مراکز عرضه پارچه دو رو پنبه عمده

از مراکز پخش عمده پارچه دو رو پنبه اطلاع دارید؟ شرکت های تولیدی و عرضه عمده پارچه دو رو پنبه به صورت عمده در کجا هستند؟ مراکز عرضه این پارچه در کلان شهرها هستند و انواع پخش را به صورت مستقیم انجام میدهند.
شرکت تولیدی پارچه دو رو پنبه با استفاده از نیروهای زبده این محصولات را به نمایندگی ها و فروشگاه های معتبر به صورت زمینی ارسال میکنند تا در کمترین زمان به دست شما مصرف کنندگان عزیز برسد. این محصول را میتوانید از طریق فروشگاه های معتبر و نمایندگی های عرضه کننده محصولات نساجی تهیه نمایید.

نحوه تشخیص کیفیت پارچه دو رو پنبه ای

نحوه تشخیص کیفیت پارچه دو رو پنبه ای

پارچه دو رو پنبه از مرغوب ترین پارچه های موجود در بازار داخلی و خارجی است. به صورت تک رو یا دو عرصه میشود و مصرف کنندگان میتوانند این محصول را با توجه به نیاز خود خریداری کنند. این پارچه از 80% الیاف پنبه و 20% الیاف پلی استر ویسکوز تولید میشود. در صنعت، محصولات متنوعی از آن به وجود می آید که پرکاربردترین محصولات در زندگی روزمره هستند. از جمله تولیدات این پارچه میتوان به تولیدات لباس، ملحفه، روتختی و … اشاره کرد. از مشهورترین پارچه ها است و در تولید آن الیاف های با کیفیت تار و پود شده و کامپکت میشوند.
پارچه دو رو پنبه از دستگاه های گردباف دو رو تولید میشود. یکی از راه های تشخیص این پارچه از سایر پارچه ها دو رو بودن آن است. ضخیم تر بوده و از کیفیت بیشتری نسبت به پارچه یک رو برخوردار است، تولیدات زمستانی بسیار گسترده ای از این پارچه صورت میگیرد. با آمدن فصل پاییز و زمستان که تولید البسه زمستانی ضخیم کاربرد بیشتری دارد، این پارچه نیز فروش متنوع و گسترده ای دارد. الیاف طبیعی موجود در آن باعث شده تا نسبت به سایر پارچه های هم رده خود مناسب تر باشد و از جایگاه برتری نسبت به آنها در رده کیفیت و فروش قرار گیرد. چندین راه برای تشخیص این پارچه از سایر پارچه ها وجود دارد، راه علمی و راه تجربی است.
راه علمی طبیعتا نسبت به راه تجربی بهتر است، اما عیب این روش این است که تمام افراد جامعه زمان کافی و دستگاه های مورد نیاز برای بررسی این روش را ندارند؛ زیرا در این روش از پارچه مورد نظر نمونه برداری تکه ای انجام شده و به ما درصد پنبه به کار رفته در آن و سایر مواد به کار رفته و درصد آنها را نشان میدهد. انجام این روش برای همه مقدور نیست پس بهتر است از راه تجربی دست به کار شویم.

پارچه دورو پنبه اعلا
راه تجربی تشخیص برای همه مردم در دسترس و راحت است، اما معایبی که دارد دقیق نیست و به صورت روش علمی به ما درصد پنبه به کار رفته در پارچه را نمیدهد اما به صورت کلی میتوان پارچه پنبه را تشخیص داد تا در هنگام خرید از خرید خود مطمئن باشید. اولین مرحله تشخیص جنس پارچه تشخیص از طریق آتش است، اگر مقداری از پارچه خود را در معرض آتش قرار دهید، پارچه ها طبیعتا باید در این مواقع به خود جمع شوند، اگر این جمع شدگی کم باشد یعنی از درصد پنبه مطلوبی برخوردار بوده، خرید آن پیشنهاد میشود. اگر جمع شدگی پارچه تست شده، در مقابل آتش زیاد باشد و بسیار جمع شود در نتیجه مواد پلی استر به کار رفته در آن زیادتر از پنبه است، سپس با خاموش کردن آتش اگر بوی پلاستیک و سوختگی دهد، یعنی پارچه از جنس پلی استر است؛ اما اگر بوی کم بدهد و دود به شکل گرد به بالا بدهد از پنبه بیشتری ساخته شده است. در نظر داشته باشید در این روش باید شعله آتش را به صورت مایل به پارچه بگیرید و نباید به صورت مستقیم با حرارت پارچه در تماس باشد، قطعا هر پارچه ای در تماس مستقیم دچار سوختگی میشود، همچنین دقت کنید مقدار کمی از پارچه باید تست شود و به هیچ عنوان نباید همه پارچه را تست کنید.
روش دوم تشخیص از طریق دیدن است، به صورتی که اگر پارچه براقیت بیشتر از حدی در مقابل نور به ویژه نور خورشید داشته باشد، در نتیجه از درصد زیادی از پلی استر ساخته شده است، اما اگر با قرار گرفتن پارچه در معرض نور، براقیت کمتری از آن مشاهده کردید از پنبه بیشتر ساخته شده است.
روش سوم راه تشخیص از بو کردن پارچه است. بوی مواد پلاستیکی پلی استر ویسکوز تقریبا برای همه ما آشنا است و آن را حس کرده ایم، اگر پارچه را بو کردیم و بوی پلاستیک داد، در نتیجه از پلی استر بیشتری ساخته شده است اما اگر پارچه مورد نظرمان بو نداد از پنبه بیشتری تولید شده است (البته توجه داشته باشید این روش دقت کافی ندارد، زیرا همه پارچه های پلی استر بو نمیدهند)
این پارچه به بسیاری از نقاط مختلف جهان صادر میشود و تولید گسترده آن در داخل کشور صورت میگیرد. رونق صادرات و فروش آن به کشورهای مختلف در طی سال های اخیر بسیار زیاد شده است.

مزایای استفاده از پارچه جنس پنبه

مزایای استفاده از پارچه جنس پنبه

استفاده از این پارچه با جنس پنبه دو رو بسیار چشمگیر شده است، این پارچه به صورت تک رو و دو رو موجود است و در بازار در اختیار شما مصرف کنندگان و خریداران عزیز قرار میگیرد. استفاده از پارچه دو رو پنبه ویژگی های زیادی دارد که به توضیح این ویژگی ها میپردازیم. ویژگی اول که میتوان به آن نسبت داد نرم و لطیف بودن و ضد حساسیت آن است، این پارچه به دلیل اینکه 80% از الیاف پنبه طبیعی تولید شده است در نتیجه از لطافت و نرمی منحصر به فردی برخوردار است که به راحتی میتوان از این پارچه برای مصارف و تولیدات گوناگون استفاده کرد تا رضایت شما را برآورده سازد. به دلیل پنبه ای بودن جنس این پارچه، برای افرادی که دچار حساسیت های پوستی و بیماری هایی مانند اگزما هستند توصیه میشود. زیرا به صورت کلی برای مدت زمان زیادی از پارچه و لباس ها برای بدن استفاده میکنیم و زمان زیادی با پوست در ارتباط هستند که اگر از جنس پارچه نامرغوب استفاده کنیم، ابتدا خارش و ایجاد جوش هایی در سطح پوست ایجاد میکند و اگر به تعویض پارچه استفاده شده در لباس ها اقدام نکنیم این جوش های سطحی به بیماری های بزرگ تر تبدیل میشوند، پس استفاده از یک پارچه دو رو پنبه بسیار توصیه میشود.
از مزایای دیگر این است که دارای رنگ ها و طرح های متنوع هستند که میتوان متناسب با سلیقه خود رنگ و طرح مورد نظر خود را انتخاب کرد. رنگ های به کار رفته در این پارچه ها طبیعی بوده و در اثر شست و شو رنگ بری و آبرفت نخواهند داشت. مزیت دیگر اینکه این پارچه را هم میتوان به صورت یک رو خریداری کرد هم دو رو، در نوع دو روی آن ضخامت بیشتری دارد و در نتیجه از آن برای لباس های زمستانی استفاده میگردد. از نوع یک رو پارچه پنبه برای لباس های پاییزه بیشتر استفاده میشود. برای لباس های زمستانی، پنبه به کار رفته باعث میشود گرما را به خوبی در خود حفظ کرده و عایق مناسب گرمایی باشد.
این پارچه مرغوب را میتوانید از طریق مراجعه به شرکت تولیدی یا سایت شرکت دیبافت خریداری کنید. مزیت دیگر خرید اینترنتی این منسوج به این صورت است که در سایت از میان گستره طرحی و رنگی بیشتری میتوانید محصول خود را انتخاب کرده و از تخفیفات ویژه ای در این نوع خرید مستفیض شوید. پارچه دو رو پنبه را به صورت خرده یا عمده میتوان خریداری کرد. این محصول با قیمت مناسبی که دارد در اختیار تمام قشرهای جامعه با هر وضعیت مالی قرار دارد. از این پارچه به عنوان یک پارچه اشرافی استفاده میشود که در لباس های پادشاهان گذشته از پنبه استفاده میشده، زیرا گیاهی کمیاب در آن زمان بود که از ارزش بالایی برخوردار بوده است.

بررسی رنگ بندی پارچه پنبه ای

بررسی رنگ بندی پارچه پنبه ای

رنگ بندی پارچه پنبه ای بسیار ویژه و منحصر به فرد است و از رنگ های طبیعی در روند تولید این پارچه بهره گیری میشود. رنگ های پارچه پنبه ای بسیار ماندگار و با دوام است و با استفاده فراوان از این محصول دچار رنگ رفتگی نمیشوند. پیشنهاد میشود پارچه دو رو پنبه را از طریق شرکت و سایت تولیدی این منسوج سفارش دهید تا در گستره رنگی متنوع بتوانید پارچه مورد نظر خود را سفارش دهید. در مرحله تولید این منسوج، مرحله ای به نام تثبیت رنگ وجود دارد که در این مرحله رنگ های استفاده شده در پارچه توسط دستگاه های مدرن تثبیت میشود تا در شست و شو و استفاده مداوم رنگ بری نداشته باشند. جهت شست و شوی پارچه دو رو پنبه به دلیل کیفیت مرغوبی که دارد هم میتوانید از طریق ماشین لباسشویی و هم به صورت دستی این پارچه را بشویید؛ اگر به صورت دستی لباس خود را میشویید بهتر است از آب ولرم استفاده کنید، آب نباید خیلی سرد یا خیلی گرم باشد تا به بافت پارچه آسیب نرساند، اگر این پارچه را با ماشین لباس شویی میشویید بهتر است زمان را حداکثر روی 30 دقیقه تنظیم کنید تا به بافت پارچه آسیب نرسد. هر چند این پارچه دچار پرز پرز شدن نخواهد شد اما بهتر است با زمان کمتری شست و شو شود.

خرید مستقیم انواع پارچه دو رو پنبه عمده

خرید مستقیم انواع پارچه دو رو پنبه عمده

برای خرید مستقیم پارچه دو رو پنبه عمده میتوانید به فروشگاه های اینترنتی معتبر مراجعه کنید، معتبرترین فروشگاه اینترنتی طبیعتا سایت شرکت تولیدی و مرجع رسمی سازنده این پارچه است مراجعه کنید و این منسوج با کیفیت را با قیمت مناسب خریداری کنید. خرید به این صورت موجب میشود تا واسطه ها و دلالان از رده کسب سود، حذف شوند تا منسوجات با قیمت مناسبی در اختیار مصرف کنندگان و خریداران عزیز قرار گیرد.
همچنین کارخانه تولیدی این پارچه در تمامی شهرها و استان های کشور نمایندگی هایی دارد که با مراجعه به فروشگاه های معتبر و این نمایندگی ها، این پارچه با دوام را خریداری کنید تا از خرید خود اطمینان داشته باشید. شرکت نساجی پارچه دو رو پنبه در سطح داخلی و جهانی رتبه برتر را به خود اختصاص داده و از فروش و رونق زیادی برخوردار است. این شرکت با به کارگیری نیروها و کارشناسان تولید و کیفی باعث شده برنامه ریزی دقیقی در جهت خرید مطمئن و مستقیم از شرکت داشته باشید.

پارچه دو رو پنبه سفید

پارچه دو رو پنبه سفید

پارچه دو رو پنبه سفید نوعی از پارچه دو رو پنبه است که به رنگ سفید است، از پر فروش ترین رنگ های این محصول میتوان به رنگ سفید اشاره کرد. زیرا در بیشتر لباس ها به ویژه شلوارهای بیرونی و لباس های زیر از رنگ های سفید استفاده میشود. این پارچه از مرغوبیت خوبی برخوردار است.
جنس پارچه دو رو پنبه از الیاف طبیعی گیاه پنبه به میزان 80% و مقدار 20% الیاف پلی استر و نخ است. راه بررسی مرغوبیت این است اگر به درجه حرارت اتویی قرار گیرد، دچار آسیب رسیدن به پارچه نمیشود. قابلیت کشسانی دارد و بسیار نرم و انعطاف پذیر است، از این پارچه در البسه ورزشی مانند لباس های تکواندو، کاراته و… استفاده میشود؛ زیرا این ورزش ها نیاز به لباسی دارند که به راحتی با تحرکات بدن ورزشکار سازگار بوده، دچار آسیب و پارگی نشود و بعد از کشیده شدن به حالت اولیه خود بازگردد.
تولید پارچه دو رو پنبه سفید به عنوان تولید پرکاربرد و پرتقاضای امروزه بازار است و به عنوان مرغوب ترین جنس محسوب میشود که عوامل حمایت از تولیدات داخلی را زمینه سازی کرده است و یک تولید موفق محسوب میشود. این کالا رقیب نمونه های هم رده خارجی خود است و از این پارچه در سطح خارج به صورت خرد و کلان یافت میشود.

پارچه دو رو پنبه ساتن

پارچه دو رو پنبه ساتن

پارچه دو رو پنبه ساتن از جنس سلولزی و پلی استر ویسکوز است که بیشتر حاصل الیاف های شیمیایی هستند. این نوع پارچه ها در برابر حرارت جمع میشوند و باید در این زمینه در برابر آتش و مواد گرم کمتر قرار گیرند، برای اتو کشیدن این نوع پارچه بهتر است از درجه پایین استفاده شود. جنس این پارچه به صورتی است که به پوشش زیاد و شست و شوی فراوان دچار آسیب نمیشود، قیمت این نوع پارچه مناسب است و مورد استفاده همه مردم است.

پارچه دو رو پنبه شیک

پارچه دو رو پنبه شیک

از پارچه دو رو پنبه به عنوان پارچه شیک یاد میشود که یک پارچه دو روی اعلا است و برای لباس های مجلسی و رنگی مناسب است. از سری تولیدات متنوع در بازار محسوب میشود و رونق فروش زیادی دارد، به طوری که فروش آن به صورت طاقه ای و هر طاقه 30 کیلو است. خریداران میتوانند این محصول را به صورت متری، خرده یا عمده، از طریق شرکت تولیدی یا فروشگاه های پارچه خریداری کنند.
شرکت دیبا بافت نگار قم مطمئن ترین نمایندگی در سطح کشور برای ارائه خدمات و مشاوره در جهت خرید انواع منسوجات است که با مدیریت فروش مجرب و با سابقه خود مهندس خسروانی و نیروهای زبده و کارآزموده خود تمام تلاش خود را برای کسب رضایت مشتری دارند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما