خرید پارچه دورس کرکی

خرید پارچه دورس کرکی توس عرضه کنندگان به صورت گسترده صورت میگیرد. شرکت های تولیدی پارچه دورس کرکی توانسته اند محصولات متنوعی را تولید و به بازار عرضه کنند. امروزه شاهد گسترش تنوع در منسوجات پارچه ای هستیم. این محصول با اینکه مدت زمان زیادی از تولید و عرضه اش نمیگذرد اما توانسته نظر بسیاری از مصرف کنندگان پارچه را به خود جلب کند و در نتیجه شاهد فروش گسترده این محصول باشیم.
پارچه دورس کرکی تماما تولید داخل کشور بوده که با داشتن ویژگی های مطلوب توانسته است در سطح جهانی طرفداران زیادی داشته باشد، مانند کشور هایی نظیر: عراق، ترکیه، تاجیکستان، ارمنستان، آذربایجان، افغانستان، پاکستان و… این منسوج جزو محصول راحتی در صنعت نساجی است که صادرات زیادی را به خود اختصاص داده است و تاجران و بازرگانان با صادرات این محصول به کشور های دیگر سود زیادی را کسب نمودند و زمینه اشتغال بسیاری از هموطنان را ایجاد نمودند.
مزیت سفارش این محصول از شرکت دیبافت کالا نسبت به بازار های دیگر این است که میتوان با قیمت کمتر جنس بهتری را خریداری کنید. درصورتی که به صورت مستقیم این محصول را از طریق شرکت تولیدی سفارش دهید، باعث میشود هزینه ارسال برایتان محسوب نشود و درنتیجه با قیمت کمتری این پارچه را تهیه کنید.

بهترین روش شستشو پارچه دورس کرکی

بهترین روش شستشو پارچه دورس کرکی

پارچه دورس کرکی با داشتن ویژگی های مثبت طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است. همه پارچه ها از جمله پارچه دورس کرکی گاهی به خود لکه گرفته و کثیف میشود، بنا بر این باید از پارچه ای استفاده شود که قابلیت شست و شو داشته باشد، تا بتوانید آن را به راحتی بشویید. انتخاب پارچه دورس کرکی بسیار گزینه مناسبی به شمار میرود، البته برای شست و شو پارچه و منسوجات الیافی بهتر است آنها را با مراجعه به خشک شویی بشویید اما اگر این عمل برایتان مقدور نبود، میتوانید این محصولات را به صورت دستی یا ماشین شخصی بشویید. برای شست و شو پارچه آن را با استفاده از مواد شوینده به راحتی با آب ولرم شست و شو کنید.
نکته ای که برای شست و شو این محصول باید در نظر داشته باشید این است که به هیچ عنوان برای شست و شو پارچه دورس کرکی از آب با دمای بالا و آب جوش مانند آب 100 درجه سانتی گراد استفاده نکنید، زیرا باعث رنگ رفتگی پارچه میشود. برای شست و شو پارچه آن را با استفاده از مواد شوینده مانند: پودر مخصوص لباسشویی یا نرم کننده ها بشویید، و به هیچ عنوان از سفید کننده ها یا لکه بر استفاده نکنید، زیرا استفاده از این مواد باعث رنگ رفتگی پارچه دورس کرکی یا هر نوع منسوج دیگری میشود؛ درصورتی که پارچه لکه شد و مجبور به استفاده از مواد سفید کننده یا لکه بر بودید، ابتدا مقدار بسیار کمی از پارچه را آغشته به این مواد کنید و عمل شست و شو را انجام دهید تا متوجه رنگ رفت پارچه شوید، در صورتی که رنگ پارچه نرفت به این عمل ادامه دهید و در غیر اینصورت از آن مواد استفاده نکنید.

درجه بندی کیفی پارچه گلکسی ملانژ

درجه بندی کیفی پارچه گلکسی ملانژ

شرکت تولیدی و خرید پارچه دورس کرکی با استفاده از الیاف های پنبه، پلی استر ویسکوز، نخ، ابریشم و… توانسته است محصول با کیفیت و مرغوبی را تولید سازد. یکی از تولیدات جدید و مدرن این شرکت تولیدی پارچه گلکسی ملانژ است. برای تولید پارچه گلکسی ملانژ نیاز به مواد اولیه درجه یک است که کارخانه تولیدی این محصول با بهره گیری از این موارد، این مرغوبیت را در پارچه های خود ایجاد کرده است.
پارچه گلکسی ملانژ توسط دستگاه های نوین صنعتی ابتدا ریسندگی و بافندگی شده سپس چاپ و نوار دوزی انجام میشود و به بازار عرضه میشود تا به دست مشتریان عزیز برسد، هر کدام از مراحل بخش های مختلفی دارد و مواد اولیه این محصول درجه یک است که به شکل الیاف نخ یک لایه و دولایه تبدیل میشود. بافت پارچه گلکسی ملانژ دولایه است و با انجام مراحلی وزن و لطیف بودن پارچه مشخص میشود که محصول مورد نظر بعد از برش توسط ماشین آلات، و تثبیت رنگ پتو جهت شست و شوی آن با برش در ابعاد متنوع برای تمامی رده های سنی و در اندازه های مختلف تولید میشود.

تشخیص کیفیت پارچه گلکسی ملانژ

تشخیص کیفیت پارچه گلکسی ملانژ

پارچه گلکسی ملانژ نوعی پارچه است که از الیاف پلی استر و الیاف پنبه تولید میشود. پارچه گلکسی ملانژ از موادی ساخته شده که قابلیت ارتجاعی و کشسانی بالایی دارد، گیاه پنبه به عنوان یک محصول زراعی در آب و هوای متعادل رشد میکند، از این رو این پارچه برای فصل های بهار، پاییز، تابستان، زمستان مناسب است؛ در فرآیند تولید این محصول برای ریسیده شدن به نخ و بافتن منسوجات آماده شده بهتر است از الیاف پلی استر ویسکوز مورد استفاده قرار گیرد. این منسوج زیبا ترین پارچه از دیدگاه نوع بافت و طرح و رنگ است؛ همچنین هر سال 80۰ هزار تن طاقه این پارچه به کشور های دیگر صادر میشود زیرا علاوه بر ایران، در کشور های دیگر هم طرفداران زیادی دارد. اين منسوج هم به صورت یک لایه و هم به صورت دو لایه تولید میشود که در هنگام خرید میتوانید به راحتی تشخیص کیفیت پارچه گلکسی ملانژ را انجام بدهید.

مرجع فروش پارچه دورس کرکی

مرجع فروش پارچه دورس کرکی

بازار خرید پارچه دورس کرکی بسیار گرم تر از سایر منسوجات است. این پارچه را میتوانید به صورت مستقیم از طریق بازار عرضه کننده یا مراکز فروش پارچه در مدل های مورد پسند و سلیقه خود در طرح و رنگ دلخواه به صورت خرد یا عمده خریداری کنید.
اما در این میان روش مطمئن تر و آسان تری را میخواهیم برای سفارش پارچه دورس کرکی اشاره کنیم و آن هم سفارش اینترنتی این محصول به صورت مستقیم از شرکت خرید پارچه دورس کرکی است. شرکت تولیدی این منسوج، زمینه لازم برای خرید محصولاتش به قیمت درب کارخانه را فراهم ساخته و خریداران این محصول میتوانند با مراجعه به سایت شرکت دیبافت کالا و تماس با شماره های درج شده در سایت در وقت اداری از قیمت و انواع مدل این محصولات مطلع شوند. در نتیجه پارچه مورد نظر خود را متناسب با طرح و سلیقه خود به صورت خرد یا عمده سفارش دهند، تا در کمترین زمان ممکن به دستشان برسد.
همچنین این شرکت محصولات خود را به صورت سفارش اینترنتی از کارخانه با 7 روز ضمانت به فروش میرساند، به صورتی که اگر این محصول را خریداری کردید، اما از جنس محصول خود رضایت نداشتید کافی است طی 7 روز این محصول را به شرکت مرجوع کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما