فروشگاه پارچه تریکو ورزشی لاکرا

تریکو نوعی پارچه است که دارای بافت حلقوی می باشد و از استحکام کافی برخوردار می باشد. فروشگاه انواع پارچه تریکو لاکرا ورزشی به مشتریان در سراسر کشور به صورت آنلاین ارائه سرویس می دهد.

فروشگاه پارچه تریکو ورزشی لاکرا

دانستنی هایی درباره انواع پارچه تریکو

دانستنی هایی درباره انواع پارچه تریکو پارچه تریکو انواع مختلفی دارد که هر کدام کاربرد منحصر به فردی دارند. این پارچه دارای بافت حلقوی است که به صورت گرد یا تخت دوخته می شود. این پارچه خاصیت کشباف دارد و برای تولید لباس های ورزشی به کار گرفته می شود. 

وزن این پارچه بسیار سبک بوده و راحتی زیادی را برای مصرف کننده به وجود می آورد. علاوه بر آن دارای جنس خنک است. این پارچه به صورت ساده و طرح دار تولید می شود که رنگ بندی بسیار متنوعی دارد. 

هنگام استفاد از این پارچه لول شدگی را نمی توان مشاهده نمود و خیاط را به زحمت نمی اندازد. در تولید این نوع پارچه از الیاف طبیعی و مصنوعی استفاده شده است که هر کدام دارای خاصیت و مزایای ویژه ای می باشند.

این پارچه مناسب تمام پوشاک بوده و هیچ گونه حساسیتی برای پوست ایجاد نمی کند. پارچه تریکو بسیار مقاوم است و به دلیل کشباف بودن دچار آسیب نمی شود. استحکام موجود در این پارچه موجب شده تا بدون نگرانی به استفاده از آن پرداخت و به انجام حرکات و تمرین های سخت ورزشی پرداخت.

لازم به ذکر است که شستشوی این پارچه بسیار راحت است و بهتر است با آب گرم آن را شستشو داد.

کارخانه تولید پارچه تریکو پنبه لاکرا

کارخانه تولید پارچه تریکو پنبه لاکرا تولید پارچه تریکو پنبه لاکرا با توجه به نیاز مشتریان و بازار به صورت انبوه صورت می گیرد. این پارچه از بهترین نخ ها و الیاف تولید شده است که تنوع زیادی در رنگ و مدل دارد. کیفیت مهم ترین عاملی است که تولید کنندگان کارخانه پارچه تریکو به آن توجه داشته اند و به دنبال کسب رضایت مصرف کنندگان می باشند.

ایران دارای کارخانه های بسیار متعددی است که در زمینه تولید این محصول به رقابت با یکدیگر پرداخته و به این دلیل به ارائه بهترین و مرغوب ترین محصولات می پردازند. علاوه بر مرغوبیت بالایی که در این پارچه ایجاد شده قیمت های بسیار ارزانی برای آن در نظر گرفته است.

شما می توانید جهت خرید بهترین برندهای تولیدی این پارچه با کارشناسان فروش تماس بگیرید و به ثبت سفارش آن اقدام کنید. سفارشات در کمتر از چند روز بررسی و به محل مورد نظر فرستاده می شوند. 

ارسال محصولات به تمامی نقاط کشور مقدور می باشد و از نظر سلامت و ضمانت آن خیالتان راحت باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما