مرکز خرید پارچه گردباف کشی اصفهان

آیا با پارچه گردباف کشی آَشنایی کامل دارید و انواع خصوصیات آن را می دانید؟ چرا امروزه استفاده از این نوع پارچه ها مرسوم شده و عمومیت بیشتری دارد؟ در اصفهان به عنوان یکی از بزرگترین مرکز تولید این محصولات چند نوع پارچه تهیه و تولید می شود که به معرفی و چگونگی خرید ارزان آنها می پردازیم.

مرکز خرید پارچه گردباف کشی اصفهان

آیا با پارچه گردباف آشنایی دارید؟

آیا با پارچه گردباف آشنایی دارید؟ اگر به بازار پارچه سری زده باشید با انواع پارچه های رنگی و ساده روبرو شده اید که فروشنده آنها را پارچه گردباف نامیده است. دلیل این همه تنوع چیست و چرا آنها را گردباف نامگذاری کرده اند؟ در پاسخ باید گفت که هر نوع پارچه ای فارغ از جنس و الیاف بکار رفته در تولید که با دستگاه گردباف تولید شده باشند را به این نام وارد بازار فروش می کنند. مانند پارچه ملانژ گردباف، پارچه تریکو گردباف و …
نوع کشی این محصول از ترکیب مواد اولیه کاملاً مصنوعی مانند پلی استر و الیاف لاکرادار تولید می شوند که به علت قابلیت کشسانی زیاد، قابلیت ها و کاربردهای متعددی دارند. امروزه استفاده از پارچه های کشی گردباف به مراتب بیشتر از انواع پارچه های پنبه ای، کتانی و … است. دلایل و فاکتورهای مهمی در  این امر دخیل هستند که برخی از مهمترین آنها عبارتند از:

  • پارچه گردباف کشی بر خلاف مدل های پنبه ای به هیچ عنوان چروک نمی شوند.
  • این نوع پارچه ها نسبت به پارچه کتانی و پارچه ای رنگ دهی ندارند و به راحتی شسته می شوند.
  • لکه چربی و هر نوع آلودگی به راحتی از روی آنها تمیز شده و نیاز به استفاده از شوینده قوی نیست.
  • پارچه های کشی معمولاً برای دوخت انواع لباس های اسپرت، مجلسی، زنانه، مردانه و … مناسب هستند.
  • برای چاپ طرح و مدل های گلدار بر روی این پارچه ها هیچ گونه محدودیتی وجود ندارد.

فروش مستقیم پارچه گردباف کشی از کارخانه

فروش مستقیم پارچه گردباف کشی از کارخانه فروش پارچه گردباف به قیمت کارخانه از شهرهای تولیدی این محصول مانند اصفهان، مشهد و … با شیوه های مختلفی صورت می گیرد. برای خریداران عمده مانند کارگاه های تولیدی لباس با قیمت و نرخ ارزان اهمیت بسزایی دارد. به همین علت استفاده از شیوه های مدرن و حذف واسطه ها نقش کلیدی در رسیدن به این هدف و افزایش حاشیه سود خواهد داشت. مراکز تولیدی و کارخانه پارچه گردباف این محصولات را به صورت کیلویی، عدلی و طاقه ای عرضه می کنند که قیمت های فروش در هر کدام متفاوت است. برای اطلاع از نرخ روز انواع پارچه های گردباف و مدل های پرفروش به قیمت کارخانه می توانید از طریق این سایت، جدیدترین محصولات را سفارش داده و اطلاعاتی به روز از نوسان بازار کسب کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما