تولید پارچه کشباف نازک در مشهد

پارچه کشباف نوعی پارچه تریکو است که در انواع گوناگون تولید می شود و تولید عمده پارچه کشباف نازک در کارخانجات نساجی به صورت خیلی وسیع انجام می شود . چون نیاز به پارچه و لباس همیشه در بازار وجود دارد برای همین تولید پارچه کشباف نیز رشد و گسترش پیدا کرده است و تنوع تولید این پارچه فراوان می باشد . میزان کشسانی این گونه از پارچه ها با توجه به نخ و جنس آن متفاوت است ‌.

تولید پارچه کشباف نازک در مشهد

نکاتی برای دوخت پارچه کشباف

نکاتی برای دوخت پارچه کشباف

همه چرخ های خیاطی می توانند پارچه کشباف نازک را بدوزند به شرط این که باید به نکات ریزی دقت کنید . در زیر چند نمونه از این نکته ها را نام می بریم :

  1. از سوزن مخصوص پارچه های کشباف استفاده کنیم .
  2. از قرقره هایی استفاده کنیم که خاصیت کشسانی داشته باشد یعنی جنس آن از پلی استر باشد .
  3. درجه دوخت را روی درجه های کم بگذارید .
  4. درجه کشش نخ را تنظیم کنید یعنی بیشتر کنید .

اگر احساس کردید که تمام این مراحل را انجام دادید ولی دوخت پارچه کشباف به خوبی انجام نمی شود از نایلون استفاده کنید یعنی در زیر دوخت نایلون قرار دهید و بعد دوخت کنید با این کار مشکل شما حل می شود .

فروش پارچه کشباف در تمام مراکز فروشگاهی مانند فروشگاه های بزرگ زنجیره ای و مغازه های پارچه فروشی در سراسر کشور و اینترنتی صورت می گیرد . ما در سایت خود انواع پارچه کشباف در تنوع رنگ و مدل و طرح را به فروش می رسانیم .

فروش عمده پارچه کشباف تریکو نازک

فروش عمده پارچه کشباف تریکو نازک

پارچه کشباف تریکو نازک دارای طرح و چاپ گوناگون می باشد . این پارچه ها توسط دو گروه مورد استقبال و توجه قرار گرفته است . گروه اول کارگاه های خیاطی و گروه دوم کارگاه های عروسک سازی .

در تهیه و تولید این گونه از پارچه ها مواد مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد به همین خاطر تنوع در این گونه از پارچه ها بسیار زیاد است . فروش عمده پارچه تریکو کشباف نازک اعلا و  درجه یک توسط مراکز مختلف از جمله فروشگاه های بزرگ به صورت جزئی و به صورت عمده صورت می گیرد . تولید کننده پارچه کشباف نازک در مشهد تمام سعی خود را می کند تا محصول با کیفیت و مطمئن و درجه یک را با قیمت مناسب و ارزان بدون واسطه در اختیار خریداران قرار دهد برای همین از طریق سایت زیر اقدام به فروش عمده اینترنتی محصولات خود کرده است .

برای اینکه از قیمت این پارچه ها و تنوع رنگ و مدل های دیگر این نوع پارچه مطلع شوید بهتر است به سایت زیر سر بزنید .

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما