عمده فروشی پارچه ویسکوز ریون

پارچه های مرغوبی همانند پارچه ویسکوز از تولیداتی است که در مجموعه دیبافت تهیه میشود و نمایندگان مجرب نیز به عمده فروشی پارچه ویسکوز ریون میپردازند. برای خرید پارچه های ویسکوز شما نیز میتوانید با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشید و از چگونگی تهیه و ویژگی های این محصول پر فروش که در ادامه نیز به بیان آن و معرفی شرکت دیبافت میپردازیم، اطلاعات لازم را کسب کنید.
مجموعه بزرگ دیبافت با تکیه بر سابقه چندین ساله و رضایتمندی مشتریان در زمینه تولید و صادرات محصولات صنعت نساجی با بهره گیری از فناوری های پیشرفته و با استفاده از ماشین آلات مدرن روز دنیا همیشه بر آن بوده است که کالاهایی با شرایط استاندارد و با کیفیت را به صورت عمده و تکی در بازار داخلی و خارجی عرضه نماید.
همه ما باید همواره با کمترین قیمت ها، با کیفیت ترین کالاها را بخریم. اگر بخواهیم سنتی خرید کنیم باید به فروشنده ها یکی یکی سر بزنیم تا بتوانیم قیمت و کیفیت کالاها را مقایسه کنیم. این کار هم باعث صرف وقت زیادی میشود و هم هزینه میتراشد و نتیجه خوبی هم در پایان ندارد؛ زیرا میتوانیم در نهایت به تعداد کمی به عمده فروشی ها سر بزنیم و انتخاب خود را طبق اطلاعات اندکی به دست بیاوریم. در صورتی که اینترنت و فضای مجازی و فروشگاه های آنلاین به ما این امکان را میدهد به راحتی و با چند کلیک تعداد زیادی کالای پیشنهادی را با هم مقایسه کنیم. عمده فروشی بزرگ پارچه های ریون شرکت دیبافت نیز به صورت آنلاین و در بهترین شرایط در حال گرفتن سفارشات پیوسته مشتریان در سراسر دنیا است.
در تمامی بازارهای خرید و فروش کالا، عمده فروش ها به عنوان واسطه در میان تولیدکننده ها و مصرف کننده های کالا، باعث حمل و نقل آسان، صرف هزینه کمتر و ذخیره سازی برای مشتریان میشوند. کافی است سری به وب سایت ما بزنید و از انواع پارچه های ویسکوز ریون دیدن کنید و به صورت عمده یا تکی خرید خود را به انجام برسانید. این یک راه سریع و مطمئن برای جلب اعتماد و رضایتمندی شما عزیزان است.

شناخت خصوصیات پارچه ویسکوز ریون

شناخت خصوصیات پارچه ویسکوز ریون

پارچه ویسکوز ریون چگونه پارچه ای است؟ این پارچه چه کاربردهایی دارد؟ در تولید پارچه ریون چه موادی به کار رفته است؟ چه خصوصیاتی سبب عمده فروشی پارچه های ویسکوز ریون شده است؟ به پاسخ تمامی سوالات فوق در ادامه خواهیم رسید. پارچه ویسکوز ریون از دسته منسوجاتی است که محبوبیت خاصی در بین مشتریان پیدا کرده است. در ساختار این نوع پارچه الیاف نیمه مصنوعی به کار رفته است. در واقع مواد به کار رفته در تولید کالا ارگانیک است اما طبق یک سری فرایندهایی تولید میشود که آن را تبدیل به یک ماده مصنوعی میکند. این پارچه خواص متعددی دارد که طبق این ویژگی ها با اسم های متعددی تولید و در بازار به فروش میرسد.
این نوع پارچه آب زیادی را در خود جذب میکند که این نشانه کیفیت الیاف به کار رفته در آن و ارگانیک بودن این مواد است. این منسوج خاصیت کسشانی ویژه ای دارد و همین سبب شده است که بیشتر در لباس هایی به کار برده شود که نیاز به ویژگی کشش بالا دارند. از دیگر ویژگی های این پارچه میتوان به این اشاره کرد که تغییر الاستیک نمیدهد؛ این تغییرات در اثر فشار های دائمی بر روی پارچه ایجاد میشوند.
این پارچه ویژگی های جذابی دارد که توجه مشتریان و خیاطان زیادی را به کیفیت مطلوب خود جلب کرده است. با عمده فروشی پارچه های ویسکوز ریون نیز این توجه مشتریان نسبت به قبل، به خرید آن افزایش پیدا کرده است. پارچه های ویسکوز ریون خاصیت تنفسی دارند و همین باعث شده است تا در دوخت لباس های خنک و تابستانه بیشتر استفاده شوند.
این پارچه ها بسیار دوخت راحتی دارند و برای دوخت آن سوزن های مخصوصی در بازار نیز موجود است. نرمی و لطافت این پارچه ها یکی از مزایای خوب و چشمگیر این محصول است و همین مزیت باعث دوخت لباس های راحتی، با آن گردیده است.

بررسی رنگ بندی پارچه ویسکوز

بررسی رنگ بندی پارچه ویسکوز

پارچه ویسکوز ریون در طرح و رنگ مختلف تولید میشود. از آنجایی که این بافت رنگ پذیری بالا و راحتی دارد تولید آن با رنگ های متنوعی صورت گرفته است. این محصول در کاتالوگ مخصوص آن تنوع رنگ بالایی موجود است و شامل رنگ های پرطرفدار و پرفروشی مانند: سبز، آبی، مشکی، سفید، قرمز، زرد، صورتی، نارنجی، بنفش، زیتونی و… شما میتوانید با مشاهده رنگ بندی این پارچه با مراجعه با عمده فروشی پارچه ویسکوز ریون از تمامی تنوع های این کالا بهره مند شوید.
رنگ این پارچه ها در اثر شست و شو نیز از بین نمیرود و هیچ گونه رنگ دهی بعد از شستن این کالا از جانب شما مشاهده نخواهد شد. شما میتوانید با این ترکیب رنگ موجود شیک ترین لباس ها را بدوزید و همین طور این رنگ ها را با هم ست کنید.

بهترین روش شست و شو پارچه ویسکوز ریون

بهترین روش شست و شو پارچه ویسکوز ریون

یکی از دغدغه های اکثر افراد درباره این پارچه های نرم و درخشان این است که چطور این منسوجات را بشویند تا نرمی آن از بین نرود و کیفیت آن نیز ثابت بماند. شستن این نوع پارچه باید به آرامی و با احتیاط انجام گیرد. برای شست و شو پارچه ویسکوز با دست از آنجایی که پارچه های نرم و لطیف ویسکوز هنگامی که رطوبت دارند بیشتر از قبل آسیب میبینند، باید در روش شستن آن به صورت دستی، احتیاط های بیشتری انجام شود.
لباس هایی که جنس آنان پارچه ویسکوز ریون هستند را در تشتی از آب سرد رو به معتدل بیندازید و با استفاده از شوینده های ملایم و نرم کننده به آرمی لباس خود را ماساژ دهید.
هرگز این نوع لباس را در آب گرم نیندازید و در آخر برای گرفتن رطوبت آن لباس را نپیچید.
برای شست و شو با ماشین لباسشویی سعی کنید برای شستن لباس های ویسکوز خود از دور تند ماشین لباسشویی و آب داغ استفاده نکنید؛ زیرا این کار ساختار الیاف لباستان را بر هم میزند.
از ترکیب لباس های ویسکوز و لباس های جین و ضخیم با هم برای شستن در ماشین استفاده نکنید.
بعد از مرحله شستن برای خشک کردن لباستان از سیم های فلزی و نازک به عنوان رختکن استفاده ننمایید زیرا این سیم ها زنگ زدگی پیدا میکنند و همین طور بافت لباس را خراب میکنند.
برای اتو کردن لباس هایی از جنس ویسکوز و همین طور لباس های دیگرتان بهتر است از روی دیگر لباس اتو کنید تا لباس شما براق نشود. از اتو کردن لباس ها بدون رطوبت اتو یا خود لباس بپرهیزید.
دمای اتوی شما برای این نوع پارچه باید بین۱۱۰ تا۱۵۹ درجه سانتی گراد تنظیم شود.

بازار پخش پارچه ویسکوز ریون

بازار پخش این منسوج

پخش این کالا در سراسر کشور توسط نمایندگان تولیدی این محصولات به صورت عمده انجام میشود .این نمایندگان در هر شهری پاسخگوی سوالات شما هستند و سفارش مشتریان را دریافت نموده و به عمده فروشی این کالاهای مرغوب میپردازند. این نمایندگان برای فروش و دریافت سفارشات گسترده شما اقدام به ساخت وب سایت های متنوعی نموده اند. شرکت دیبافت نیز یک راه پیش روی شما عزیزان برای دریافت این کالاها در سریع ترین زمان ممکن و بهترین شرایط است.
کاتالوگ محصولاتی نظیر این کالا در وب سایت شرکت دیبافت موجود است تا شما عزیزان با مشاهده طرح و رنگ متنوع این کالا طبق سلایق خود خرید کنید. این امر سبب شده است که فروشندگان این کالای با کیفیت، سود آوری بیشتری در زمینه فروش و خرید پارچه برای خود کسب نمایند و به آسانی اقدام به گسترش کسب و کار خود و عمده فروشی پارچه های ویسکوز ریون بپردازند. جهت خرید و فروش انواع پارچه و کالاهای خواب میتوانید با خیالی آسوده با ما در ارتباط باشید.

پارچه ویسکوز نخی نیز نمونه ای از پارچه های ویسکوز است که در تهیه آن از نخ های متفاوتی استفاده شده است. این نخ ها عبارتند از: نخ ویسکوز اپن، نخ پلی استر، نخ لاکیرا، نخ ملانژ و…
پارچه های ویسکوز نخی را میتوان به صورت عمده خریداری کرد. شما میتوانید برا دوخت انواع شومیز، مانتو و روسری از این نوع پارچه استفاده کنید. قیمت این پارچه مناسب و مقرون به صرفه است و قیمت آن طبق نخ های ترکیب شده در بافت آن تعیین میشود. این پارچه را با بهترین کیفیت و نازل ترین قیمت میتوانید از طریق وب سایت های آنلاین خریداری کنید. قیمت این کالاها با خرید از عمده فروشی پارچه های ویسکوز مقرون به صرفه تر است.

بازار پخش پارچه ویسکوز ریون
پارچه های ویسکوز لاکرا از کیفیت منحصر به فردی برخوردار هستند. بافت این پارچه خاصیت کشسانی خوبی دارد و در تولید لباس های مردانه و زنانه و ملحفه استفاده میشود. همچنین این پارچه عایق گرما نیز بوده است به همین دلیل در بازار فروش مورد توجه دیگران قرار میگیرد. ویژگی ضد حساسیت بودن پارچه و متراکم بودن بافت آن سبب تجارت این پارچه مطلوب و عمده فروشی پارچه های ویسکوز یا ریون در سطح بازار شده است. لازم به ذکر است که از بیشترین استفاده های انجام شده از این نوع پارچه، استفاده از آن با عنوان پارچه لاکرا شلواری است. تولیدی های پوشاک و همچنین خیاط های خانگی زیادی در تولید شلوارهای بیرونی و همین طور شلوار خانگی از این پارچه با کیفیت استفاده مینمایند و این نشان دهنده کیفیت ویژه این محصول است.
حال میخواهیم بدانیم چه چیزی باعث کاربرد پیوسته این نوع پارچه در انواع شلوارهای زنانه و مردانه شده است؟ پارچه ویسکوز لاکرا شلواری، یک پارچه بی نظیر چهار فصل است. این محصول برای دوختن شلوارهای زنانه بسیار کاربرد دارد. اگر از نزدیک این پارچه را لمس کنید به راحتی متوجه نرمی و لطافت آن میشوید و ذره ای در خرید آن درنگ نمیکنید زیرا پارچه ای را یافتید که مزیت های مناسب را دارد.
پارچه های ویسکوز کشی یا بهتر است بگوییم پارچه های ریون در تولیدات پوشاک زیادی مثلا برای دوخت شلوار، لباس ورزشی، پیراهن زنانه و رومیزی و…. استفاده میشود. قیمت این پارچه بسته به کیفیت و ترکیب نخ آن، طرح و رنگ آن و وزن و اندازه آن مشخص میشود. در هر صورت عرضه و پخش، این پارچه به صورت عمده و با قیمت های مناسب و پایین انجام میگیرد و خریداران به راحتی میتوانند کالایی به دست آورند که کیفیت و دوام آن ضمانت شده است. شما عزیزان میتوانید از دور ترین نقاط کشور هم خرید خود را انجام دهید. کافی است برای این کار با قسمت مشاوره و پشتیبانی فروش این سایت تماس بگیرید.
در تولیدی های زیادی برای افزایش دوام و کیفیت پارچه های ویسکوز از نخ پلی استر استفاده میگردد. ویژگی های این نخ عبارتند از: مقاوت و استحکام زیاد، جذب رطوبت بالاو استقامت دمایی وحرارتی بالا، مقاومت در برابر خراش و سایش و…

بازار پخش پارچه ویسکوز ریون
پارچه های تولید شده ازنخ پلی استر و ویسکوز را میتوانید در تولید لباس و پوشاک، حوله، رومیزی، رو پشتی و… استفاده کنید.
شما میتوانید جدید ترین نمونه را در کاتالوگ های موجود از رنگ بندی پارچه های ویسکوز مشاهده کنید و در صورتی که تمایل به خرید تکی آن و یا قصد همکاری با عمده فروشی پارچه ویسکوز ریون را داشتید، درنگ نکنید. کافی است با شماره های موجود در وب سایت تماس بگیرید. پیشتیبابی ما همواره پاسخگوی شما عزیزان و مشتریان محترم خواهد بود.
لبخند رضایت شما عزیزان بعد از دریافت کالایتان از مجموعه ما که باتوجه به بازار گرم فروش محصولات در این مجموعه و همچنین تقاضای بالا خریداران، جهت عمده فروشی پارچه ویسکوز ریون، نشان دهنده این است که ما در هدف خود موفق بوده ایم. شما در هر جای ایران که باشید کافی است بهترین ها را انتخاب کنید. ما انتخاب شما را با نازل ترین قیمت و مطلوب تربن کیفیت در اسرع وقت به شما ارائه میدهیم و شما آنها را درب منزل تحویل میگیرید. مجموعه دیبافت مدرن ترین و بروز ترین مرکز خرید و فروش منسوجاتی مانند پارچه ویسکوز است که در این مجموعه طبق توضیحاتی که گفتیم عمده فروشی پارچه ویسکوز ریون نیز به بهترین شکل صورت میگیرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما