انواع پارچه گردباف فلامنت در ایران | عرضه عمده پارچه های تریکو

 انواع پارچه گردباف فلامنت در ایران از جانب کارخانه های متعددی تولید می گردد. این شرکت ها همچنین در کنار نوع فلامنت، عرضه عمده پارچه های تریکو را هم انجام می دهند. این پارچه ها هر کدام شان، دارای رنگ بندی های متنوع و طرح های گوناگونی هستند. در کنار این، محصولاتی از این دست، کاربرد زیادی در تولید پوشاک و همچنین سایر موارد دیگر دارند. در هر صورت، اگر می خواهید که بیشتر درباره این نوع از پارچه ها معلومات به دست آورید، تا پایان این مطلب ما را همراهی نمایید. انواع پارچه گردباف فلامنت در ایران | عرضه عمده پارچه های تریکو

بزرگترین تولید کننده پارچه های تریکو در ایران

بزرگترین تولید کننده پارچه های تریکو در ایرانتولیدی هایی که زمینه بافت پارچه های در کشورمان فعالیت می نمایند، از ماشین آلات متعددی کار می گیرند. این شرکت ها عمدتاً از دو نوع دستگاه گرد باف و تخت باف استفاده می کنند. پارچه هایی هم که از این طریق تولید می شوند، به همین نام مسماء گردیده و در بازار هم به این اسم ها عرضه می گردند. یکی از انواع محصولاتی که توسط دستگاه های گرد باف، بافته می شود، تریکو نام دارد. این پارچه، بسیار پر کاربرد می باشد و گاهی آن را با ترکیب شدن چندین جنس و نخ در بازار مشاهده می کنیم. 

کارخانه هایی که در کار تولید این گونه از پارچه هستند، آن را در طرح ها و الوان مختلفی وارد بازار کرده و به فروش می رسانند. آنان از نخ های متفاوتی هم استفاده می کنند که پارچه های جدید تریکو را به این طریق می بافند. از جمله رنگ بندی های متنوعی که این پارچه ها دارند و از سوی نساجی ها تولید می شوند، عبارتند از: 

  • پارچه تریکو در رنگ قرمز 
  • پارچه تریکو در رنگ مشکی 
  • پارچه تریکو در رنگ آبی 
  • پارچه تریکو با رنگ خاکستری 
  • پارچه تریکو با رنگ قهوه ای 
  • و ده ها رنگ دیگر 

بازار فروش عمده پارچه های گردبافی

بازار فروش عمده پارچه های گردبافیفروش کلی پارچه هایی که به گرد باف مشهور هستند، از جانب کارخانه جات و همچنین شرکت هایی صورت می گیرد که در این حوزه فعالیت می کنند. آنان محصولات شان را پس از تولید و یا وارد کردن، به گونه کلی و به طرق گوناگونی در اختیار مصرف کنندگان می گذارند. در بازار هم فروشندگان متعددی را می شود پیدا کرد که این گونه از محصولات را می فروشند. در کل، فروش عمده پارچه گردبافی، به غیر از شرکت های اصلی تولیدی و وارداتی، از سوی نمایندگی های آنان و سایت های مختلفی انجام می شود. 

از این طریق می توان قیمت پارچه گردباف را هم تهیه کرد. باید گفت که این پارچه ها از نخ های متفاوتی تولید می شوند. بیشتر آنان ترکیبی از الیاف طبیعی و مصنوعی هستند که به نوعی نخ و پلاستیک را در بر می گیرند. همین مسئله سبب گردیده تا از آنان به شکل گسترده ای در صنایع پوشاک، ملحفه، و سایر موارد دیگر استفاده کنند. 

اگر شما نیز خریدار عمده چنین پارچه هایی می باشید، برای تان توصیه می کنیم که به عرضه کنندگان اصلی سر بزنید. به این ترتیب خواهید توانست که خرید پارچه ارزان را انجام داده و آن را در مدل های ساده و طرح دار به دست آورید. فروش پارچه پنبه ای که ترکیب شده با سایر نخ ها می باشد هم از همین طرق صورت می گیرد. 

عرضه پارچه گردبافی ریون فلامنت

عرضه پارچه گردبافی ریون فلامنتفروشندگان پارچه در سر تا سر ایران، به نوع عرضه کننده پارچه گردبافی ریون فلامنت می باشند. آن ها به صورت کلی و جزئی محصولات خود را در اختیار مشتریان می گذارند. از آنان می توان پارچه پلی استر و همچنین پارچه گردباف ساده و دارای گل های برجسته را هم تهیه کرد که در نوع خود منحصر به فرد، زیبا و در عین زمان، کاربردی می باشند. 

اما نوع پارچه ریون فلامنت، چه کالایی می باشد؟ ابتدا به معرفی ریون می پردازیم. این نوع از جنس، بیشتر از ترکیب سلولزی تولید می شود. به نوعی می شود گفت که از جمله محصولات کاملاً طبیعی به شمار می رود که به طرق گوناگونی ریسندگی و بافندگی آن صورت می گیرد و سپس به نخ و پس از آن به پارچه تبدیل می گردد. 

حال این جنس را می توان با سایر نخ های دیگر مخلوط کرد. مثلاً فلامنت. ولی شاید این پرسش در ذهن شما خطور کند که فلامنت چه نوع پارچه ای می باشد؟ این گونه از کالا کاملاً مصنوعی است و ساخته دست بشر به شمار می رود. اکنون توجه داشته باشید که با ترکیب کردن ریون و فلامنت، چه نوع پارچه ای تولید می گردد؟ طبعاً ترکیب این دو می تواند یک نوع جدید از محصول را پدید آورد که کارایی های متفاوتی خواهد داشت. عرضه چنین پارچه هایی را در بازار فروشندگان گوناگونی هستند که انجام می دهند. 

مشخصات انواع پارچه گردبافت فلامنت

مشخصات انواع پارچه گردبافت فلامنتپارچه های فلامنت را در بالا به طور اجمالی معرفی کردیم. این نوع از محصول از جنس پلاستیکی تولید می شود که در اصطلاح به آن پلی استر می گویند. آن ها را توسط ماشین ها آلاتی تولید می نمایند که به گرد باف مشهور می باشند. از جمله مشخصات چنین پارچه هایی می توان به این اشاره کرد که کارایی بالایی در صنعت تولید پوشاک امروز دارد. 

در کنار این، بر اساس ضخامتی که دارای می باشند، به جزء پوشاک، از آن انواع چمدان، بارانی، خیمه و غیره محصولات دیگر هم تولید می نمایند که بسیار در شرایط اقلیمی خاصی کاربردی است. در هر صورت از پارچه فلامنت ورزشی، انواع گرم کن، ژاکت، تی شرت، پیراهن و شورت ها و شلوارهایی برای ورزشکاران نیز تولید می نمایند. 

روی هم رفته این گونه از پارچه، ویژگی هایی دیگری هم دارد که می توان به براق بودن، صافی، ضد آب، کش سانی و غیره آن اشاره نمود. به همین سبب است که ما شاهده استفاده زیاد آن در صنایع مختلفی می باشیم. در کل، می توان با مراجعه به مرکز خرید پارچه، این گونه از محصول را تهیه کرد. خرید پارچه گردباف فلامنت از طریق سایت های اینترنتی هم امکان پذیر می باشد که چنین فروشگاه هایی، همواره در دسترس هستند و خدمات ویژه ای را برای بازدید کنندگان خود انجام می دهند. 

پخش عمده پارچه های گردبافی در کشور

پخش عمده پارچه های گردبافی در کشورپارچه های گردباف انواع گوناگونی دارند که یکی از مشهور ترین آن ها، ترکیو می باشد. پخش عمده چنین محصولات را مراجع مختلفی هستند که به دوش دارند. در بالا به این اشاره کردیم که این گونه از کالا را بیشتر شرکت های نساجی و همچنین گروه های بازرگانی مختلفی به صورت کلی در دسترس مصرف کنندگان مختلفی قرار می دهند. 

در کنار این، شعبی را که این شرکت ها نیز ایجاد کرده اند هم، گزینه خوبی برای پخش عمده پارچه های گردبافی می باشند. از این شعب می توان قیمت پارچه تریکو و سایر محصولات دیگر را نیز جویا شد. آن ها پارچه تریکو رنگی و ساده را هم عرضه می دارند. 

شما می توانید پارچه های گردباف را در طرح های مختلفی نیز از پخش کنندگان عمده به دست آورید که در این جا به چند مدل از آنان اشاره می شود: 

  • طرح گل درشت 
  • طرح گل ریز 
  • طرح رنگا رنگ 
  • طرح راه راه 
  • طرح شطرنجی 
  • و غیره 

قیمت روز انواع پارچه های گردباف در بازار

قیمت روز انواع پارچه های گردباف در بازارآیا در پی این هستید تا تازه ترین نرخ پارچه های گرد باف را به دست آورید؟ می دانید چه عواملی در تعیین قیمت انواع پارچه دخیل است؟ نگران نباشید! ما در این جا به این پرسش ها پاسخ می دهیم. درباره سوال نخست باید گفت که می توان با مراجعه به فروشگاه های گوناگون و همچنین بازارهای مختلف قماش، قیمت پارچه ورزشی، و پارچه تریکو کشی را که از جمله معروف ترین محصولا گردباف به شمار می روند، تهیه کرد. از سویی، می شود به سایت های اینترنتی هم سر زد و نرخ ها جدید را به دست آورد. 

ولی درباره پرسش دومی که بسیار مهم می باشد، باید گفت، پارچه ها را خود شرکت های تولید کننده و وارداتی تعیین نرخ می کنند. آن ها موارد مختلفی را در این خصوص در نظر می گیرند که شامل: کیفیت نخ به کار رفته در تولید پارچه، ابعاد و عرض استاندارد، برند تولید کننده و همچنین نوع عرضه تقاضا می باشند. 

از این رو است که ما در بازار با نرخ های متفاوتی روبرو می شویم؛ زیرا هر کدام از پارچه های گردبافی شده، با هم دیگر یکی سری فرق ها دارند. 

صادرات پارچه های گردباف ایرانی به عراق

صادرات پارچه های گردباف ایرانی به عراقاز جمله کشورهایی که به آن پارچه گردباف ایرانی صادر می شود، عراق است. این همسایه شرقی مان، بازار بکری دارد و برای همین است که بیشتر تاجران، چشم به آن دوخته اند. از جانب دیگر، به دلیل مراودات خوب سیاسی-اقتصادی ای که میان دو کشور وجود دارد، صادرات محصولات هم به خوبی به آن انجام می شود. 

پارچه های ایرانی، از دو پایانه مرزی که در استان های ایلام و خوزستان واقع شده اند، به شهرهای مختلف عراق ارسال می شوند. به نوعی استقبال از کالای ایرانی هم در میان شهروندان این کشور خوب بوده است؛ زیرا که هم این پارچه ها مرغوب هستند و هم این که از قیمت بسیار مناسبی برخوردار می باشند. 

در هر حال، شرکت های گوناگونی در ایران وجود دارند که انواع پارچه های معروف به گردباف را به عراق صادر می کنند. آن ها برای این که بتوانند فروش بهترین داشته باشند، کالای شان را با کیفیت عالی ارسال می نمایند. این کار سبب می شود تا نام برندهای کشورمان هم بدرخشد. 

بهترین مارک پارچه های تریکو در بازار

بهترین مارک پارچه های تریکو در بازاردر بازار، پارچه های تریکو را که ساخته شده توسط مارک های گوناگونی می باشند، مشاهده می نماییم. می شود خرید پارچه تریکو را با بهترین برند از فروشگاه های معتبر انجام داد. در ضمن از این مراجع، خرید پارچه پنبه ای تریکو نیز امکان پذیر می باشد. در هر صورت، برندهای معتبر به این دلیل از نام و آوازه ای برخوردار شده اند که محصولات شان را با بهترین نخ ها تولید می کنند و استانداردهای خاصی را در نظر می گیرند. 

بهترین مارک پارچه های تریکو در بازار را می توان از نمایندگی های شرکت های تولیدی و وارداتی تهیه نمود. آنان فروش پارچه کشی تریکو را هم انجام می دهند. 

بزرگترین پارچه سرای اینترنتی در ایران

بزرگترین پارچه سرای اینترنتی در ایرانامروزه اینترنت به بازار بزرگی تبدیل شده است. هر نوع کالایی را که شما بخواهید، به آسانی می توانید از این طریق به دست آورید. 

پارچه ها هم از همین راه عرضه می شوند. خرید اینترنتی پارچه مزیت های زیادی دارد. شما می توانید با وارد شدن به یکی از سایت های معتبر، به خرید پارچه دیور ، پارچه لباس ورزشی، مجلسی و سایر محصولات دیگر از این دست بپردازید. تهیه این کالا از این طریق مزیت های مختلفی دارد که عبارتند از: 

  • تنوع بالای کالا 
  • طرح ها مختلف و رنگ های گوناگون 
  • برندهای خارجی و ایرانی 
  • رساندن محصول در زمان تعیین شده 
  • و سایر خدمات دیگر 

مرجع تخصصی خرید و فروش پارچه

مرجع تخصصی خرید و فروش پارچهدر هر شهری از کشورمان، مراکز وجود دارند که در آن به صورت تخصصی فروش پارچه صورت می گیرد. 

در اصطلاح، مردم به چنین بازارهایی، واژه قماش را اتلاق می کنند. در چنین بازارهایی فروشندگان متعددی را می توان پیدا کرد که به گونه کاملاً حرفه ای در این حوزه فعالیت می کنند. آنان پارچه ها را به صورت خوبی می شناسند و در همین حال مشتریان شان را نیز راهنمایی می کنند تا محصول خوبی را تهیه کنند. 

روی هم رفته، مرجع تخصصی خرید و فروش پارچه را در هر منطقه ای می توان پیدا کرد. 

فروشنده جدیدترین پارچه های گردبافی

فروشنده جدیدترین پارچه های گردبافیپارچه های گرد باف جدید ترکیب شده از سایر نخ ها هستند. این نوع از محصولات از کیفیت ها و کاربردهای گوناگونی برخوردارند. از آن ها نه تنها می توان لباس ها رنگی و مناسبی را تهیه کرد، بلکه می شود حتی در امور دیگری که در بالا به آن ها اشاره کردیم نیز، کار گرفت. 

روی هم رفته فروشندگان جدیدترین پارچه های گردبافی، به این دلایل است که این محصولات را عرضه می کنند: 

  • قیمت مناسبی دارند. 
  • طرف داران زیادی دارند. 
  • به راحتی قابل تولید هستند و در دسترس می باشند. 
  • می شود در امور گوناگونی از آن استفاده کرد. 

خریدار پارچه گردباف فلامنت ارزان قیمت

خریدار پارچه گردباف فلامنت ارزان قیمتآن تعداد از کسانی که به دنبال پارچه فلامنت گردباف با نرخ ارزان هستند، خوب است که سری به فروشگاه های پارچه فروشی متعددی بزنند. 

البته ممکن است که این کار زمان طولانی ای را در بر بگیرد. اما راه آسانی که ما برای تان معرفی می کنیم، وب سایت های معتبری هستند که در این حوزه به شکل تخصصی فعالیت می کنند.

بیشتر آنان با تخفیف های ویژه ای را برای بازدید کنندگان در نظر می گیرند و به این طریق می شود که نوع خاص و با کیفیت پارچه فلامنت را با بهترین نرخ تهیه کرد و مورد استفاده قرار داد. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما