ارائه انواع پارچه گردباف ویسکوز دو نخ

پارچه گردباف ویکسوز دو نخ جریان هوا را به خوبی از خود عبور میدهد و بسیار مقاوم است و برای دوخت لباس های مردانه و زنانه از جمله دوخت سوییشرت و شلوار بسیار مناسب است. از انواع پارچه های گردباف ویسکوز دونخ، به پارچه گردباف ویسکوز دونخ خارخورده میتوان اشاره کرد که از این پارچه ها می توان سوییشرت، گرمکن و… تولید کرد. قیمت این پارچه به دلیل جنس بسیار خوبش بالاست. از دیگر انواع پارچه های گردباف ویسکوز میتوان به پارچه دو نخ شانتون اشاره کرد که این پارچه منشا گیاهی دارد و کاملا طبیعی و بی ضرر و برای فصل تابستان بسیار مناسب است.
پارچه گردباف ویسکوز دونخ از ترکیب دو نخ متفاوت تشکیل شده است. این پارچه نسبت به سایر پارچه ها کشش کمتری دارد و نسبت به روی دیگرش کاملا متفاوت است. پارچه گردباف ویسکوز در همه مدل، رنگ و طرح های مختلف در بازار به فروش میرسد. ما میتوانیم این پارچه ها را به صورت حضوری و غیر حضوری با مراجعه به سایت شرکت بازرگانی دیبافت سفارش داده و خریداری نماییم. تولید و ساخت پارچه گردباف ویسکوز از خمیر چوب است که به شیوه خاصی با استفاده از کارکنان مجرب و کار آزموده تولید و روانه بازار فروش میشود. این پارچه رطوبت را به خود جذب میکند و بر خلاف سایر پارچه ها از استحکامش کم نمیشود و با شست و شو کیفیت خود را از دست نداده و تغییر رنگ نمیدهد.

ویسکوز دو نخ گردباف
در زندگی جوامع امروزی، پارچه ها بیشترین استفاده را دارند. هر یک از پارچه ها ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند و تمام منسوجات شرکت بازرگانی دیبافت، جریان هوا را به خوبی از خود عبور میدهند. در برخی از شهرهای ایران مراکز فروش عمده پارچه وجود دارد که میتوانید ارزان و با عرضه مستقیم خریداری نمایید. همچنین در مراکز تولید انواع پارچه های گردباف هم، خریدی به صرفه را تجربه خواهید کرد‌. تنوع پارچه ها دراین شرکت بسیار زیاد و قیمت آنها هم، با هم بسیار متفاوت است.
پارچه ها از مواد گوناگونی مانند ابریشم، پشم و… تشکیل شده اند و در لباس آشپزی و پوشاک و… کاربرد فراوانی دارند. بسیاری از مردم به جای خرید تشک آماده، مواد اولیه از جمله نخ ، پارچه و پنبه را خریداری مینمایند تا توسط خیاطان دوخته شود که ایده بسیار مناسبی است. زیرا مواد اولیه را خودشان از جنس های مرغوب تهیه مینمایند. با خرید پارچه گردباف لحاف دوز از شرکت دیبافت میتوان پارچه های تشک و لحاف بسیار مناسب را تهیه نمود. این پارچه ها توسط بهترین دستگاه ها تولید شده تا در اختیار مصرف کننده قرار گیرد. از مزایای پارچه گردباف لحاف دوز این است که دوختش بسیار راحت و آسان بوده و از مواد اولیه با کیفیت و استاندارد تشکیل شده به همین دلیل مورد توجه خیاطان و مصرف کننده ها قرار گرفته است.
پارچه های گردباف صادراتی از بهترین پارچه های صادراتی در کشور محسوب میشود. این پارچه ها به سراسر بازارهای کشور فرستاده میشود تا در دسترس همگان قرار گیرد. تولید کنندگان پارچه های بازارهای ایرانی علی رغم این که نیازهای بازار ایران را تامین میکنند، بلکه در صدد آن هستند که منسوجات خود را به خارج از کشور صادر کنند تا از این طریق جهانی شوند کما اینکه در این زمینه موفقیت های فراوانی را کسب کرده اند.
پارچه گردباف ویسکوز دو نخ، در حجم بسیار گسترده ای در رنگ ها و طرح های مختلف برای کاربردهای متفاوت تولید میشود. ازآنجا که متقاضیان زیادی به صورت یکجا این پارچه ها را خریداری میکنند با نرخ پایین تری به بازار عرضه میشود.
پارچه گردباف ویسکوز دو نخ برای دوخت لباس های زمستانی بچگانه بسیار مناسب است به دلیل اینکه مقاومت بیشتری دارد و با استفاده دراز مدت از آن، رنگ خود را تغییر نمیدهد.

گردباف ویسکور دو نخ

از پارچه گردباف ویسکوز چه میدانید

پارچه گردباف ویسکوز یکی از انواع پارچه های گردباف است که با نخ هایی همچون: نخ لاکرا، نخ پلی استر، نخ ملانژ و… تولید میشود.مشهورترین پارچه های گردباف ویسکوز: پارچه ویسکوز ملانژ، پارچه ویسکوز فول لاکرا و… هستند. در این میان پارچه گردباف ویسکوز به رنگ بدن هم وجود دارد که برای دوخت انواع لباس های عروسکی کاربرد دارد. در پارچه گردباف ویسکوز از مواد مصنوعی کمتر استفاده شده و از بهترین نخ برای تولید پارچه استفاده شده است.

بهترین مدل پارچه گردباف برای صادرات

بهترین مدل پارچه گردباف برای صادرات

از بهترین مدل پارچه گردباف ویکسوز دو نخ برای صادرات میتوان به پارچه تریکو نخی و پارچه تریکو کشی اشاره کرد.
پارچه تریکو نخی: یکی از با کیفیت ترین نوع پارچه است و به خاطر نوع نخ ترکیبی، قیمت آن در بازار نسبت به سایر پارچه ها متفاوت است و به دلیل وزن سبک برای فصل تابستان ایده بسیار مناسبی است.
پارچه تریکو کشی: این پارچه برای تمام سنین مناسب است و بسیار مقاوم و بادوام است. دوخت این پارچه به خاطر کشسانی بودن آن با چرخ خیاطی های معمولی، امکان پذیر نیست.
نکات تعیین کننده کیفیت پارچه گردباف
اگر میخواهیم پارچه ای را خریداری نماییم باید اطلاعات کافی داشته باشیم. کیفیت پارچه گردباف به این بستگی دارد که از چه نوع نخ هایی تولید شده باشد، جنسش مرغوب و هنگام شست و شو رنگ پس ندهد‌. بهترین نخ های تولید شده برای پارچه گردباف، نخ های ایرانی، چینی و ازبکستان است. از نمونه های پارچه گردباف، پارچه کشباف و تریکو است که برای لباس های مجلسی و زنانه بیشتر مورد استفاده قرار میگیرد.

خرید انواع پارچه گردباف ویسکوز دو نخ

خرید انواع پارچه گردباف ویسکوز دو نخ

پارچه گردباف ویکسوز دو نخ در شهرهای مختلف واحد فروش دارد. شرکت دیبافت در شهرهای مختلف نمایندگی های فعال برای فروش دارد که خرید آسان و به صرفه را برای همگان فراهم آورده است. این پارچه ها در بازارهای داخلی پخش شده اند و انواع گوناگونی دارند.
پارچه های دونخ در انواع گوناگون لی، کتان، متقال و مدل های زنانه و مردانه وجود دارند. برای خرید انواع پارچه گردباف ویسکوز دو نخ، خریداران این پارچه را با پارچه دو رو پنبه اشتباه میگیرند، در حالی که تفاوت این دو نوع پارچه در جنس نخ آنهاست.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما