فروش بهترین پارچه دورس پنبه لاکرا

دورس نوعی پارچه ضخیم می باشد که با ماشین های گردباف دوخته می شود و مقاومت بسیار بالایی دارد. بهترین پارچه دورس ایران، مرکز فروش انواع پارچه در تهران در مجموعه معتبر ما انجام می شود. فروش این کالا در اغلب موارد به طور عمده می باشد، چون کالا دارای حجم بالایی هستند و به وسیله رول های مختلف بسته بندی می شوند. در فروش عمده انتخاب حجم محصول به عهده مصرف کننده می باشد.

فروش بهترین پارچه دورس پنبه لاکرا

مشخصات فیزیکی پارچه دورس لاکرا

مشخصات فیزیکی پارچه دورس لاکرا پارچه دورس گلکسی خاصیت کششی فراوانی دارد و از جنس بادوام و محکمی برخوردار می باشد. در بسیاری از ورزش های کشششی از آن استفاده می کنند، چون انعطاف پذیری بالایی دارد. این پارچه از بافت سفت و محکمی برخوردار است و ضخامت بسیار بالایی دارد که از آن برای لباس های زمستانی استفاده می کنند.

کالای مورد نظر دارای رنگ های بسیار زیادی می باشد. در پشت این محصول به جای پنبه از علامت استفاده می کنند تا بتوان در تمام فصل های سال از آن استفاده کرد. نمونه های مختلفی از این محصول در بازارهای داخلی و خارجی وجود دارد که هر کدام با برند ها ی مختلفی عرضه می شوند و در بین مصرف کنندگان محبوبیت خاصی دارند. هر مارک دارای جنس ها و طرح های مختلفی می باشد که هر کدام برای مصارف خاصی به کار می روند.

عرضه مستقیم پارچه دورس گلکسی از تولیدی

عرضه مستقیم پارچه دورس گلکسی از تولیدی مراکز عرضه توانسته اند به خوبی نیاز مصرف کنندگان را تامین کنند. وجود مراکز پخش علاوه بر اینکه شرایط خرید را برای مصرف کننده درهر جایی که باشد حتی، مناطق پرت و دور افتاده سریع و آسان می کند بلکه با فروش بیشتر نقطه قوتی برای رسیدن به سودهای کلان می شود. تولیدی با افتتاح این ارگان ها سعی می کند بازدهی فروش را افزایش دهد و در بازار جایگاه بالایی داشته باشد.

برای از ارگان ها اجناس خود را به طور مستقیم و بدون واسطه از تولیدی تهیه می کنند، تا بتوانند از این راه در هزینه های خود صرفه جویی کنند و سود بالایی را کسب نمایند. در عرضه مستقیم فروشنده و خریدار به صورت رو در رو با یکدیگر داد و ستد می کنند که این کار مزیت خوبی محسوب می شود. عرضه پارچه دورس به وسیله تمام استان ها انجام می شود، چون هر شهر دارای مرکز پخش جداگانه ای می باشد که در این کار مهارت خوبی دارند و به صورت شبانه روزی فعالیت می کنند. اگر این نمایندگی ها کار خود را به درستی انجام دهند زمینه تولیدات بیشتر را فراهم می کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما