عمده فروشی پارچه گردباف ساده اصفهان

عمده فروشی پارچه گردباف ساده اصفهان با عرضه این پارچه پر طرفدار و پر مصرف در انواع طرح و رنگ در سراسر کشور باعث شده دسترسی خریداران به این محصول به صورت مستقیم و در قیمتی زیر نرخ بازار امکان پذیر گردد. خریداران عمده پارچه گردباف اصفهان، اکثرا شرکت های تولیدی پوشاک می باشند که با تهیه این محصول در قیمت پایین، انواع پوشاک ارزان قیمت را تولید و در دسترس مصرف کنندگان قرار می دهند.

عمده فروشی پارچه گردباف ساده اصفهان

مشخصات پارچه گردباف یا تریکو

مشخصات پارچه گردباف یا تریکو پارچه های گردباف به وسیله دستگاه بافندگی دوار و فقط در تار بافته می شود. نخ این پارچه از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و معمولا از نخ های وارداتی برای تولید پارچه های گردباف استفاده می گردد. این پارچه دارای خاصیت ارتجاعی بوده و در تولید لباس های اندامی بسیار کاربرد دارد. پارچه گردباف در اثر شستشو تغییر شکل و رنگ نمی دهد و با هر بار شستشو کیفیت بهتری پیدا می کند.

پارچه تریکو به دو صورت تخت و گرد تولید می شود و به پارچه ای که به وسیله دستگاه دوار تولید شود تریکو گردباف یا تریکو گفته می شود. پارچه تریکو در عین ظرافت دارای مقاومت بسیار خوبی می باشد و در تولید لباس هایی که احتیاج به خاصیت کشسانی بالایی دارند مانند لباس های شنا، جوراب و لباس های چسبان بسیار پر کاربرد است.

در تولید انواع پارچه تریکو از نخ های زیادی استفاده می گردد که همین امر باعث اختلاف در قیمت و کیفیت پارچه های تریکو شده است. این نخ ها شامل پلی استر، پنبه، ویسکوز، فلامنت و بسیاری دیگر می باشد که به صورت تک نخ و یا ترکیبی مورد استفاده قرار می گیرند. تولید کنندگان پوشاک با توجه به انتظاری که از پارچه دارند نوع پارچه تریکو را انتخاب می کنند. پارچه های تریکو نخ پنبه بسیار با کیفیت، خنک، دارای ثبات رنگ و عرض مناسب می باشند و از بازار فروش بالاتری نسبت به سایر پارچه های تریکو برخوردارند.

تولید کننده پارچه گردباف کشی ساده

تولید کننده پارچه گردباف کشی ساده تولید کننده پارچه گردباف کشی ساده با استفاده از بهترین نخ موجود در بازار این پارچه را تولید و توسط مراکز پخش عمده در سراسر کشور عرضه می کند. پارچه های گردباف کشی از پر کاربردترین انواع پارچه می باشند که به دلیل کیفیت و تنوع رنگ در آن ها از مشتریان بسیار زیادی برخوردار هستند.

این مرکز انواع پارچه های مرغوب گردباف را در بازارهای داخلی و همچنین در حوزه صادرات به صورت عمده و با قیمتی بسیار مناسب عرضه می کند. خریداران جهت بازدید از کلکسیون پارچه های این مرکز و سفارش خرید می توانند به وب سایت شرکت مراجعه نموده و پس از بررسی محصولات و مشاوره با کارشناسان فروش، محصول مورد نظر خود را خریداری نمایند.

1

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما