صادرکنندگان پارچه دورس نخ پنبه

پارچه های دورس را با مواد مختلفی تولید میکنند و یکی از این مواد اولیه پنبه است. این پارچه از محبوبیت فراوانی در بین خریداران برخوردار است. صادرکنندگان پارچه دورس نخ پنبه با هدف معرفی هرچه بهتر محصولات ایرانی، سعی داشته اند از بهترین پارچه دورس نخ پنبه برای امر صادرات استفاده کنند. کشور ما ایران، در زمینه ی صادرات بسیار موفق ظاهر شده است و از این رو ما از برترین صادرکنندگان پارچه دورس نخ پنبه در جهان هستیم. صادرکنندگان برای خریداران این محصول تسهیلاتی را نیز در نظر گرفته اند؛ بنابراین از این جهت نیز خرید این منسوج مناسب خواهد بود.

مشخصات کامل هنگام خرید پارچه دورس

مشخصات کامل هنگام خرید پارچه دورس

پارچه های دورس آنقدر مرغوب هستند که توانسته اند در صدر جدول های فروش قرار گیرند. در ادامه مطلب قصد داریم مشخصات کاملی از پارچه دورس که در هنگام خرید به آنها نیاز دارید را بیان کنیم. اولین مشخصه ی پارچه دورس این است که این منسوجات ضخامت بالایی دارند و در دسته ی پارچه های ضخیم قرار میگیرند و به همین علت، از پارچه های دورس بیشتر برای تولید لباس های گرم و لباس های زمستانی و پاییزی استفاده میشود. شما به هنگام خرید این نوع پارچه قطعا این ضخامت را خواهید دید. دومین مورد در رابطه با پارچه های دورس این است که این منسوجات از دوام بسیار بالایی برخوردار هستند؛ به گونه ای که در مقابل عوامل گونان آسیب نمی پذیرند. پارچه دورس طول عمر بالایی دارد؛ بنابراین لباسی که از آن دوخته میشود هم طول عمر بالایی خواهد داشت.
مورد بعدی در رابطه با ویژگی ضد چروک بودن این منسوجات است. پارچه های دورس، ضد چروک هستند که این نیز مشخصه ی بسیار خوبی در رابطه با یک منسوج است؛ بنابراین شما به اتو احتیاجی پیدا نخواهید کرد و همواره آراسته و مرتب خواهید بود. برای تولید پارچه های دورس از مواد اولیه ی متفاوتی استفاده شده است و همین امر نیز سبب شده که این منسوجات دارای ویژگی های خاص خود باشند. برای تولید بعضی از پارچه های دورس از نخ پنبه ای استفاده میشود. به طور کلی، نخ ماده ی اولیه ی نرم و لطیفی است و همین نیز سبب میشود که پارچه دورس تهیه شده از پنبه از نرمی و لطافت برخوردار شود. پارچه های دورس از نرمی و لطافت خوبی برخوردار هستند و حس خوبی را به مصرف کننده منتقل خواهند کرد. مورد بعدی در رابطه با پارچه های دورس این است که این منسوجات، با توجه به بکار رفتن ماده ی اولیه ای به نام لاکرا در آن، دارای خاصیت انعطاف پذیری است.

تنوع طرح های پارچه دورس مرغوب

تنوع طرح های پارچه دورس مرغوب

یکی از مهم ترین ویژگی ها در رابطه با یک منسوج که سبب محبوبیت آن خواهد بود و همچنین طرفداران بسیاری را به سوی خود جلب خواهد کرد، تنوع طرح و تنوع رنگ بسیار بالای آن منسوج است؛ چرا که همواره این موضوع برای خریداران محترم اهمیت دارد که بتوانند، محصولی را متناسب با سلیقه ی شخصی خود انتخاب نمایند. با بررسی تنوع طرح های پارچه دورس پارچه های دورس متوجه میشویم که بدون شک این پارچه از مرغوب ترین نمونه های موجود هستند که از نظر کیفیت هیچ محصولی قابل مقایسه با این منسوجات نیست، اما این موضوع تنها جنبه ی محبوبیت آنها نیست و باید بیان کرد که این منسوجات با توجه به ظاهر بسیار زیبای خود و تنوع طرح بسیار خود، توانسته اند محبوب واقع شوند. با توجه به تنوع طرح پارچه دورس، شما قادر خواهید بود مدلی را متناسب با سلیقه ی خود انتخاب نمایید. همچنین رنگ بندی پارچه های دورس نیز بسیار متنوع است و هر فرد خواهد توانست رنگ مورد علاقه ی خود را انتخاب نماید.

نحوه خرید پارچه دورس

نحوه خرید پارچه دورس نخ پنبه

پارچه ی دورس، منسوجی بسیار مرغوب است؛ از این رو خریداران زیادی دارد و همواره پر فروش است. این قابلیت که مردم بتوانند با سهولت به این محصول دسترسی پیدا کنند، ویژگی مناسبی برای این منسوج است. نحوه خرید پارچه دورس این گونه است که این پارچه با روش های حضوری و غیر حضوری به فروش میرسد؛ بنابراین هر فرد خواهد توانست متناسب با روشی که راحت تر است اقدام به خرید این منسوجات نماید. روش های خرید متفاوت تنها برای سهولت شما در دسترسی به این منسوجات است. البته لازم به ذکر است که قطعا روش غیرحضوری و اینترنتی برای شما مناسب تر خواهد بود؛ چرا که شما قادر خواهید بود بدون اتلاف وقت، به محصول مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید و منسوج خود را بعد از سفارش در کمترین زمان ممکن دریافت کنید. لازم به ذکر است که مشاوران ما در مراکز فروش پارچه دورس نیز حضور دارند و شما میتوانید پیش از خرید محصول با آنها نیز مشورت نمایید و از این جهت خرید مناسب تری را تجربه نمایید. پارچه دورس انواع مختلفی دارند و راه های خرید و فروش آنها نیز تنها با همان روش هایی است که بیان کردیم و شما این امکان را خواهید داشت که این منسوجات مرغوب را در میزان عمده و محدود سفارش دهید.

قیمت فروش پارچه دورس نخ پنبه

قیمت فروش پارچه دورس نخ پنبه

پارچه دورس نخ پنبه بسیار مرغوب است و به همین سبب طرفداران بسیاری را نیز دارد؛ بنابراین از فروش قابل توجهی نیز برخوردار است. بدون شک یکی از مهم ترین فاکتورها به هنگام خرید یک محصول، قیمت آن است و همواره برای خریداران محترم اهمیت دارد که کالایی را انتخاب نمایند که از قیمت مناسبی برخوردار باشد قیمت فروش پارچه دورس نخ پنبه بسیار مناسب است و این موضوع را تمامی افرادی که در صنعت نساجی و پوشاک فعالیت دارند، تایید خواهند کرد؛ در واقع یکی از دلایل محبوبیت این منسوج، قیمت مناسب آن است. برای تاجران همواره اهمیت دارد که کالایی را انتخاب نمایند که قیمت مناسبی دارد. صادرکنندگان پارچه دورس نخ پنبه این منسوج را بیشتر به کشورهای همسایه، مانند: عراق، پاکستان، افغانستان و… صادر میکنند. البته این منسوج از محبوبیت خاصی در سایر کشورهای جهان نیز برخوردار است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما