فروشگاه عرضه عمده پارچه یک رو پنبه

پارچه از جمله ابزارهایی است که تولید و ساخت آن تاثیر شگرفی بر زندگی بشریت داشته است. امروزه افراد با به کارگیری علم و هنر، طرح ها و نقش های متنوعی بر روی پارچه های مختلف ایجاد میکنند که زیبایی و ظرافت آن چشم هر بیننده ای را مجذوب خود میکند. به علاوه پارچه ها در انواع و اقسام متنوعی عرضه میشوند که میتوان برای هر مجلس و فصلی لباس های گوناگون و شیکی را در اختیار داشت. فروشگاه عرضه عمده پارچه، منسوجات یک رو پنبه را در بیشترین حجم روانه بازار نساجی میکنند و در دسترس عموم قرار میدهند.
نکته ای که در این میان مورد بحث قرار میگیرد جنس پارچه است. چراکه جنس پارچه بسیار بر ظاهر و سلامتی ما مهم است. به سبب اینکه امروزه راحتی و زیبایی لباس ها در انتخاب نوع پوشش حرف اول را میزند لذا پارچه پنبه ای و خصوصا پارچه یک رو پنبه در این میان خودنمایی میکند.
پارچه بر اساس نوع آنها به دو دسته تقسیم میشوند. پارچه های مصنوعی و پارچه های طبیعی

فروشگاه عرضه عمده پارچه یک رو پنبه
پارچه های مصنوعی آن دسته از پارچه هایی هستند که طی فرآیندهای صنعتی مدرن و با استفاده از مواد شیمیایی و الیاف مصنوعی ساخته میشوند که متشکل از مواد آکریلیک و همچنین مواد مخلوط از انواع مواد غیر ارگانیک ساخته شده اند. پارچه های مصنوعی با هدف های مختلفی تولید و عرضه میشوند، به همین دلیل انواع و اقسام متفاوتی دارند. پارچه های مصنوعی همان طور که از نام آنها بر می آید برای برخی از افراد که ارزش و اهمیت بسیاری به سلامتیشان قائل هستند کاربرد چندانی ندارد. زیرا همان طور که گفته شد از مواد شیمیایی ساخته شده اند و برای برخی از افراد حساسیت پوستی و برخی مشکلات دیگر ایجاد میکنند که برای سلامتی بدن مضر است. البته ناگفته نماند این موضوع برای تمامی افراد صادق نیست و با توجه به اینکه طرح ها و نقش های متفاوتی دارند طرفداران زیادی دارند. برخی از این پارچه ها سبک و بسیار ظریف هستند و در طرح ها و نقش های زیبایی طراحی شده اند که مورد پسند اقشار مختلف جامعه هستند. پارچه های مصنوعی خود انواع متنوعی دارند که ویژگی هر کدام با توجه به مواد تشکیل دهنده آنها متفاوت است. به علاوه، نقش و طرح های گوناگونی بر روی آنها به کارگرفته شده است.
دسته دیگری از پارچه ها، پارچه های طبیعی هستند. پارچه های طبیعی از مواد طبیعی موجود در طبیعت ساخته میشوند که نه تنها برای سلامتی بدن هیچ گونه عارضه ای ندارند، بلکه باعث شادابی و راحتی جسم نیز میشوند. اما موضوعی که ذهن بشر را درگیر خود میکند خشونت و نازضایتی هایی است که برای تهیه و تولید این نوع پارچه ها از طرف انسان انجام میگیرد. از جمله پارچه های طبیعی میتوان به چرم حیوانات، پیله کرم ابریشم و غیره اشاره نمود. لازم به توضیح است که پارچه های پنبه ای متشکل از الیاف تهیه شده از گیاه پنبه هستند که در اقصا نقاط کشور قابل کشت و بهره برداری هستند. پارچه های پنبه ای و بخصوص پارچه های یک رو پنبه جزو پارچه های طبیعی به شمار میروند که در این مقاله مورد بحث قرار میگیرد.

همه چیز درباره پارچه پنبه ای

همه چیز درباره پارچه پنبه ای

پارچه پنبه ای و همچنین پارچه یک رو پنبه از الیاف و مواد طبیعی ساخته شده اند. به همین دلیل بافت نرم و لطیفی دارند و حس خوب و دلنشینی به انسان میدهند. این پارچه ها به سبب اینکه سبک و ظریف هستند برای استفاده های روزانه پرکاربرد هستند. با توجه به ساختار این نوع پارچه یک رو پنبه، هوا به راحتی از آن عبور میکند و در فصل های گرم سال کاربرد فراوانی دارد. همچنین لباس های تهیه شده از پارچه پنبه ای نرم و راحت هستند.
لباس های یک رو پنبه ای کشی برای لباس هایی که در اندازه های محتلف و اصطلاحا فری سایز دوخته میشوند، مورد استفاد قرار میگیرد. البته پارچه های پنبه ای یک رو طرح دار نیز در بازار موجود است که برای طراحی و دوخت لباس های کودکان و بانوان نیز کاربرد دارد.

موارد استفاده از پارچه جنس پنبه ای

موارد استفاده از پارچه جنس پنبه ای

پارچه یک رو پنبه به دلیل اینکه از مواد طبیعی ساخته شده اند برای استفاده های روزمره گزینه مناسبی است، زیرا در صورت شست و شوی روزانه حالت ارتجاعی و بافت اولیه خود را از دست نمیدهند. از این رو در هزینه های ناشی از خرید لباس ها به صورت مکرر جلوگیری میکند. لازم به توضیح است که پارچه پنبه ای یک رو برای لباس های کودکانه نیز قابل استفاده است، چراکه به پوست لطیف کودکان و نوزادان هیچ گونه آسیبی نمیرساند و باعث راحتی کودک و فرزندتان میگردد. پارچه یک رو پنبه شاین از جمله پارچه هایی هستند که علاوه بر راحتی، زیبایی ظاهر خوبی دارند و برای دوخت لباس های خواب و شیک، کاربرد دارند.

راهنمای عمومی خرید پارچه پنبه ای

راهنمای عمومی خرید پارچه پنبه ای

پارچه یک رو پنبه و پارچه نخ، جزو پرکاربردترین پارچه ها در جهان هستند. این نوع پارچه ها با الیاف هایی با ضخامت های متفاوت تولید و عرضه میشوند. برخی از این لباس ها که با استفاده از الیاف ضخیم تر ساخته میشوند بافت سفت تری دارند، در نتیجه برای استفاده در فصل های سرد زمستان مناسب ترند. لباس هایی که دارای الیاف نازک تر و ظریف تری هستند برای استفاده در فصول گرم کارایی دارند. لازم به ذکر است که این پارچه ها بعد از شست و شو و تماس با آب اندکی آب رفتگی دارند، لذا قبل از دوخت لباس، آنها را در آب انداخته و سپس مورد استفاده قرار میدهند. توجه داشته باشید که برای استفاده مداوم از این نوع پارچه ها میبایست آنها را در جای خشک نگهداری نمایید. چراکه مکان های مرطوب و تاریک باعث کپک زدگی پارچه ها میشوند.

قیمت خرید پارچه یک رو پنبه عمده

قیمت خرید این منسوج

برای خرید انواع پارچه یک رو پنبه و از جمله پارچه های یک رو پنبه سوئیت به صورت عمده میتوانید به وب سایت دیبا بافت نگار یا همان دیبافت، مراجعه نموده و پس از مشاهده و انتخاب پارچه مورد نظر به صورت عمده آنها را خریداری نمایید.
شرکت دیبا بافت نگار قم به همراهی پرسنل ورزیده و کارآزموده خود آماده ارائه مشاوره و خدمات برای خرید و فروش انواع منسوجات در سرتاسر کشور است. این شرکت به صورت حضوری و آنلاین و در بستر اینترنت، تولیدات خود را به فروش عمده میرساند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما