قیمت بهترین پارچه ویسکوز پنبه تیپ لاکرا

پارچه ویسکوز تیپ لاکرا از جمله یکی از پر کاربرد ترین پارچه ها در صنعت نساجی و تولید پوشاک به حساب می ‌آید که قیمت این پارچه رابطه مستقیمی با کیفیت نهایی آن دارد. همچنین نوع مواد و الیاف به کار رفته در ساختار این پارچه در قیمت این محصول موثر است. در یک نگاه کلی قیمت بهترین پارچه ویسکوز پنبه توسط مراکز تولید کننده آن تعیین می شود.

قیمت بهترین پارچه ویسکوز پنبه تیپ لاکرا

تیپ لاکرا به چه پارچه هایی گفته می شود؟

تیپ لاکرا به چه پارچه هایی گفته می شود؟ پارچه فلامنت ویسکوز یا تیپ لاکرا پارچه ای است که قابلیت بی نظیر کشسانی دارد که اصولاً برای تولید لباس های زنانه به کار می‌ رود. این پارچه ها غالباً از الیاف مصنوعی تولید می‌ شوند که طول عمر آن ها از طول عمر الیاف پالاستیکی بیشتر می باشد و مقاومت بالایی در برابر عوامل محیطی از خود نشان می‌ دهند.

الیاف پارچه لاکرا برای نخستین بار توسط یک شیمیدان آمریکایی اختراع شد و بعد ها در صنعت نساجی نفوذ کرد و از آن در تولید انواع پارچه ها استفاده می شود. در واقع علت نامگذاری این پارچه قابلیت کشسانی بودن آن است. به گونه ‌ای که می‌ تواند تا اندازه ۵ برابر واقعی خود کش بیاید و هیچ آسیبی به بافت آن وارد نشود.

از همین جهت پر کاربرد ترین الیاف در صنعت پارچه به حساب می آید. زیرا به هر اندازه کش می آید و دوباره به حالت اولیه خود برمی گردد.

جالب است بدانید که نمونه‌ ای از پارچه های تیپ لاکرا در ساختار شان از الیاف پنبه استفاده شده است و به دلیل حضور این الیاف طبیعی در داخل این پارچه ها، امکان گردش هوا وجود دارد. این گردش هوا موجب می ‌شود تا از ایجاد بوی بد عرق جلوگیری شود.

پارچه لاکرا در لباس ‌هایی مانند جوراب و دستکش به کار می رود و همچنین به لباس ها حالت تحریک پذیری می‌ دهد. لذا برای تولید پوشاک ورزشی و ایروبیک نیز مناسب‌ ترین گزینه است.

فروش عمده پارچه ویسکوز فلامنت لاکرا

فروش عمده پارچه ویسکوز فلامنت لاکرا با توجه به ویژگی های بی نظیر پارچه ویسکوز، این محصول طرفداران بسیار زیادی را جذب خود کرده است و بازار فروش پارچه ویسکوز هر روزه با متقاضیان بسیاری مواجه می ‌شود و اکثر خریداران آن ترجیح می ‌دهند تا پارچه ویسکوز را به صورت عمده خریداری کنند.

زیرا این خریداران تامین کنندگانی هستند که انواع پارچه ویسکوز را به صورت جزئی و عمده در اختیار مشتریان خود قرار می ‌دهند.

لذا غالباً فروش عمده پارچه ویسکوز توسط تولید کنندگان انجام می ‌شود که این تولید کنندگان برای عرضه عمده پارچه های خود از نمایندگی ‌های فروش خود کمک می‌ گیرند که این سایت نیز یکی از نمایندگی ‌های فروش غیر حضوری پارچه ویسکوز است که انواع این محصول را به صورت عمده در معرض فروش قرار می ‌دهد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما