توزیع مستقیم پارچه پلی استر ویسکوز لاکرا

توزیع پارچه پلی استر ویسکوز لاکرا با کیفیت بالا در این مجموعه انجام می گیرد. این پارچه ماهیت گیاهی داشته و بر روی پوست اثر زیان بخش ندارد. برای خرید این محصول باکیفیت بالا و ارزان قیمت می توانید از این مجموعه اقدام کنید. این پارچه به خوبی رطوبت را جذب می کند و مقاومت بالایی در برابر حرارت دارد. و به دلیل نرمی و یکنواختی بالا توانسته مورد استقبال مشتریان قرار گیرد.

توزیع مستقیم پارچه پلی استر ویسکوز لاکرا

مزیت های قابل توجه پارچه ویسکوز کشی

مزیت های قابل توجه پارچه ویسکوز کشی پارچه ویسکوز کشی از جمله پارچه است که از الیاف طبیعی تولید شده و کیفیت بسیار بالایی دارد. این پارچه ساختار شبیه به پنبه دارد و از نیشکر، بامبو و سپیا تولید می شود. این پارچه از استحکام بالایی برخوردار است و رطوبت بالایی جذب می کند. از خاصیت رنگ پذیری بسیار بالایی برخوردار است و تنوع رنگبندی بالایی دارد همچنین مصارف گوناگونی دارد

این پارچه از خاصیت تنفس پذیری بالایی برخوردار است و به عنوان یک پارچه خنک شناخته شده است. و گزینه مناسبی برای فصل تابستان است. این پارچه تولید الکتریسیته نمی کند و بسیار خوش دوخت است و بافتی نرم و لطیف دارد. و برای تولید لباس خانگی بسیار مناسب است.

این پارچه قابلیت ارتجاعی کمی داشته و به این شکل از تن خور خشک تری دارد. و به سادگی چروک می شود. ظاهری درخشان و براق داشته و با دیدن آن به فکر به فکر رنگ های کدر می افتید اما پارچه ویسکوز و خصوصا پلی استر برق خاصی در جنس و الیاف پارچه به صورت اولیه وجود دارد. اما اگر پارچه ویسکوز را داخل آب جوش بیندازید این برق از بین رفته و به مرور زمان کدر می شود.

فروش پارچه پلی استر ویسکوز لاکرا

فروش پارچه پلی استر ویسکوز لاکرا فروش پارچه پلی استر ویسکوز لاکرا به صورت عمده و جزئی از این مجموعه انجام می گیرد. کیفیت بالا و قیمت مناسبش باعث افزایش فروش در بازار داخلی و خارجی شده است. و صادرات این پارچه از طریق این مجموعه بازرگانی با کسب مجوز های لازم و رعایت قوانین بین المللی صورت می گیرد. قابل ذکر است صادر کنندگان نیازمند تسلط کامل بر فرآیند ها و قانون تجارت بین الملل هستند. تا از ضرر های احتمالی و ریسک ورشکستگی دوری کنند.

امروزه صنعت فروش پارچه پلی استر پر رونق است و بسیاری از کشور هادر این صنعت سرمایه گذاری کلان می کنند و به سود بسیار بالایی می رسند. این پارچه به دو صورت کیلویی و طاقه ای به فروش می رسد، بسیاری از بانوان از این پارچه برای دوخت لباس خانگی استفاده می کنند. در صورت خرید به صورت طاقه ای مشتری می تواند از تخفیف های زیادی استفاده کنند. عمده فروشان و خرده فروشان به عنوان خریداران اصلی در این عرصه شناخته شده اند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما