارایی دارند.

مرجع فروش پارچه دورو پنبه

مرجع فروش این منسوج

مرجع فروش پارچه دورو پنبه این پارچه را از معروف ترین تولیدی ها تهیه و در مناسب ترین قیمت به شما عرضه میکند. اگر قصد خرید پارچه دورو پنبه درجه یک را دارید میتوانید این پارچه را از مرجع فروش پارچه دورو پنبه به صورت عمده خریداری نمایید. در خرید عمده به دلیل تعداد زیاد خرید، از قیمت نهایی محصول کاسته میشود و در نهایت محصول با قیمت مقرون به صرفه تری تهیه میشود. در کنار قیمت مناسب، مرجع فروش پارچه دورو پنبه این منسوج را در انواع مختلف طرح و رنگ تهیه میکند و دست شما را برای انتخاب باز میگذارد؛ پس با مراجعه به مرجع فروش پارچه دورو پنبه، میتوانید پارچه ای با قیمت مناسب و کیفیت بالا تهیه کنید. هدف ما از ارائه این مطلب معرفی پارچه دورو پنبه و صحبت در رابطه با تنوع کیفیت و نحوه ی خرید و فروش این پارچه بود. خرید پارچه دورو پنبه درجه یک به شما این امکان را میدهد که در این فصل سال مالک پارچه ای مناسب و باکیفیت باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما