فروش مستقیم پارچه ملانژ یکرو با لاکرا

پارچه ملانژ یکرو با لاکرا از نخ پارچه ای رنگی متداول در پارچه های ملانژ تولید می شود ، در واقع ملانژ رنگ پارچه است نه پارچه. پارچه ملانژ ترکیبی از الیاف طبیعی (پنبه ای) و الیاف مصنوعی است که گاهی اوقات جداگانه رنگ می شوند و سپس بافته می شوند ، زیرا الیاف مصنوعی اغلب رنگ خشن تری به خود می گیرند. جهت اطلاعات بیشتر درباره فروش مستقیم پارچه ملانژ یکرو با لاکرا می توانید به سایت رسمی شرکت ما مراجعه کنید.

فروش مستقیم پارچه ملانژ یکرو با لاکرا

از خصوصیات پارچه ملانژ ویسکوز چه می دانید؟

از خصوصیات پارچه ملانژ ویسکوز چه می دانید؟ برخی معتقدند قیمت پارچه ملانژ بالا است اما اینگونه نیست و محبوبیت این پارچه به دلیل قیمت پایین آن نسبت به قیمت پارچه ملانژ است. پارچه ملانژ معمولاً به رنگ توسی معروف است که دارای درجه های مختلفی از طوسی است. پارچه ملانژ فقط یک پارچه نیست بلکه یک پارچه رنگارنگ است که رنگ یکنواخت و صاف ندارد. البته می توان از نخ های رنگی دیگر در بافت پارچه ملانژ استفاده کرد تا به عنوان پارچه راه راه دیده شود.

پارچه ملانژ پارچه ای است که به طور گسترده در صنعت پوشاک آماده استفاده می شود. پارچه های ملانژ برای لباس های گرم و ورزشی ، تی شرت ، ژاکت ، لباس خانه و … استفاده می شود. استفاده برای. وقتی صحبت از پارچه ملانژ بافتنی می شود ، یکی از پارچه هایی است که در بیشتر لباس ها از کودکی تا پیری استفاده می شود.

پارچه ملانژ به صورت مونو ، دوتایی ، پشتی ، پنکه ای موجود است و هر یک از آنها استفاده خاص خود را دارند وجود برخی از الیاف پلی استر در پارچه ملانژ باعث درخشندگی و شفافیت رنگ به کار رفته در آن می شود که برای خانم ها جذاب است. انتخاب رنگ پارچه عملکردی کاملاً حرفه ای است. انتخاب رنگ های سفید ، سیاه ، زرشکی ، زغالی و خاکستری در پاییز و زمستان از پارچه های کم خطر این فصول محسوب می شوند.

رنگ های تیره در طول ماه های زمستان بسیار محبوب هستند. هند ، چین ، ازبکستان و ایران نخ ملانژ تولید می کنند که ایران در جایگاه اول و نخ ازبکستان در مقام دوم قرار دارد. پارچه ملانژ تک رنگ از ترکیبی از الیاف طبیعی و مصنوعی مختلف بافته می شود. بافت این پارچه شامل پنبه و پلی استر ، ویسکوز یا نخ ریسی و … است. ترکیبی از نخ ها استفاده می شود استفاده بیشتر از الیاف طبیعی مانند پنبه باعث افزایش کیفیت پارچه می شود.

پارچه ای با نسبت پنبه خوب از ظاهری نرم و زیبا برخوردار است. فراوانی رنگ خاکستری در پارچه ملانژ زیاد است. با این وجود پارچه ملانژ در رنگ ها و ترکیب رنگ های مختلف بافته می شود. خطوط روشن و تاریک در پارچه ملانژ مشهود است. پارچه ملانژ نوع لاکرا پارچه ای مناسب برای تاپ و تی شرت ، شلوار اسلش و اسپرت ، شلوار گاه به گاه باریک ، آستر و جوراب شلواری زنانه است. از لاکرا در تولید پارچه تک مخلوط نوع لاکرا استفاده شد تا به این پارچه خاصیت ارتجاعی بدهد.

حتماً لباسهای زیادی را دیده اید که به دلیل کاربردهای مختلف پارچه ملانژ ملانژ نوع لاکرا ، با این پارچه بافته شده است. هنگام خرید این پارچه به کیفیت و ظاهر پارچه توجه کنید. وقتی از پنبه بیشتری در تولید پارچه ملانژ نوع لاکرا استفاده می شود ، کیفیت بالاتری دارد و بر این اساس قیمت بالاتری نیز دارد. پارچه هایی که بیشتر الیاف مصنوعی استفاده می کنند ظاهری پلاستیکی و نسبتاً براق دارند.

درصد الیاف مصنوعی استفاده شده در پارچه ملانژ نوع لاکرا مستقیماً بر قیمت آن تأثیر می گذارد. اگر قصد خرید پارچه ملانژ را دارید ، مراقب باشید که قیمت پایین فاکتور مناسبی برای انتخاب این پارچه نیست. عملکردهای مختلف این پارچه آن را به یک انتخاب جذاب و الهام بخش برای طراحان مد و لباس تبدیل کرده است. پارچه ملانژ نوع لاكرا به عنوان طاقچه و عدالت در بافت مارت به فروش می رسد. قبل از سفارش می توانید با مشاوران ما مشورت کنید و سپس پارچه را انتخاب کنید.

پخش انواع پارچه ملانژ یکرو با لاکرا

پخش انواع پارچه ملانژ یکرو با لاکرا شرکت ما در زمینه پخش پارچه ملانژ ویسکوز فعالیت دارد و این محصول را با قیمت خوبی به دست مشتری می رساند که می توانید برای خرید به سایت ما مراجعه کنید و این محصول را با قیمت خوبی خریداری نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما