بازار فروش پارچه اسپرت ملانژ

پارچه اسپرت ملانژ به دلیل خاصیت کشسانی و تنفس پذیری بالا خود کاربردهای زیادی دارد و به همین دلیل استقبال زیادی از آن در بازار شده است و بازار فروش پارچه اسپرت ملانژ و خرید آن حسابی پر رونق است. کارخانه تولید پارچه ملانژ در سطح کشور در اکثر شهرهای صنعتی از جمله تهران، قم، قزوین، مشهد و… انواع پارچه ملانژ همچون پارچه ملانژ کشی و… را تولید میکنند. این تولیدی ها اقسام مختلف این نوع پارچه را در بازار داخلی و خارجی عرضه میکنند. کارخانه‌ های تولید کننده انواع مختلف پارچه ملانژ، این محصولات را به نمایندگی ‌های فروش برای عرضه مستقیم ارائه میکنند.

روش های تشخیص بهترین نوع پارچه ملانژ

روش های تشخیص بهترین نوع پارچه ملانژ

برای اینکه لباس ما دوام و طول عمر بالایی داشته باشد باید پارچه آن دارای جنس خوب باشد و از کیفیت و مرغوبیت بالایی برخوردار باشد. امروزه تنوع طرح، جنس و مدل پارچه ‌ها در بازار بسیار زیاد است و این باعث سر درگمی خریدار میشود.
درکل باید به نکات زیر توجه کرد:
1. پارچه اسپرت ملانژ را در مقابل نور بگیریم و هرچه نور کمتری از آن عبور کرد ضخامت آن بیشتر است و بهتر است.
2. قسمتی از پارچه اسپرت ملانژ را در دست خود مچاله کنید و چند ثانیه نگه دارید اگر بعد از رها کردن هیچ چروکی نداشت جنس آن خوب نیست و احتمالا میزان استفاده از الیاف پلی استر در ترکیب آن زیاد است چراکه الیاف پلی استر خیلی دیر چروک میشوند.
3. قسمتی از پارچه را بکشید اگر بعد از رها کردن تغییر شکل داد، مناسب نیست زیرا بعد احتمالا بعد از چند بار شستن تغییر شکل خواهد داد.
4. مقداری از نخ پارچه را جدا و نزدیک شعله بسوزانید اگر مچاله و سفت شد و حالت نایلون و پلاستیک گرفت الیاف سازنده آن پلی استر است اما اگر مقداری از نخ سوخت و در کل کمی از آن خاکستری شد نخ موجود در ترکیب آن نخ طبیعی.
5. اگر در هنگام سوختن نخ بویی مانند بوی چوب یا کاغذ سوزی ایجاد شد یعنی نخ آن طبیعی میباشد. اما اگر بویی شبیه پشمک یا شیرینی به مشامتان رسید یعنی الیاف آن از پلی استر میباشد. البته با توجه به اینکه انواع پارچه ملانژ از ترکیب نخ پنبه و نخ پلی استر تشکیل میشوند تشخیص سخت میشود و باید دقت کافی را داشته باشید.
6. یک پارچه سفید نمدار به همراه داشته باشید و هنگام خرید بر روی طرح های پارچه بکشید اگر رنگ به پارچه سفید منتقل نشد یعنی پارچه مورد نظر دارای ثبات رنگ بوده و رنگ پس نمیدهد.
7. جنس پارچه متناسب با منطقه سکونت شما باشد. برای مناطق گرمسیر پارچه بهتر است الیاف طبیعی بیشتری داشته باشد.
8. آبرفت پارچه را نیز در نظر بگیرید.

نکاتی برای انتخاب بهترین پارچه ملانژ

نکاتی برای انتخاب بهترین پارچه ملانژ

با توجه به وجود منابع معدنی و مواد اولیه بسیاری که در کشورمان ایران موجود است پارچه ‌های متنوعی از این مواد تولید میشوند که هر کدام به نوبه خود یک گروه هستند که باز دارای چندین دسته هستند. از انواع پارچه اسپرت ملانژ میتوان پارچه ملانژ کشی، پارچه پارچه دورس ملانژ، اسپان ملانژ، ویسکوز ملانژ با لاکرا، ویسکوز ملانژ بدون لاکرا، ملانژ کج راه و… را نام برد. هر کدام از این نوع پارچه‌ ها ویژگی ‌های مخصوص به خود را دارند و کاربرد آنها تا حدودی میتواند متفاوت باشد به همین دلیل برای خرید انواع پارچه ملانژ باید ابتدا این نکته را در نظر بگیریم که پارچه مورد نظر را برای چه هدفی نیاز داریم و به چه منظوری میخواهیم استفاده کنیم مثلا برای خرید پارچه تیشرت بچگانه باید رنگی روشن یا ملایم را خریداری کنیم که متناسب با سن بچه باشد علاوه بر آن باید تنفس پذیری آن خوب باشد و پارچه سبکی باشد در این نوع میتوان از پارچه اسپرت ملانژ استفاده کرد اما برای هدف تولید لباس بیماران و پزشکان باید از یک نوع پارچه ملانژ دیگر به نام ملانژ اسپان استفاده کرد. قیمت آن نیز متناسب با جنس و کیفیت آن بالاتر است.

مقایسه پارچه ملانژ با پارچه اسپان

مقایسه پارچه ملانژ با پارچه اسپان

پارچه اسپرت ملانژ از سری پارچه‌ های تریکو است که تقریبا قیمت آنها نسبت به دیگر پارچه ‌های تریکو ارزان تر است. از ویژگی ‌های خوب پارچه اسپان این است که طرح و عکس روی پارچه اسپان به راحتی چاپ میشود و ماندگاری و ثبات بسیار بالایی دارد و همین باعث استفاده از آن در صنایع مختلف شده است. پرزگیری این نوع پارچه دارای محدودیت است و بعد از چند مرحله شستن دچار پرزگیری میشود. پارچه ملانژ با پارچه اسپان دارای تفاوت های مشخصی هستند. پارچه ملانژ از ترکیب نخ پنبه و نخ پلی استر تشکیل میشود. اما اسپان در اصل نام دیگر همان نخ پلی استر است. پارچه ملانژ به صورت بافت تار و پود در هم بافته میشود اما پارچه اسپان به صورت پرسی تولید میشود و تار و پودی در کار نیست و الیاف در هم پرس میشوند و میتوان گفت حالتی مانند نمد و موکت دارد. پارچه ملانژ بیشتر در صنایع پوشاک کاربرد دارد اما پارچه اسپان دامنه کاربردی آن بسیار گسترده است و در صنایع مختلفی همچون پوشاک، بسته بندی، پزشکی، کشاورزی، راه و ساختمان، خودرو سازی و… مورد استفاده قرار می یرد. پارچه اسپرت ملانژ به نسبت پارچه ملانژ خیلی زودتر کثیف می ود. پارچه اسپان همانند پارچه ملانژ کاربرد مجلسی ندارد. پارچه ملانژ خاصیت کشسانی تقریبا بالایی دارد مخصوصا پارچه ملانژ کشی که قدرت کشسانی بالایی دارد اما پارچه اسپان از این قابلیت برخوردار نیست. از شباهت های پارچه ملانژ و اسپان هم ترکیب الیاف آن، مناسب هر سن و هر جنسیت بودن هر دو نوع، آبرفت کم، تنوع ضخامت، مناسب هر فصل بودن و قیمت مناسب و ارزان آنها است.

شرکت پخش پارچه اسپرت ملانژ

شرکت پخش این منسوج

پارچه اسپرت ملانژ از پرفروش ترین نوع پارچه‌ های ملانژ است. برای تولید انواع لباس ورزشی و برای هر سن و هر جنسیتی مورد استفاده قرار میگیرد و دارای ضخامت ‌های متنفاوت است. برای خرید این نوع پارچه هم به صورت حضوری و هم به صورت غیر حضوری میتوانید اقدام کنید. ارائه این نوع پارچه ها در انواع فروشگاه های پارچه انجام میشود. مرکز فروش پارچه ملانژ در هر شهری از کشور موجود است و خریدار محترم با مراجعه به این مراکز میتواند کالای مورد نظر را متناسب با هدف، بودجه و سلیقه خود خریداری کند. البته خود شرکت های تولیدی نیز انواع پارچه را به صورت کلی و جزئی ارائه میدهند. برای خرید آنلاین هم میتوانید به سایت ‌ها و فروشگاه های آنلاین مختلف و معتبر مراجعه کنید و سفارش خود را انجام دهید البته از طریق تماس تلفنی با کارشناسان فروش مراکز معتبر هم میتوانید اطلاعات لازم را جمع آوری کنید.

19

  1. سلام وقتتون بخیر
    من بار ها از سایت شما خرید کردم و بسیار راضی بودم خدا خیرتان دهد که هوای مشتری را دارید.

  2. سلام وقت بخیر
    پارچه های اسپرتی که از شما خریدم واقعا از نظر کیفیت دارای درجه خوبی می باشد

  3. سلام وقت بخیر
    پارچه اسپرت ملانژ به دلیل خاصیت کشسانی و تنفس پذیری بالا خود کاربردهای زیادی دارد و برای تولید انواع لباس مناسبه

  4. سلام وقتتون بخیر
    پارچه اسپرت ملانژ از سری پارچه‌ های تریکو است که تقریبا قیمت آنها نسبت به دیگر پارچه ‌های تریکو ارزان تر است.

  5. سلام وقت بخیر
    پارچه اسپرت ملانژ به دلیل خاصیت کشسانی و تنفس پذیری بالا خود کاربردهای زیادی دارد

  6. سلام وقت بخیر
    پارچه اسپرت ملانژ از سری پارچه‌ های تریکو است که تقریبا قیمت آنها نسبت به دیگر پارچه ‌های تریکو ارزان تر است و کیفیت خوبی دارند.

  7. سلام وقت بخیر
    پارچه اسپرت ملانژ به دلیل خاصیت کشسانی و تنفس پذیری بالا خود کاربردهای زیادی دارد

  8. سلام باتشکر از شرکت دیبافت نگار پارچه های ملانژ شما واقعا کیفیت مناسبی دارد و قیمت مقرون به صرفه ممنون

  9. سلام وقت بخیر
    پارچه اسپرت ملانژ به دلیل خاصیت کشسانی و تنفس پذیری بالا خود کاربردهای زیادی دارد و به همین دلیل استقبال زیادی از آن در بازار شده است

  10. سلام وقت بخیر
    برای اینکه لباس ما دوام و طول عمر بالایی داشته باشد باید پارچه آن دارای جنس خوب باشد و از کیفیت و مرغوبیت بالایی برخوردار باشد

  11. سلام وقت بخیر من از پارچه اسپان ملانژ برای دوخت لباس های بیمارستانی استفاده کردم بسیار جنس محکمی داشت و با کیفیت بود ممنون

  12. سلام صبح بخیر
    برای اینکه لباس ما دوام و طول عمر بالایی داشته باشد باید از پارچه هایی که دارای جنس خوب باشد و از کیفیت و مرغوبیت بالایی برخوردار باشد استفاده کنیم.

  13. سلام وقت بخیر
    پارچه اسپرت ملانژ از سری پارچه‌ های تریکو است که بسیار باکیفیت هستند.

  14. سلام من شهر البرز زندگی میکنم خواستم ببینم اگر بخواهید واسم ارسال کنید هزینه ارسالتون چقدر است ؟

  15. سلام وقت بخیر
    میزان استفاده از الیاف پلی استر در ترکیب آن زیاد است چراکه الیاف پلی استر خیلی دیر چروک میشوند.

  16. سلام خدا قوت پارچه های ملانژ خاصیت ضد آبرفت و ضد حساسیت دارند وجنس مرغوبی دارند وضد رنگ رفتگی ومقاوم در برابر شستشو هستند

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما