تولید پارچه دورس پنبه لباس مردانه

پارچه دورس پنبه ای برای دوخت انواع لباس های ضخیم زمستانی و پاییزه مورد استفاده قرار می‌گیرد. ازاین رو تنوع تولید و درجه کیفی این محصول آن را به یکی از پرکاربردترین ها به ویژه در صنعت لباس های ورزشی بدل کرده‌است. در تولید انواع لباس مردانه از کدام نوع پارچه های دورس استفاده می‌شود؟

 

تولید پارچه دورس پنبه لباس مردانه

مشخصات بهترین پارچه دورس

اگر از طرفداران شلوار و سوئیشرت های تیشرت مردانه سایز بزرگ ضخیم پنبه ای و گرمکن های ورزشی هستید، باید بدانید که در تولید انواع آنها از پارچه های دورس استفاده می‌گردد. برای دوخت پارچه های دورس از نخ های مختلفی استفاده می‌شود که از مهمترین آنها می توان به نخ پنبه ای، فلامنت، اسپان و ملانژ اشاره کرد.
به طور کلی نام این پارچه ها بیانگر نوع دوخت آنها می‌باشد. همچنین برای تولید از ماشین های گردباف استفاده می‌کنند. درنتیجه پشت پارچه دورس به صورت تارهای نخ بافته می‌شود و روی آن از جنس پنبه و … دارای تراکم و ضخامت زیادی می‌باشد.
دورس پنبه، گلکسی، ملانژ و گلکسی پشت کجراه نمونه های از مدل های پرطرفدار این محصول به شمار می‌آیند. اگر قصد خرید پارچه پنبه لاکرا دورس را دارید، باید بدانید که مهمترین مشخصات آنها عبارتند از:

  • بافت ضخیم و مقاوم در برابر سرما
  • مناسب برای دوخت انواع لباس ورزشی، شلوار و گرمکن
  • قابلیت شستشو با انواع شوینده ها و ماشین لباسشویی
  • عدم رنگ دهی پارچه دورس و طول عمر بالا
  • وزن سبک و قابلیت حمل آسان در ساک های ورزشی
  • سازگار با پوست بدن و عدم ایجاد حساسیت یا آلرژی

البته از آنجایی که تنوع این محصولات از نظر درجه کیفی و ضخامت بسیار زیاد است، بنابراین از آن ها می توان برای دوخت شلوارهای خانگی و برخی تیشرت های راحتی مناسب پاییزه نیز استفاده نمود.

 

مشخصات بهترین پارچه دورس

مرکز فروش پارچه دورس پنبه لاکرا سویشرت

پارچه دورس پنبه لاکرا همانطور که از اسمش مشخص است ترکیبی از الیاف های پنبه و لاکرا است. بنابراین هر چقدر که میزان و درصد پنبه طبیعی در بافت این پوشاک بچه ارزان بیشتر باشد، به همان میزان، گرماژ و درجه کیفی آن نیز افزایش خواهد یافت.
از این نوع محصولات اغلب به عنوان پارچه سویشرت، گرمکن و شلوار ورزشی مناسب تمام فصول استفاده می‌کنند. چرا که به علت وجود الیاف طبیعی پنبه در بافت، از جذب گرما جلوگیری می‌کند و مانع عرق کردن ورزشکار می‌شوند.
امروزه فروش پارچه دورس با تنوع رنگی زیاد به صورت عمده با شیوه های مختلف صورت می‌گیرد. ازاین جهت شرکت های دوخت لباس ورزشی می‌توانند برای خرید عمده و ارزان انواع پارچه های مورد نیاز خود، از طریق این مرکز اقدام به ثبت سفارشات خود نمایند.

 

مرکز فروش پارچه دورس پنبه لاکرا سویشرت

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما