بهترین پارچه دورس ایران | مرکز فروش انواع پارچه در تهران

بهترین پارچه دورس ایرانی، از جانب کارخانجات معتبر و بزرگی تولید می‌شود. این نوع از محصول را می‌توان از مرکز فروش انواع پارچه در تهران و سایر شهرهای دیگر کشورمان تهیه کرد. گفتنی است که پارچه های دورس، انواع مختلفی دارند و در همین حال در دوخت لباس های متفاوتی به کار برده می‌شوند. اما این نوع از پارچه چگونه و با چه نوع نخ هایی تولید می‌گردد؟ چه شرکت هایی در این حوزه فعالیت می‌کنند؟ در این مطلب ضمن پاسخ دادن به این سوالات، به جوانب دیگر این محصول هم می‌پردازیم.

 

بهترین پارچه دورس ایران | مرکز فروش انواع پارچه در تهران

پارچه دورس چیست؟

پارچه هایی که به دورس معروف هستند، از جمله تریکوها به شمار می‌روند. این گونه از محصول را به شکل دو نخ و سه نخ تولید می‌نمایند و به صورت طاقه ای و کیلویی وارد بازار می‌کنند. جالب است که بدانید معنی واژه دورس از گیاهی گرفته شده که سمی می‌باشد. تخم این گیاه را شوکران هم می‌گویند و خوردن آن نیز جنون آور است.

 

با همه این ها، پارچه دورس، ضخیم تر از سایر محصولات مشابه می‌باشد. آنها را اصولاً با ماشین هایی که به گردباف نام آشنا هستند می‌بافند که پشت پارچه به صورت تارهای نخی و روی آن درای تراکم می‌باشد. اصولا در تولید این پارچه، از نخ های نگه دارنده کار می گیرند که در پشت پارچه به کار برده می‌شود. این نخ ها پنبه ای هستند.

 

روی این پارچه را از هر نخی می‌توان بافت و به همین سبب است که ما در بازار، شاهد تنوع بالای این کالا می‌باشیم و آن را در جنس ها و رنگ های متنوعی مشاهده می‌نماییم. اصولاً کاربرد این پارچه برای تولید انواع لباس هایی است که در فصول سرد از آن استفاده می‌نمایند. در کشورمان ایران، شرکت های گوناگونی وجود دارند که انواع این گونه از پارچه ها را بافته و سپس در بسته بندی های متفاوتی وارد بازار می‌کنند. فروش پارچه دورس به صورت عمده نیز از جانب همین کارخانه ها صورت می‌گیرد.

 

پارچه دورس چیست؟

مهمترین کاربرد های پارچه دورس

در تولید پارچه های دورس، از پنبه، لاکرا و پلی استر استفاده می‌کنند. هر کدام از این جنس ها، خصوصیات ویژه خود را دارند که ترکیب آنها باعث می‌شود تا محصولی جدید بوجود آید که تا اندازه موارد کاربرد آن هم به دلیل ضخامتی که دارد، متفاوت باشد. از جمله مهم‌ترین مواد کاربرد این محصول می‌توان به این ها اشاره کرد:

  • تولید انواع شلوار گرم
  • سویشرت های مردانه، زنانه و بچگانه
  • تولید انواع لباس ورزشی از قبیل گرم کن، تی شرت، شورت و غیره
  • و سایر موارد دیگر

 

در صنایع تولید پوشاک، از این گونه پارچه به صورت گسترده ای استفاده می‌کنند. بیشتر شرکت هایی که در کار دوخت لباس های گرم هستند، پارچه های دورس را از کارخانجات به صورت عمده تهیه کرده و سپس از آن بهترین پوشاک را تولید کرده و به مراکز داد و ستد عرضه می‌دارند.

 

مهمترین کاربرد های پارچه دورس

راهنمای انتخاب و خرید انواع پارچه

پیش از این که اقدام به تهیه پارچه ای نمایید، بهتر است که مشخص کنید برای چه کاری میخواهید از آن استفاده نمایید. به این صورت، بهتر خواهید توانست که محصول مورد نظر خود را در بازار زیر نظر گرفته و آن را تهیه کنید.

 

برای خرید انواع پارچه، نیاز است که به برخی از مسائل دقت کنید. اول این طبق سلیقه خود و رنگی که دوست دارید، محصول را بخرید. اگر می‌خواهید که با آن لباس بدوزید، بهتر است که به جنسش توجه داشته باشید. همچنین سعی کنید تا از پارچه های ترکیبی که پنبه و نخ هم در آن به کار رفته است، استفاده نمایید.

 

در هر صورت، هر کسی می‌تواند پارچه را تهیه کند و برای کاری که نیاز دارد، مورد استفاده قرار دهد. ولی نکته اصلی این است که برای تهیه این محصول بایستی به فروشندگان معتبر مراجعه شود. به این ترتیب می‌توان، کالایی خوب و مرغوب را با نرخ های مناسبی تهیه کرد. از این فروشندگان خرید پارچه دیور و خرید پارچه پنبه، امکان پذیر است.

 

راهنمای انتخاب و خرید انواع پارچه

بهترین مارک های پارچه دورس در بازار

مارک های معروفی که در کار تولید پارچه دورس می‌باشند، از بهترین ماشین آلات و مواد اولیه برای تولید این محصول استفاده می‌نمایند. این کالا با برند معروف و معتبر، مقاوم هستند و در همین حال از رنگرزی خوبی نیز برخوردار می‌باشند که با شتسشو پارچه رنگ رفتگی پیدا نمی‌کند. از سویی، این برندها در تنوع بالای رنگ و طرح پارچه را تولید می‌نمایند و به بازار عرضه می‌دارند.

 

با مراجعه به فروشگاه های معتبر، می‌توان اقدام به تهیه پارچه های دورس بهترین مارک های ایرانی و خارجی نمود. شما می‌توانید با پر کردن فرم در آخر مقاله پارچه دورس ایران به به روز ترین لیست قیمت محصولات پارچه دورس در تهران دسترسی پیدا کنید و مشاورین ما با شما تماس حاصل می‌نمایند تا راهنمایی های لازم را به شما مشتریان عزیز ارائه دهند.

تولیدی پارچه های خارخورده زمستانی

شرکت هایی که در کار تولید انواع پارچه هایی معروف به خارخورده زمستانی می‌باشند، کالای خود را به صورت دو نخ، سه نخ، تریکو و ملانژ بافته و وارد بازار می‌نمایند. آنان برای تولید پوشاک زمستانی این محصول را می‌بافند.

 

بیشتر لباس های زمستانی از این نوع پارچه دوخته می‌شوند و می‌توان نتیجه گرفت که مشتریان ثابت کارخانه های تولید کننده این کالا، تولیدی های پوشاک زمستانی می‌باشند. اکنون که در فصل سرما به سر می بریم، کار تولیدی های پارچه های خارخورده زمستانی، رونق بسیار خوبی گرفته است.

 

بهترین مارک های پارچه دورس در بازار

بزرگترین تولید کننده پارچه های پنبه ای در ایران

پنبه یکی از جمله الیاف طبیعی می‌باشد که کاربرد زیادی در تولید انواع پارچه دارد. بیشتر پارچه هایی که در حال حاضر ما در بازار با آنان سر و کار داریم، بخشی از آن ها با پنبه تولید شده اند. به گونه ای، به کار گیری از نخ های پنبه ای در پارچه ها، باعث می‌شود تا محصول از مقاومت بالایی برخوردار گردد و در همین حال با کیفیت جلوه کند.

 

در هر صورت، شرکت های تولیدی نساجی زیادی در ایران هستند که این پارچه پنبه ای را بافته و سپس وارد بازار می‌نمایند. شاید در مرحله نخست، به ذهن شما خوانندگان گرامی این مسئله خطور کند که نوع پنبه ای پارچه حتماً گرم است و تنها استفاده و کاربرد آن در فصول سرما است ولی این گونه نیست. هم اکنون بیشتر کارخانجات، با استفاده از دستگاه های گوناگون، بهترین نوع پارچه های پنبه ای را می‌سازند که از آن می‌توان لباس های گرم و خنک را برای فصول مختلفی، تولید کرد و از آن استفاده نمود.

 

تولیدی های بزرگ، سعی بر این دارند تا پارچه درجه یک را تولید نمایند. آن ها انواع پارچه تیپ لاکرا، پارچه پلی استر، پارچه گردباف ساده، پارچه تریکو رنگی و غیره را نیز تولید کرده و به فروش می‌رسانند. از پنبه، انواع پارچه لباس ورزشی هم ساخته می‌شود. در هر حال، محصولات کارخانه های ایرانی را می‌توان از مرکز خرید پارچه تهیه کرد.

مرکز فروش انواع پارچه در تهران

مراکز گوناگونی را در تهران پایتخت ایران می‌توان پیدا نمود که در آن پارچه ها در تنوع زیادی عرضه می‌شوند. این نوع از محصول، نه تنها از کیفیت های بسیار زیادی برخوردار است، بلکه نام های مختلفی هم دارند. هر کدام از برندهایی که در کار تولید محصول می‌باشند، آن را با اسم های متنوعی وارد بازار می‌نمایند که گاهی نام های ترکیبی می‌باشند. در هر صورت، شما هم اگر به بازار مرکزی عرضه پارچه در تهران مراجعه کنید، متوجه می‌شوید که تا چه اندازه این محصول، دارای تنوع بالایی است.

در پهلوی این موارد، فروش عمده پارچه و فروش جزئی این گونه از کالا، از سوی فروشندگان در این مراکز انجام می‌شود. آنان در دو نوع اصلی پارچه ها را عرضه می‌دارند:

  1. پارچه های تولید شده از الیاف طبیعی مانند: محصولات نخی، پنبه ای و پشمی
  2. پارچه های تولید شده از الیاف مصنوعی مانند: انواع پلی استرها و پارچه های لاکرا و غیره

 

هر یک از این محصولات، دارای کیفیت ها، رنگ ها و طرح های متفاوتی می‌باشند. با همه این ها از مراکز فروش انواع پارچه در تهران می‌توان قیمت پارچه گردباف و تخت بافت را به دست آورد. فروش پارچه ویسکوز که نوعی الیاف طبیعی به شمار می‌رود نیز، از جانب عرضه کنندگان در این بازارها، صورت می‌گیرد.

 

بزرگترین تولید کننده پارچه های پنبه ای در ایران

 

 

مرکز فروش انواع پارچه در تهران

 

 

لیست قیمت پارچه دورس مردانه در بازار

فروشنده پارچه دورس پنبه لاکرا

عموماً در پارچه هایی که از جنس لاکرا استفاده می‌شود، کشسانی کالا و دوام آن بالا می‌رود. در بازار، فروشندگان زیادی را می‌توان یافت که پارچه دورس پنبه لاکرا را عرضه می دارند. این نوع از پارچه نوع خاصی از محصول به شمار می رود که بیشتری البسه های موجود در بازار با ترکیب همین جنس تولید شده اند.

در مجموع، این گونه از پارچه تریکو کشی از کیفیت های مختلف و رنگ بندی های گوناگونی برخوردار است. عرضه کنندگان، این کالا را در این طرح ها نیز در اختیار شما قرار می‌دهند:

  • طرح راه راه
  • طرح گل دار
  • طرح چهار خانه
  • طرح رنگ های ترکیبی
  • و غیره

لیست قیمت پارچه دورس مردانه در بازار

آیا می‌خواهید از تازه ترین قیمت پارچه دورس مردانه با خبر شوید؟ برای این منظور، می‌توانید راه های متفاوتی را در پیش بگیرید. مثلاً به بازار قماش مراجعه کنید. در هر شهری چنین بازارهایی وجود دارد و یا دست کم بزازی هایی را می‌توان پیدا کرد که این نوع از پارچه را عرضه می‌دارند. از آن ها می‌توان نرخ های جدید این پارچه را به دست آورد.

 

لازم به ذکر است، قیمت انواع پارچه دورس را که ویژه مردان می‌باشد، از طریق اینترنت هم به سادگی می‌توان تهیه کرد. سایت های زیادی هستند که با جستجویی ساده می‌توان به آنان دسترسی پیدا کرد. بیشتر آن ها نرخ ها را درج می‌کنند و قیمت های عمده و جزئی را در اختیار بازدید کنندگان خود قرار می‌دهند.

 

از سویی، می‌توان از این فروشگاه های آنلاین، قیمت پارچه ورزشی که دورس هم جزئی از آن است، تهیه کرد. خرید پارچه ارزان نیز از این راه امکان پذیر می‌باشد. خلاصه این که، برای تهیه نرخ هر گونه پارچه می‌شود به این مرجع مهم و همیشه در دسترس مراجعه کرد و به راحتی لیست نرخ ها را تکمیل کرد.  اما قیمت گذاری این کالا نیز مانند سایر پارچه های دیگر بر اساس طرح و رنگ، عرض، گرماژ و همچنین کیفیت نخی که در آن بکار رفته شده است، صورت می‌گیرد.

خرید پارچه گردباف دورس جودن

پارچه گردباف دورس جودن را به دو طریق عمده و جزئی می‌توان تهیه کرد. برای خرید این گونه از محصول به این دو شکل، مراجع به خصوصی وجود دارند که در این جا به آن ها بارها اشاره نموده ایم. شما به عنوان مصرف کننده نوع گردباف دورس جودن، می‌توانید به گزینه های نام برده شده مراجعه نمایید. آنها در کار فروش پارچه طرحدار و فروش پارچه کشی دورس نیز می‌باشند.

 

این پارچه به این دلیل به گردباف معروف است که به وسیله دستگاه هایی که شکل گردی دارند، بافته می‌شوند. گفتنی است که در تولید این پارچه، الیاف گوناگونی به کار برده می‌شود.

 

فروشنده پارچه دورس پنبه لاکرا

 

 

پخش کلی پارچه های ملانژ در کشور

 

 

خرید پارچه گردباف دورس جودن

 

 

تولیدی پارچه های خارخورده زمستانی

عرضه مستقیم انواع پارچه به قیمت کارخانه

برخی از پارچه فروشی های در بازار، به صورت مستقیم کالا را از کارخانه تهیه می‌کنند و با همان نرخ تولید شده به دست مشتریان خود می‌رسانند. این گونه از عرضه را اغلب خود کارخانه ها به وسیله شعبی که راه اندازی کرده اند نیز انجام می‌دهند. این پارچه ها را می‌توان به صورت عمده وجزئی در هر نوعی، بدون واسطه از کارخانه ها تهیه کنیم. از طرفی، سایت های مختلفی را نیز تولیدی ها و عرضه کنندگان راه اندازی نموده اند که از این طریق محصولات خود را مستقیم به مشتریان و خریداران خود ارائه می‌نمایند.

پخش کلی پارچه های ملانژ در کشور

فروشندگانی که در کار عرضه عمده پارچه های ملانژ می‌باشند عبارتند از کارخانه های تولید کننده، شرکت های وارداتی و سایر ارائه دهندگان. اصلی ترین مراجعی که این محصول را به صورت کلی پخش می‌نمایند، همین گزینه هایی می‌باشند که در این جا از آنان نام بردیم.

 

پارچه های ملانژ یکی از پر کاربردترین محصولات می‌باشند. از آنها در امور مختلفی به ویژه تولید پوشاک درون و بیرون از خانه استفاده می‌نمایند. این نوع از پارچه از کیفیت و همچنین نرخ مناسبی برخوردار می‌باشد که در بافت آن از پنبه و الیاف مصنوعی دیگری مانند اسپان و پلی استر استفاده می‌کنند. در هر حال، شما می‌توانید از راه های متفاوتی، خرید عمده این نوع از پارچه کاربردی را انجام دهید.

 

عرضه مستقیم انواع پارچه به قیمت کارخانه

1

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما