خرید پارچه دورس ملانژ کرکی

معمولا میزان خرید پارچه دورس ملانژ کرکی توی فصول سرد سال نسبت به نیاز مصرف کنندگان بیشتر و بیشتر میشه. پارچه دورس ملانژ کرکی از جمله پارچه های ضخیم هست که برای تولید انواع هودی، سویشرت و لباس های گرم پاییز و زمستون و مناسبه. پارچه ملانژ کرکی به صورت کیلویی و طاقه ای توی تمامی مراکز فروش پارچه، چه به طور حضوری و چه آنلاین، به فروش می رسه. پارچه دورس ملانژ از جمله پارچه هایی هست که با نخ ملانژ بافته شده و هرگز نباید نگران از دست دادن رنگش باشید. این پارچه که از الیاف مصنوعی تولید شده هرگز چروک نمیشه و همیشه کیفیت خودش رو حفظ می کنه. به همین دلیل همیشه این پارچه بازار خودش رو برای رقابت با سایر پارچه های کرکی نگه داشته.

بررسی لطافت پارچه دورس ملانژ کرکی

بررسی لطافت پارچه دورس ملانژ کرکی

در پارچه دورس ملانژ کرکی هم الیاف پنبه و هم الیاف مصنوعی و پلی استر وجود داره که هم باعث لطافت و هم سبکی پارچه شده. داخل کرکی پارچه هم که به صورت خارخورده هست باعث شده که از نرمی فوق العاده ای برخوردار باشه. پوست خیلی از ما همچنین کودکان به برخی الیاف مصنوعی حساسیت نشون می دن. که خب البته پارچه ملانژ توکرکی به خاطر درصد بالای الیاف پنبه ای که توی خودش داره از این حساسیت جلوگیری کرده. هنگام خرید پارچه دورس ملانژ کرکی حتما به وجود الیاف طبیعی به کار رفته در اون حتما دقت کنید. خب همونطور هم که می دونید هرچه الیاف طبیعی پارچه ملانژ بیشتر باشه قیمت اون هم بیشتر هست.

تنوع رنگ پارچه دورس ملانژ کرکی

تنوع رنگ پارچه دورس ملانژ کرکی

از اونجایی که برای بافت پارچه ملانژ از نخ ملانژ استفاده میشه، یعنی نخی که قبل از بافت رنگ شده هست، به همین دلیل پارچه دورس ملانژ از تنوع رنگی بالایی برخورداره. نخ پنبه و مصنوعی هر دو هنگام رنگ شدن واکنش مختلفی از خودشون نشون می دن که همین مسئله باعث میشه نخ هایی که برای بافت این پارچه استقاده میشه دارای تفاوت رنگ کنار هم باشن و به تنوع رنگ پارچه دوزس ملانژ کمک بیشتری بکنن.

آنچه باید در مورد پارچه دورس ملانژ بدانیم

آنچه باید در مورد پارچه دورس ملانژ بدانیم

پارچه دورس ملانژ به صورت دولایه و سه لایه تولید شده و حالت گرمایش خیلی خوبی رو برای بدن ایجاد می کنن. به همین دلیل هم این پارچه ها برای تولید هودی، انواع لباس پاییزی، ست های ورزشی، انواع اسلش اسپورت و هودی بسیار مناسبه. پارچه دورس ملانژ از دو لایه تشکیل شده که لایه پشت این پارچه کرکی هست. این پارچه نرم و سبک وزنه. قابلیت گرمایی خوبی داره. دارای حالت پشمی و پنبه ای و خارخورده است که گرمای مناسبی ایجاد میکنه. جذاب و دارای تنوع رنگ بسیار زیادیه. خرید پارچه دورس ملانژ کرکی برای انواع هودی مردانه و زنانه مناسبه. این پارچه در عرض 90 سانت دو لا هست. پارچه دورس ملانژ به دو صورت کیلویی و متری به فروش می رسه که هر دو مترش تقریبا یک کیلو محسوب میشه. پارچه های دورس ملانژ رنگ ثابت هستند. چروک نمیشن و پس از شست و شو سایزشون کم نمیشه. هرچه الیاف طبیعی و پنبه به کار رفته در پارچه دورس کرکی بیشتر باشن قیمت این پارچه بالاتر میره.

عرضه بی واسطه پارچه دورس ملانژ کرکی

عرضه بی واسطه پارچه دورس ملانژ کرکی

عرضه مستقیم پارچه دورس به صورت کیلویی، طاقه ای و عدلی از درب کارخانه و کارگاه های تولیدی این پارچه برای تمامی مراکز پخش و عمده امکان پذیره. خرید پارچه دورس ملانژ کرکی به صورت مستقیم و بی واسطه برای تمامی فروشندگان پارچه که از طریق حضوری و در بازارها و مجتمع های تجاری بزرگ به کسب و کار پرداختند، چه برای فروشندگان آنلاین و غیرحضوری گزینه بسیار خوبی برای سودآوری هرچه بیشتر هست. خرید ارزان و مقرون به صرفه به صورت کیلویی و فروش اون به صاحبان تولیدی های ارزان و با کیفیت، چرخه بازار رو همیشه حفظ کرده. عرضه بی واسطه پارچه دورس ملانژ کرکی، از طریق کارشناسان فروش سایت شرکت دیبا بافت کالا به راحتی امکان پذیره. مشاوران و کارشناسان تخصصی این شرکت به شما در خرید و انتخاب هر چه بهتره محصول مورد نیازتون کمک می کنن.

پارچه دورس بچه گانه

پوست کودکان همیشه آسیب پذیرترین پوست در مقابل مواد شیمیایی و الیاف مصنوعی بوده به همین جهت هم هست که پارچه دروس بچه گانه از درصد الیاف طبیعی و پنبه بیشتری در تولید خودش استفاده کرده. همین استفاده از الیاف طبیعی پنبه باعث کیفیت بسیار بالای این پارچه و بالاتر بودن قیمتش نسبت به سایر انواع ملانژ هست.. پارچه دورس بچه گانه در رنگ بندی متنوع و نقش های عروسکی جذاب در مراکز خرید پارچه دورس به فروش می رسند. این پارچه به صورت دو لایه و چند لایه یا تو کرکی مناسب برای تمام فصول سال می تونن تامین کننده لباس های بهاره پاییزه و زمستانی کودکان نازنین شما باشن.

بررسی لطافت پارچه دورس پارچه دورس لاکرادارکرکی

پارچه دورس لاکرادار

پارچه دورس لاکرا از الیاف پنبه تشکیل ‌شده و به همین خاطر هم، نسبت به سایر پارچه های دورس ضخیم تر و لطیف تر هست. این پارچه مقاومت بیشتری هم نسبت به پارچه های مشابه خودش داره. پارچه دورس لاکرا به صورت دو نخ و سه نخ تولید میشه و گرمای زیادی رو در خودش نگه می داره به همین دلیل هم گزینه مناسبی برای فصل های سرد سال و زمستون هست قیمت پارچه های دورس لاکرادار بسته به میزان الیاف طبیعی که توش به کار رفته ارزان تر یا گرون تر هست..

پارچه دورس کرکی

پارچه های دورس کرکی توسط دستگاه های مخصوص خارزنی به صورت خارخورده و کرکی در اومدند. این حالت کرکی باعث شده که پارچه به صورت عایق عمل کرده و گرما رو در خودش به خوبی نگه داره. خرید پارچه دورس ملانژ کرکی که الیاف پنبه ای بیشتری داشته باشند برای تهیه لباس های نوزادی و لباس کودکان بسیار گزینه مناسبی هست.

بررسی لطافت پارچه دورس پارچه دورس لاکرادارکرکی

پارچه دورس قهوه ای

این پارچه که از نخ دو لایه و سه لایه بافته میشه به پارچه فوتر معروف هست. پارچه دورس قهوه ای به خاطر گرمایی که ایجاد می کنه برای لباس های زمستونی زنانه و مردانه و انواع پالتو و سارافون و بالاپوش های گرم مناسبه. این پارچه دارای رنگ ثابته. چروک نمیشه، آبرفت نداره و قابل شست و شو در آب ولرم هست.

 

14

  1. سلام الان که بودی خودی هست در بازار فروش خوبی را ملانژ تو کرمی به خودش اختصاص داده مجموعه شما هم که قیمت مناسب به بازار وارد می کند بیشتر خریداران شما تولید کننده ها هستند .

  2. سلام وقت بخیر
    من سه روزه سفارش دادم هنوز به دستم نرسیده ممنون میشم ارسال من رو پیگیری کنید با تشکر خانم باقری از ایلام

  3. سلام وقت بخیر این پارچه ها دارای ضخیم هست که برای تولید انواع هودی، سویشرت و لباس های گرم پاییز و زمستون و مناسبه. پارچه ملانژ کرکی به صورت کیلویی و طاقه ای توی تمامی

  4. سلام وقتتون بخیر من چند بار از شما خرید کردم و خیلی راضی بودم ممنون از سایت خوبتون.

  5. سلام پارچه ملانژ کرکی به صورت کیلویی و طاقه ای توی تمامی مراکز فروش پارچه، چه به طور حضوری و چه آنلاین، به فروش می رسه؟؟

  6. سلام روز بخیر
    پارچه دورس ملانژ به صورت دولایه و سه لایه تولید می شوند و حالت گرمایش خیلی خوبی دارند من خرید کردم و خیلی راضی بودم.

  7. سلام وقت بخیر
    پارچه های ضخیم هست که برای تولید انواع هودی، سویشرت و لباس های گرم پاییز و زمستون و مناسبه. پارچه ملانژ کرکی به صورت کیلویی و طاقه ای توی تمامی مراکز فروش پارچه بفروش می رسد

  8. سلام پارچه دورس ملانژ کرکی از جمله پارچه های ضخیم هست که برای تولید انواع هودی، سویشرت و لباس های گرم پاییز و زمستون و مناسبه و ضخامت بالایی داره

  9. سلام وقت غ
    پارچه دورس ملانژ از جمله پارچه هایی هست که با نخ ملانژ بافته شده و هرگز نباید نگران از دست دادن رنگش باشید

  10. سلام وقت بخیرپارچه دورس ملانژ کرکی هم الیاف پنبه و هم الیاف مصنوعی و پلی استر وجود داره که هم باعث لطافت و هم سبکی پارچه شده

  11. سلام خدمت شرکت دیبافت نگار من از انتخاب سایت اینترنتی شما بسیار راضی ام و خرید امن و راحتی داشتم باتشکر

  12. سلام وقت بخیر من شهر زنجان زندگی می کنم شما ارسال به زنجان دارید و هزینه ارسالتون چقدره؟

  13. سلام وقت بخیر
    پارچه های دورس کرکی توسط دستگاه های مخصوص خارزنی به صورت خارخورده و کرکی بافته می شوند و کیفیت بسیار بالایی دارند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما