تولیدی پارچه ویسکوز خام

در تولیدی پارچه ویسکوز خام قیمت پارچه از اهمیت زیادی برخوردار است؛ لذا لازم دانستیم برای شما عزیزان ذکر کنیم که قیمت، در تولیدی ها متفاوت است و دلیل این تفاوت موارد زیر است:

۱- الیاف و نخ های مورد استفاده در محصول

۲- کیفیت بافت پارچه

۳- بافته شدن پارچه به صورت یک رو یا دو رو

این محصول با نخ های متفاوتی به صورت عمده هم توسط تولیدی ها عرضه شده است، متفاوت بودن نخ ها موجب تنوع پیدا کردن محصول شده است؛ به طور نمونه نخ هایی مانند نخ پلی استر، نخل لاکرا و ویسکوز. با ترکیب کردن این نخ ها؛ میتوان انواع متعددی از نخ ها را به بافتن آن پرداخته که شامل موارد زیر است:

۱- پارچه ویسکوز پلی استر

۲- پارچه ویسکوز پلی استر لاکرا

۳- ویسکوز صددرصد تیپ لاکرا

 شناخت بهترین نوع پارچه ویسکوز خام
شناخت بهترین نوع پارچه ویسکوز خام

نخ ویسکوز خام یک فیبر مصنوعی است که از ترکیب سلولز گیاهی با ترکیبات شیمیایی ساخته شده است؛ شاید به گوشتان خورده باشد که ویسکوز خام نه، یک الیاف طبیعی و نه یک الیاف مصنوعی، بلکه یک الیاف نساجی است که از بخشی از مواد اولیه با منشاء طبیعی و بخش دیگر مواد شیمیایی مصنوعی و غیر طبیعی استفاده میکند و از طریق برخی از فرایندهای شیمیایی به دست می آید.
استفاده از نخ ویسکوز مزایای بسیاری دارد؛ هرچند هر نخی علاوه بر مزایا، معایبی نیز در خود دارد اما مزیت های نخ ویسکوز خام بسیار بالاتر و معایب آن محدود است و در ابتدای تولیدی نوعی ابریشم گیاهی نامیده شده است اما با گذشت زمان بسته به مواد اولیه مصرفی و روش‌ های مختلف تولید؛ نام های متفاوتی گرفت. مواد اولیه مورد استفاده همیشه یکسان نیست؛ بیشتر از درختان، گیاهان، میوه ها و سایر مواد با منشا گیاهی استفاده شده است.
در صورت کلی دو نوع ویسکوز خام وجود دارد: سلولزی و فیبر ویسکوز. سلولزی از سلولز با منشاء گیاهی استخراج شده است در حالی که فیبر ویسکوز از پروتئین ‌های سایر مواد با منشاء گیاهی یا حیوانی استخراج شده است، نخ ویسکوز درجه یک حالت کشسانی و خطوط بافتی مورب و ریز دارد. از مزایای نخ ویسکوز خام رنگ پذیری بالا، مقاومت زیاد در مقابل شست و شو و دوام و استحکام بالا را میتوان نام برد.

انواع مختلف پارچه ویسکوز خام

انواع مختلف پارچه ویسکوز خام

ویسکوز خام در واقع همان پارچه ویسکوز است و با لاکرا و پلی استر ترکیب شده و بافته شده است و از آن به تنهایی استفاده نمیکنند.
پارچه ویسکوز لاکرا از پیشرفته ترین مراحل تولید حاصل آمده است و بیشترین تقاضا را به دنبال خود داشته است. پارچه ویسکوز لاکرا را میتوان در دسته بهترین نوع پارچه های عرضه شده قرارداد. این پارچه با توجه به ویژگی‌ های مثبت همچنان در صدر توجه قرار دارد؛ اما به دلیل استحکام نه چندان بالایی که در آن وجود دارد؛ عموما جهت تولید این محصولات مورد کاربرد واقع میگردد: ملحفه، لباس مردانه، رومیزی، لباس ورزشی.

راه های افزایش دوام پارچه ویسکوز خام

راه های افزایش دوام پارچه ویسکوز خام

از آنجایی که این محصول یک ماده نسبتاً دمدمی مزاج است نیاز به نگهداری دقیق دارد؛ در غیر این صورت به جای یک چیز زیبا، یک پارچه جویده شده، پوشیده از گلوله دریافت خواهید کرد. چند مورد از راه های مراقبت از این کالا را برای شما عزیزان بیان میکنیم.
این محصول باید با دست و در دمای حداکثر ۴۰ درجه شست و شو شود؛ توصیه شده است که از شوینده‌ های ژل های غیر قلیایی برای پارچه های ظریف استفاده کنید و استفاده از نرم کننده ها خوب است به دلیل افزودنی های آن، الیاف ویسکوز، نرمی خود را حفظ کرده و از بین نمیرود.
یکی دیگر از راه های افزایش دوام، این است که چگونه پارچه ویسکوز خام را خشک کنیم، هنگامی که پارچه مرطوب است این بافت بیشتر مستعد تغییر شکل است پس توصیه میکنیم که آن را روی یک سطح افقی نرم خشک کنید؛ چون پارچه کشیده نمیشود.

 توزیع بی واسطه پارچه ویسکوز خام
توزیع بی واسطه این منسوج

امروزه با توجه به افزایش جمعیت و تقاضای مردم برای درخواست این محصول باعث شده است که قیمتی برابر با قیمت پارچه های خارجی داشته باشد؛ به همین دلیل تولیدی ما تمام سعی خود را کرده است تا بتواند با توزیع بی واسطه پارچه خام؛ باعث تنظیم بازار خود شود تا قیمت پارچه ویسکوز خام تا ۱۰ تا ۲۰ درصد کاهش داشته باشد. تولیدی ما محصولات خود را با کیفیت عالی و قیمت ارزان و استثنایی در سایت های مختلف به شکل مختلف توزیع میکند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما