فروش بی واسطه پارچه لاکرادار

فروش بی واسطه پارچه لاکرادار با چه شرایطی است؟ نحوه خرید منسوجات پارچه لاکرا دار به چه صورت است؟ شرکت تولید و پخش فروش بی واسطه پارچه لاکرادار در کجا وجود دارد؟ جهت دریافت پاسخ سوالات مذکور و دریافت پاسخ هرگونه سوال دیگر در زمینه این پارچه مرغوب، لطفا تا پایان این محتوا همراه ما باشید.
پارچه یکی از منسوجات بسیار پرطرفدار است و قاعدتا بدون البسه نمیتوان در جامعه حضور یافت. همه ما به طور معمول و شبانه روز به صورت مستقیم و غیرمستقیم با پارچه ها در ارتباط هستیم. از جمله پارچه های نخی، پارچه پلی استری و… که بخش جدایی ناپذیری از انسان شده اند؛ در نتیجه نیاز به فروش بی واسطه پارچه بسیار حائز اهمیت است. امروزه شرکت ها و برندهای متنوعی در زمینه تولید و پخش پارچه قدم برداشته اند. در این میان میخواهیم یک برند پارچه تولید داخلی کشور که برندی باکیفیت به نام پارچه لاکرا دار است را معرفی کنیم.
این پارچه با داشتن ویژگی های مثبت توانسته است طرفداران زیادی را به سمت و سوی خود جذب کند. این پارچه از مدرن ترین و مرغوب ترین پارچه های تولید کشور عزیزمان ایران است که خریداران میتوانند برای خرید این منسوجات از طریق فروش بی واسطه پارچه لاکرادار نسبت به خرید این محصولات اقدام کنند. متاسفانه امروزه بسیاری از برندهای تقلبی در میان برندهای معتبر داخلی و باکیفیت توزیع شده است و سودجویان توانسته اند از طریق عرضه این محصولات به مشتریان، سود زیادی کسب کنند و همچنین سلامتی آنها را نیز به خطر بیاندازند؛ زیرا ما با پارچه ها در ساعات زیادی از شبانه روز در ارتباط هستیم و اگر جنس مرغوبیت پارچه کم باشد باعث میشود دچار عارضه و حساسیت پوستی شویم؛ در نتیجه توصیه میشود برای خرید پارچه از تولیدی به صورت مستقیم اقدام کنید.
شرکت تولیدی پارچه لاکرادار این قابلیت را فراهم کرده و محصولات تولیدی را به صورت مستقیم در دید مشتریان و بازرگانان قرار داده تا بتوانند با مراجعه به سایت انواع طرح و رنگ بندی این محصولات را مشاهده و سپس اقدام به سفارش کنند. سفارش مستقیم و بی واسطه این محصول منجر به کاهش قیمت و اطمینان از جنس پارچه خریداری شده گشته است. این پارچه از منسوجات صادراتی به شمار میرود که هر سال بیش از هشتصد تن طاقه از این پارچه به کشورهایی نظیر: عراق، پاکستان، افغانستان، ترکیه، تاجیکستان، ارمنستان و… صادر میشود. این محصول با داشتن ویژگی های مثبت توانسته است علاوه بر جلب نظر مشتریان داخلی، در خارج از کشور نیز طرفداران زیادی را به سمت و سوی خود جذب کند.

نکاتی درباره بهترین پارچه لاکرا

نکاتی درباره بهترین پارچه لاکرا

امروزه در صنعت نساجی کشور طیف زیادی از پارچه ها تولید و با رنگ بندی و طراحی متنوع به بازار عرضه شده است. در این محتوا میخواهیم روند تولید یکی از برترین منسوجات تولید شده داخل کشور را به نام پارچه لاکرادار توضیح دهیم. در کارخانجات تولیدی این منسوج ابتدا الیاف پلی استر ویسکوز و الیاف نخ و پنبه را با یکدیگر ترکیب میکنند، سپس بافت اولیه پارچه به صورت یکدست و یکپارچه تولید میشود. در مرحله بعد بافت تولید شده با ماشین های بافندگی و ریسندگی به خوبی به یکدیگر ریسیده و بافته میشوند تا بافت پارچه تراکم بالایی داشته باشد. در بخش بعد پارچه های تولید شده با دستگاه تراکم سنج، درجه ضخامت و تراکم الیاف ها را به ما میدهند و به خوبی با هم ترکیب میشوند. در صورتی که پارچه تولید شده در این بخش از تراکم بالایی برخوردار نباشد، به مراحل قبل باز میگردد تا مجددا با تراکم بالا تولید شود؛ در نهایت پارچه های تولید شده به بخش رنگرزی و طرح ریزی هدایت میشوند.
در این خط تولید، پارچه ها با استفاده از کمترین مواد شیمیایی ترکیب میشوند و رنگ یکپارچه ای بر روی پارچه ها ایجاد میشود. سپس پارچه تولید شده به مرحله تثبیت رنگ هدایت میشود تا با استفاده از تثبیت رنگی که بر روی پارچه ایجاد میشود به خوبی دوام رنگی به دست آورند و بافت یکپارچه ای از رنگ بر روی پارچه ها ایجاد شود. سپس پارچه با طرح های زیبا، گل دار، ساده یا طرح دار میشوند.
در مرحله بعدی با استفاده از دستگاه کارتر برش داده میشوند. در این دستگاه با توجه به تنظیماتی که از قبل بر روی دستگاه کارتر ایجاد شده است پارچه ها در اندازه های متنوع برش داده میشوند و به صورت طاقه ای در می آیند، سپس با روش های فروش بی واسطه، این پارچه ها به صورت دریایی، زمینی، هوایی به سراسر کشور ارسال میشوند. نظر مشتریان برای کارخانه تولیدی پارچه لاکرادار بسیار حائز اهمیت است و بدین سبب محصولات خود را با تضمین ده روزه به فروش میرساند. در نظر داشته باشید این ضمانت فروش به صورت فروش بی واسطه پارچه لاکرادار است و برای بهره مندی از این ضمانت، باید این محصولات را به صورت مستقیم از کارخانه خریداری کنید.

مقایسه پارچه لاکرا با پارچه تریکو

مقایسه پارچه لاکرا با پارچه تریکو

امروزه پارچه های متنوعی با جنس های مختلف در بازار وجود دارند. خریداران میتوانند نسبت به خرید پارچه مورد نظر با بودجه متناسب خود، نسبت به خرید این منسوجات اقدام کنند. برای خرید پارچه مقایسه های زیادی صورت میگیرد. در این بخش به مقایسه پارچه لاکرا با پارچه تریکو میپردازیم. پارچه لاکرا از جنس الیاف پلی استر ویسکوز و پنبه و ابریشم ساخته شده است و در نتیجه حالت ارتجاعی و براقی دارد. این منسوج بیشتر برای تولید لباس های راحتی مانند لباس های راحتی زنانه و مردانه کاربرد دارد. قیمت این پارچه نسبت به پارچه تریکو مقداری گران تر است.
پارچه تریکو هم از تولیدات داخلی کشور است که بسیار پرطرفدار است. این پارچه نسبت به پارچه لاکرا ضخامت بیشتر و تراکم بهتری دارد. این محصول از قیمت کمتری نسبت به پارچه لاکرادار برخوردار است. این منسوج برای لباس های راحتی و علاوه بر این برای لباس های مجلسی زنانه و مردانه مانند شلوار، پارچه پیراهن و… کاربرد دارد. فروش بی واسطه پارچه لاکرادار توسط شرکت تولیدی صورت میگیرد و خریداران میتوانند نسبت به خرید این محصول به صورت مستقیم اقدام کنند.

عوامل موثر بر قیمت پارچه لاکرادار

عوامل موثر بر قیمت پارچه لاکرادار

امروزه پارچه بسیار افزایش قیمت داشته و قدرت خرید مردم برای خرید این پارچه ها به خصوص برای هدیه دادن کاهش یافته است. شرکت تولیدی این پارچه، با فروش بی واسطه پارچه لاکرادار توانسته است منسوجات را به راحتی و با قیمت عمده و ارزان در اختیار مصرف کنندگان قرار دهد. عواملی که بر روی پارچه لاکرادار تاثیر گذار است تراکم و ضخامت آن است. پارچه لاکرا دار از ضخامت بالایی برخوردار است که البته این پارچه در گستره ضخامتی متنوعی قرار دارد. مصرف کنندگان با بودجه مورد نظر خود میتوانند نسبت به خرید این محصولات اقدام کنند.
این پارچه با رنگ بندی متنوعی تولید میشود. طبیعتا قیمت این منسوج با رنگ های پاستلی نسبت به رنگ های ترکیبی یا رنگ های ساده متفاوت است. از عوامل دیگری که بر روی قیمت این پارچه تاثیر گذار است، بحث قابلیت شست و شوی محصول است. این معیار برای پارچه هایی که درصد پلی استر کمی دارند بسیار مناسب است و به همین دلیل این نوع پارچه ها گزینه مناسبی برای خرید مصرف کنندگان به شمار میروند. این پارچه نیز این ویژگی را داشته و در طرح ها و رنگ بندی های متنوع، تولید و بسته بندی میشود.

پخش کلی پارچه لاکرادار

پخش کلی پارچه لاکرادار

امروزه استان های زیادی در زمینه پخش و عرضه کلی پارچه لاکرادار اقدام کرده اند و به صورت کلی میتوان گفت پخش کلی این محصولات در بسیاری از استان ها شامل استان های تهران، قم، کرمان، مرکزی، تبریز، همدان و… صورت میگیرد و بعد از پخش به این استان ها، این منسوجات به سراسر کشور توزیع میشوند. شرکت های تولیدی این محصولات، با روش های هوایی و دریایی توانسته اند محصولات خود را به صورت مستقیم به سراسر کشور عزیزمان ایران و حتی جهان ارسال کنند و صادرات این محصولات را رونق دهند.
برای خرید این منسوجات دو راه پیش روی مصرف کننده قرار دارد؛ اول اینکه این پارچه را به صورت مستقیم و به صورت فروش بی واسطه پارچه لاکرادار خریداری کنید. لازم به ذکر است مصرف کننده در این نوع خرید، هزینه باربری و ارسال را متحمل نخواهد شد. روش دیگر خرید این محصولات، مراجعه حضوری به فروشگاه های عرضه کننده پارچه است تا این محصولات را به واسطه این مراکز خریداری کنید. توصیه میشود این پارچه را با داشتن قیمت مناسب از کارخانه تولیدی و به صورت بی واسطه خریداری کنید. تاجران با پخش و خرید این محصولات به قیمت درب کارخانه، توانسته اند علاوه بر سودی که از صادرات این محصولات کسب میکنند، با قیمت عمده و کمتری این پارچه را از درب کارخانه خریداری کنند. فروش بی واسطه پارچه لاکرادار توسط شرکت تولیدی صورت میگیرد و خریداران میتوانند نسبت به خرید این محصول به صورت مستقیم اقدام کنند.

پارچه رنگی

پارچه رنگی

یکی از پرفروش ترین پارچه های لاکرادار پارچه رنگی است. این پارچه از رنگ های طبیعی برگرفته شده است و در انواع گستره رنگی تولید میشود. این پارچه با رنگ های متنوع و گستره رنگی زیاد به بازار عرضه میشود. این محصولات رنگ با دوامی دارند و به راحتی میتوانید آنها را به صورت دستی یا ماشینی با بهره گیری از مواد شوینده بشویید. از پرفروش ترین رنگ های این محصول میتوان به رنگ های پاستلی، رنگ های ساده شامل آبی، قرمز، نارنجی و… و رنگ های ترکیبی شامل چند رنگ خریداری کنید.
پارچه رنگی لاکرادار برای البسه بچه گانه و عروسک سازی بسیار کاربرد دارد. کودکان با داشتن پوستی حساس نسبت به سایر رده های سنی باید از پارچه ای استفاده کنند که حداقل ترین مواد پلی استر درونشان به کار رفته باشد؛ در نتیجه خرید این محصول توسط والدین برای البسه نوزادان توصیه میشود. لباس های راحتی نوزاد و کودکان و… از این پارچه تولید میشوند و به همین سبب از کیفیت بالاتری برخوردار هستند. از ویژگی های دیگر این پارچه میتوان به رنگ بندی متنوع، تثبیت رنگ بالا و عدم آبرفت و رنگ دهی، عدم پرز دهی، قابلیت شست و شو، محافظ گرما و… اشاره کرد.

پارچه اسپان لاکرادار

پارچه اسپان لاکرادار

پارچه اسپان لاکرادار از تولیدات جدید شرکت لاکرادار است. همه ما انسان ها در طول روز با پارچه های زیادی در ارتباط هستیم. از این رو باید پارچه ای با بدنمان در تماس باشد که مرغوبیت فراوانی داشته باشد تا حساسیت پوستی ایجاد نکند. پارچه اسپان لاکرادار توسط روش تولید مدرن و نوعی پارچه با روش گرم ساخته میشود و از جنس پنبه است که به صورت دو نخ بافته میشود. بافت و دوخت این پارچه منحصر به فرد است و عمدتا به صورت زیگزاگی دوخته میشود که باعث میشود جذابیت بیشتری به خود بگیرد.
از پارچه اسپان لاکرادار بیشتر برای لباس های زمستانی استفاده میشود؛ زیرا پنبه به کار رفته در آن از نوع اصیل است و عایق مناسبی برای گرما است. از این رو گرما را درون خود به خوبی حبس میکند. از این پارچه برای تولید البسه مجلسی، سویشرت، پیراهن، لباس های ورزشی، گرم کن ها و… استفاده میشود. همچنین از این پارچه با کیفیت به دلیل بافت پنبه ای که دارد برای تولید لباس های نوزاد و در صنعت عروسک سازی هم استفاده میشود.
به صورت کلی پارچه ها برای مدت زیادی در تماس با بدن ما هستند؛ از این رو در صورت عدم مرغوبیت نقش تاثیرگذاری برای بدن ایفا میکنند و جای تعجب نیست که اگر بدن با مواد تولید شده و به کار رفته در پارچه سازگاری نداشته باشد، دچار حساسیت پوستی شوید. پارچه اسپان لاکرادار از مرغوب ترین پارچه های موجود در بازار است که الیافی طبیعی دارد. از این پارچه به دلیل داشتن دو نخ پنبه، با عنوان پارچه با ضخامت بالا یاد میشود.

پارچه لاکرا کشی

پارچه لاکرا کشی

امروزه پارچه ها در حالت ارتجاعی تولید میشوند تا به راحتی پاره نشوند. پارچه لاکرا کشی این ویژگی را دارد و انعطاف پذیر است. پارچه لاکرا کشی به صورتی است که حالت کشسانی داشته و بعد از کشیده شدن به حالت قبل خود باز میگردد، بدون اینکه حالت طبیعی خود را از دست بدهد؛ در نتیجه از این پارچه برای البسه ورزشی به خصوص گرمکن های ورزشی بسیار استفاده میشود.

پارچه لاکرا طرح دار

پارچه لاکرا طرح دار با داشتن طرح های متنوع شامل طرح های ساده یا گل دار یا زمینه گل برجسته تولید میشود. این پارچه با طراحی بی نظیر خود مورد استقبال بسیاری از افراد به خصوص افراد خارج از کشور واقع شده است. از این پارچه برای تولید رو مبلی ها هم استفاده میشود؛ زیرا با داشتن طراحی زیبا و متناسب با دکوراسیون خانه و ضخامت بالا، گزینه مناسبی برای استفاده از آنها است.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما