قیمت عمده پارچه شانتون سه نخ طرح دار

پارچه شانتون سه نخ یکی از پارچه های مقاوم می باشد که در تولید آن از الیاف مختلف از جمله اکریلیک و پلی استر استفاده می شود. طیف بسیار متنوعی از رنگ ها و طرح های در این پارچه تولید و عرضه می گردد. از مشخصات بارز آن وجود خط های عمودی و افقی نامنظم در کل پارچه می باشد. در این مطلب به قیمت عمده پارچه شانتون طرح دار اشاره خواهیم کرد. آن را تا انتها دنبال نمایید.

قیمت عمده پارچه شانتون سه نخ طرح دار

پارچه شانتون مناسب دوخت مانتو

پارچه شانتون مناسب دوخت مانتو پارچه شانتون یکی از مناسب ترین پارچه ها برای دوخت انواع مانتو می باشد. چرا که از استحکام و دوام بالایی برخوردار بوده و طول عمر زیادی دارد. در نتیجه به راحتی بافت آن دچار آسیب نمی شود.

هنگام دوخت جمع نمی گردد و به خاطر تار و پود درشتی که در آن وجود دارد و همچنین به دلیل وجود الیاف طبیعی مانند نخ و کنف دچار آب رفتگی و چروک نمی گردد. همچنین دارای تنفس مناسبی می باشد و موجب تعریق زیاد و بو گرفتن آن نخواهد شد.

پارچه شانتون کنفی دارای حالتی رسمی بوده و گزینه مناسبی برای استفاده در مانتوهای اداری به شمار می رود. از طرفی هیچ گونه پرزی هم پس نمی دهد. 

افرادی که در خیاطی کردن، مبتدی هستند با استفاده از این پارچه می توانند آموزش های خود را شروع کنند. به طور کلی کیفیت دوخت روی چنین پارچه هایی بالا می باشد و موجب می شود که مانتو، فرم خوبی داشته باشد.

پارچه شانتون دارای طرح های متنوعی بوده و منجر به تولید انواع مختلفی از این مانتو ها می گردد. در نتیجه سلایق مختلفی می توانند از آن استفاده کنند. 

سایت فروش پارچه شانتون سه نخ کنفی

سایت فروش پارچه شانتون سه نخ کنفی این سایت، فروش پارچه شانتون سه نخ کنفی را به صورت عمده و مستقیم با قیمتی مناسب انجام می دهند. برای این منظور کافی است سفارشات در سایت ثبت گردند تا پس از بررسی توسط کارشناسان فروش به آدرس مد نظر خریداران ارسال شود.

اطمینان از از کیفیت پارچه خریداری شده و بهره مندی از قیمت های پایین و تخفیفات متعدد از مهم ترین مزایای خرید به این صورت می باشد. البته سایز و ابعاد پارچه نیز در قیمت ‌گذاری آن نقش مهمی دارد. میزان تقاضا برای خرید هم قیمت‌ها را دچار نوسان می کند. 

درصد الیاف مصنوعی و طبیعی به کار رفته شده در این نوع منسوجات را هم باید به عوامل تغییر دهنده قیمت آن اضافه نمود. هرچه درصد الیاف طبیعی در آن بیشتر شود، هزینه تمام شده آن هم افزایش خواهد یافت. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما