بهترین پارچه شلوار اسلش ایران | صادرات پارچه درجه یک ایرانی

بهترین پارچه شلوار اسلش ایران را می توان از تولیدی های پارچه تهیه نمود. پارچه های شلواری دارای تنوع بسیاری هستند. برخی ارقام این پارچه ها مناسب استفاده در مکان های رسمی و اداری می باشند و برخی دیگر به عنوان پارچه جهت دوخت لباس و شلوار راحتی به کار می روند.

شلوار اسلش یکی از نمونه های نسبتا جدید شلوار است که در بین جوانان بسیار طرفدار دارد. پارچه به کار رفته برای دوخت چنین شلوار هایی از انواع پارچه کشی مانند پارچه تریکو و انواع الیاف مصنوعی و طبیعی تشکیل شده است. بنابراین تنوع موجود در پارچه شلوار اسلش زیاد است و مناسب فصول مختلف سال طراحی و تولید می شود.

 بهترین پارچه شلوار اسلش ایران | صادرات پارچه درجه یک ایرانی

تولید عمده انواع پارچه در ایران

تولید عمده انواع پارچه در ایراندر حال حاضر بسیاری از پوشاک و البسه موجود در فروشگاه های لباس کشور، حاصل کار تولید کنندگان داخلی می باشد. این اجناس از نظر کیفیت در سطح بالایی قرار دارند و تولید عمده پارچه با کیفیت بالا در مناطق مختلفی از کشور صورت می گیرد.

تولید عمده انواع پارچه توسط کارخانجات مختلفی انجام می شود که برخی از آنها به برترین برند های عرضه کننده پارچه در کشور تبدیل شده اند. طبق نظر کارشناسان و مسئولان این حوزه، برند سازی و معرفی تولید کنندگان برتر می تواند از گام های مهم جهت ارتقای این رشته به شمار آید.
صنعت تولید پارچه می تواند به صورت مستقیم و غیر مستقیم زمینه اشتغال بسیاری از افراد را فراهم آورد. این امر نوعی مزیت بزرگ به همراه خواهد داشت که با تقویت و حمایت های دولت می تواند با رشد و گسترش بیشتری همراه باشد.

بهترین برند های پارچه در کشور

بهترین برند های پارچه در کشورتولید پارچه در کشور توسط تولید کنندگانی انجام می گیرد که برخی از آنها دارای فعالیت در سطح گسترده ای هستند و تولیدات آنها در بازار فروش پارچه به عنوان بهترین برند ها شناخته می شوند.

این برند ها با تبعیت از یک سری قوانین مشترک توانسته اند در بازار های رقابتی گوی سبقت را از رقبا ربوده و بازار را در انحصار خود گیرند. به این دلیل این تولید کنندگان با عرضه بهترین و با کیفیت ترین انوع پارچه رضایت خریداران و مشتریان را تامین نموده اند و توانسته اند با استفاده از نیروی متخصص و فنی به طراحی انواع مدل های متنوعی از پارچه با کیفیت بالاتر بپردازند.
انواعی از پارچه های نام برده شده در ذیل، توسط بهترین برند ها تولید شده و به بازار عرضه می شود:

  • پارچه ویسکوز ملانژ، پارچه گردباف ساده، پارچه فلامنت ورزشی، پارچه پلی استر
  • پارچه تریکو رنگی، پارچه تریکو نخی، پارچه تریکو کشی، پارچه لباس ورزشی

در مرکز خرید پارچه می توان ارقام مختلف این منسوجات را در هر طرح و رنگ دلخواه تهیه و خریداری نمود.

بازار بزرگ انواع پارچه در تهران

بازار بزرگ انواع پارچه در تهرانبرای دسترسی و اطلاع از قیمت انواع پارچه می توان به بازار های بزرگ واقع شده در کلان شهر ها مانند شهر تهران مراجعه نمود. قیمت انواع پارچه و مشاهده مدل ها و طرح های جدید پارچه از مهمترین مزیت های مراجعه به این مراکز می باشد.

در این مراکز خرید ضمن مشاهده نمونه های مختلف پارچه امکان خرید به صورت عمده و طاقه ای یا عدلی نیز وجود دارد. بنابراین پارچه فروشی های مختلف برای تامین کالای فروشگاه خود نیاز به خرید عمده از این واحد ها دارند. در این بازار ها ارقام گوناگون پارچه به صورت بسته بندی های مختلف از جمله طاقه ای کتابی و طاقه ای رولی به فروش می رسند.

از بزرگ ترین این بازار ها، پارچه ها در گونی های بسته بندی شده به صوت عدل بندی راهی شهر های دیگر و مراکز مختلف فروش پارچه می شود.

لیست قیمت عمده پارچه در بازار

لیست قیمت عمده پارچه در بازاریکی از تولیداتی که از تنوع بسیار برخوردار است، پارچه است. پارچه ها با استفاده از ماشین آلات صنعتی و نیمه صنعتی بافته شده و در طرح های مختلف برای مصارف گوناگون تولید می شوند.

تولید این منسوجات در کارخانجات نساجی با ظرفیت تولیدی مختلف انجام شده و بر همین اساس به همان میزان که تنوع در این کالا وجود دارد تنوع در قیمت نیز مشاهده می شود.

به طور کلی مهمترین و تاثیر گذار ترین فاکتور های تعیین کننده قیمت این اجناس در بازار عبارت است از:

  • نرخ خرید مواد اولیه مانند نخ
  • نوع ماشین آلات بافندگی
  • عرضه و تقاضای بازار
  • نوسانات قیمت ارز برای مواد اولیه وارداتی
  • نوع و کیفیت پارچه
  • مقدار خرید
  • طرح و نقشه

هر کدام از موارد نام برده شده تاثیر قابل توجه بر قیمت پارچه دارند. از این رو هر پارچه نرخ مخصوص به خود را دارد و نمی توان قیمت ثابتی را برای انواع پارچه در نظر گرفت.

صادرات پارچه های درجه یک ایرانی

صادرات پارچه های درجه یک ایرانیپارچه های تولید ایران علاوه بر این که دارای خریداران و استفاده کنندگان در داخل کشور می باشد، دارای مشتریانی از دیگر نقاط جهان نیز هست. به طور مثال کشور همسایه عراق یکی از وارد کنندگان و مشتریان اصلی پارچه درجه یک ایرانی می باشد.

صادرات پارچه به عنوان یک کالای ایرانی غیر نفتی می تواند با ارزآوری به داخل کشور همراه باشد و ارزش افزوده زیادی را ایجاد نماید. ضمن این که صنعت تولید پارچه در کشور موجب اشتغال زایی نسل جوان شده و بسیاری از صنایع مرتبط را به صورت مستقیم یا غیر مستقیم به اشتغال وا می دارد.

بنابراین با توسعه و برنامه ریزی درست مسئولان امر جهت صادرات پارچه می توان از مزایای فوق العاده آن بهره مند شد.

مشخصات پارچه های شلوار باکیفیت

مشخصات پارچه های شلوار باکیفیتپارچه های شلواری به دو شکل تولید می شوند. یک مدل از آنها برای تهیه انواع لباس های رسمی مانند کت و شلوار است که مناسب مکان های رسمی و اداری می باشد. نوع دیگر پارچه هایی که برای دوخت شلوار به کار می رود، انواع پارچه هایی است که می توان از آنها شلوار راحتی تهیه نمود.

به این منظور نوع استفاده مهمترین عاملی است که تعیین کننده نوع پارچه می باشد. پارچه های شلواری در رنگ های مختلف ساده و طرح دار تولید شده و مناسب سلیقه های مختلف است. به این سبب گروه های سنی گوناگون با جستجو در بازار می توانند نمونه دلخواه خود را پیدا نمایند.

پارچه های با کیفیت شلواری دارای یک سری مشخصات هستند که آنها را از انواع بی کیفیت متمایز می سازد. به عنوان نمونه موارد زیر برخی از این تفاوت ها می باشند:

  • در اثر شستشو و استفاده مداوم کیفیت خود را از دست نمی دهند.
  • دارای رنگ ثابت بوده و تغییر رنگ در آنها مشاهده نمی شود.
  • از طرح و رنگ های مختلف تولید می شوند.
  • مطابق نیاز گروه های سنی گوناگون تهیه می شوند.
  • ضد حساسیت می باشند.
  • با قیمت مناسب عرضه می شوند.

همان طور که ملاحظه می شود، فاکتور های فوق را می توان از نشانه های یک پارچه با کیفیت به شمار آورد.

وب سایت فروش انواع پارچه اسلش

وب سایت فروش انواع پارچه اسلششلوار اسلش از نمونه های نسبتا جدید شلوار راحتی است که بیشتر توسط گروه سنی نوجوان و جوان پوشیده می شود. برای تهیه چنین شلوار هایی از پارچه هایی با کیفیت های مختلف استفاده می شود. تعدادی از این پارچه ها را می توان در موارد زیر بر شمرد:

  • پلی استر که نوعی پارچه با الیاف مصنوعی است.
  • پارچه پشمی با الیاف طبیعی
  • پارچه پنبه و نخ و کنفی
  • ترویرا که ترکیبی از کتان و پلی استر است.

انواع این پارچه ها را می توان از وب سایت فروش اینترنتی آن تهیه نمود. هر یک از این منسوجات مناسب استفاده در فصول خاصی از سال می باشند. به طور مثال پارچه ترویرا گزینه مناسبی برای فصول تابستان و بهار است.

فروش پارچه اسلش به صورت اینترنتی با نمایش تصویر هر پارچه و بیان کیفیت آن انجام می شود. ضمن این که قیمت پارچه و روش های خرید آن نیز برای کاربران به نمایش گذارده می شود. بنابراین برای خرید این پارچه ها نیازی به مراجعه حضوری به بازار نمی باشد و فروشگاه خرید اینترنتی پارچه می تواند نوعی مرکز خرید در دسترس در هر ساعت از شبانه روز به شمار آید.

خریدار پارچه های ارزان قیمت

خریدار پارچه های ارزان قیمتطبق مطالب بیان شده پارچه یکی از کالا هایی است که از تنوع قیمت برخوردار است. این تنوع سبب شده است تا تمام اقشار مردم بتوانند از هر گروه و با هر درآمدی پارچه مورد نظر خود را انتخاب نموده و به خرید آن بپردازند.
خریداران پارچه بهتر است قبل از تصمیم برای خرید اطلاعات مختلفی در مورد کیفیت پارچه های گوناگون کسب نمایند.
به این شکل فروشندگان زمانی که با مشتریان و خریدارانی آگاه مواجه شوند می توانند بهترین پارچه با ارزان ترین قیمت ممکن به آنها پیشنهاد دهند.

گروه های مختلف خریدار با اهداف گوناگونی اقدام به تهیه پارچه می نمایند. مثلا برخی از آنها شامل خریداران و تاجران پارچه در سطح وسیع هستند که به صورت عمده فروشی فعالیت دارند. فعالیت برخی از این عمده فروش ها نیز شامل بازار های داخلی و خارجی می شود و به عنوان بزرگ ترین تاجران پارچه در کشور شناخته می شوند.
تعداد این عمده فروشان محدود است و در مقابل تعداد خرده فروشان پارچه بسیار زیاد است. به این علت تعداد پارچه  فروشی هایی که در سطح شهر های مختلف فعالیت دارند قابل مقایسه با مراکز عمده فروشی پارچه نمی باشد.

بهترین پارچه برای شلوار اسلش

بهترین پارچه برای شلوار اسلششلوار اسلش به دلیل استفاده راحت و آسان و شیک بودن یکی از انواع پر طرفدار شلوار به ویژه در بین گروه سنی جوان می باشد. از پارچه های مختلفی برای دوخت شلوار اسلش استفاده می شود که هر کدام مناسب استفاده در فصول خاصی از سال می باشند. این پارچه ها بیشتر از مواد اولیه زیر تهیه می شوند:

  • پارچه پنبه و نخ و کنفی
  • ترویرا با ترکیبی از کتان و پلی استر
  • پلی استر نوعی پارچه با الیاف مصنوعی
  • پارچه پشمی با الیاف طبیعی

جنس هر کدام از شلوار های تهیه شده با این پارچه متفاوت است و به عنوان مثال نوع نخ پنبه آن گزینه مناسبی برای فصول گرم سال می باشد. زیرا نرم و سبک بوده و به راحتی در روز های گرم سال می تواند عرق بدن را به خود جذب نماید.

خرید مستقیم پارچه از تولید کننده

خرید مستقیم پارچه از تولید کنندهخرید پارچه تریکو، خرید پارچه پنبه، خرید پارچه دیور با خرید مستقیم از تولید کننده راهی برای خرید پارچه ارزان قیمت می باشد. بسیاری از تولید کنندگان با امکان عرضه مستقیم خریدی ارزان قیمت را برای مشتریان خود در نظر می گیرند.

خرید مستقیم بهترین روش ممکن برای کسانی است که به مراکز تولید و کارخانجات نساجی نزدیک هستند و می توانند با مراجعه به واحد فروش شرکت مربوطه مقادیر زیاد از یک پارچه را با قیمت مناسب تهیه نمایند.
افزون بر این ها برخی از تولید کنندگان برای فواصل نزدیک نیز هزینه حمل و نقل و ارسال را خود متقبل شده و بدین گونه مزایای زیادی برای خریدار در نظر می گیرند.

با استفاده از این شیوه ( خرید مستقیم) قیمت انواع پارچه مانند قیمت پارچه تریکو و قیمت پارچه ورزشی از قیمت خرده فروشی آن متفاوت خواهد بود و روشی مقرون به صرفه برای خرید به شمار می رود.

سفارش عمده و جزئی انواع پارچه

سفارش عمده و جزئی انواع پارچهفروش پارچه ویسکوز و فروش پارچه کشی به عنوان دو نمونه از پارچه های موجود در بازار به صورت سفارشی نیز انجام می شود. جهت سفارش عمده یا جزئی پارچه لازم است تا گام های اولیه آن شناخته شود.

به عنوان مثال روش سفارش عمده پارچه با سفارش مقادیر جزئی آن بسیار متفاوت است و خرده فروشان معمولا به صورت کیلویی یا متری به خرید پارچه می پردازند.

اما در سفارش عمده نیاز است تا خریدار ابتدا پارچه و کیفیت آن را از نزدیک مشاهده نموده و پس از تایید کیفیت، آن را مورد معامله قرار دهد و خریداری نماید. این ضرورت به این سبب است که در سفارش عمده حجم قابل توجهی از یک پارچه خریداری می شود که در صورت خرید نامناسب ضرر های مالی زیادی به خریدار وارد خواهد شد. در صورت که در سفارش های جزئی حتی با خرید پارچه بی کیفیت آسیب زیادی به خریدار از جهت مالی وارد نمی شود.

بزرگترین عمده فروش پارچه در ایران

بزرگترین عمده فروش پارچه در ایرانهر کسب و کار تجاری نیازمنده عمده فروشانی است که وظیفه و مسئولیت تامین یک کالا را بر عهده دارند. پارچه نیز از این قاعده مستثنتی نیست و صنعت تولید پارچه در ارتباط مستقیم با عمده فروشان و تولید کنندگان آن می باشد.
بزرگ ترین عمده فروشان پارچه ممکن است خود بزرگ ترین تولید کنندگان نیز باشند. یا ممکن است عمده فروشان پارچه فقط در کسب و کار و تجارت پارچه دخالت داشته باشند و هیچ سابقه ای از تولید و فعالیت در این زمینه را نداشته باشند. بنابراین حوزه کاری عمده فروشان پارچه متفاوت بوده و برخی از آنها به صورت تخصصی در یک زمینه و مدل از پارچه یا با یک برند خاص فعالیت دارند.

از طرفی برخی دیگر از عمده فروشان در مجموعه فروش خود انواع برند های مختلف و تولیدات کارخانجات گوناگون را دارند و می توانند تامین کننده و توزیع کننده این پارچه به سراسر کشور و حتی مناطق خارج از کشور نیز باشند.

1

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما