خرید عمده پارچه تریکو پنبه تیپ لاکرا

از آنجایی که پارچه پنبه تیپ لاکرا در صنعت نساجی محصولی کاربردی محسوب می شود، می خواهیم به بررسی مزیت های آن نسبت به انواع پارچه ها بپردازیم. همچنین آسانترین شیوه خرید عمده این محصول با قیمت های رقابتی جهت افزایش سهم نسبی بازار نسبت به سایر رقبا را عنوان خواهیم کرد.

خرید عمده پارچه تریکو پنبه تیپ لاکرا

بررسی مزیت های پارچه لاکرادار

بررسی مزیت های پارچه لاکرادار پارچه لاکرادار انواع مدل های ترکیبی از الیاف طبیعی و مصنوعی با لاکرا را شامل می شوند که قابلیت های متعددی دارند. همانطور که می دانید لاکرا نوعی الیاف مصنوعی با قابلیت کشسانی زیاد است که در ترکیبا با انواع الیاف، پارچه های مختلفی را تشکیل می دهد.
این محصول از قسمت طول و عرض پارچه در حدود پنج برابر خود قابلیت کشش را دارد و به همین علت از آن برای دوخت انواع لباس ها استفاده می کنند. انواع لباس مایو و شنا که دارای بافتی ضخیم و در عین حال کشی هستند، از پارچه های لاکرا دار تولید می شوند. ساپورت های ورزشی، دامن های کشی و انواع پیراهن و شلوارها زنانه جذب نیز از این نوع پارچه تهیه و تولید می شوند. از جمله مهمترین مزیت های پارچه لاکرادار که موجب افزایش استفاده از آنها در صنعت تولید لباس شده است می توان هب موارد زیر اشاره نمود:

  • مناسب برای تمام فصول سال و جلوگیری از عرق کردن
  • مناسب برای تمام افراد با استایل های مختلف
  • قابلیت شستشو با شوینده های قوی
  • عدم نیاز به اتو کشیدن به علت داشتن ویژگی کشسانی
  • شستشوی راحت و خشک شدن سریع
  • امکان دوخت انواع لباس مجلسی و راحتی به علت فرم گرفتن راحت

توجه کنید که پارچه های لاکرادار تنوع کیفی متنوعی دارد. این امر تحت تاثیر نوع پارچه های ترکیبی با لاکرا صورت می گیرد. به عنوان مثال پارچه پنبه تیپ لاکرا از نظر کیفی به مراتب بهتر از انواع پارچه ملانژ پنبه است.

قیمت پارچه ملانژ پنبه شلوار تیپ لاکرا

قیمت پارچه ملانژ پنبه شلوار تیپ لاکرا علاوه بر کسب اطلاع از کیفیت و کارآیی انواع پارچه های لاکرا، آشنایی با روند تعیین قیمت و نوسانات بازار فروش آنها نیز اهمیت دارد. برای این منظور بهتر است بدانید که قیمت پارچه نخ پنبه اصل، پلی استر و ملانژ به ترتیب دارای نوسانات زیادی هستند که نوع اول به علت ارگانیک بودن، نرخ بالاتری دارد.
کیفیت پارچه ها در کنار هزینه های تولیدی، نوع رنگ آمیزی و همچنین چگونگی سفارش و خرید عواملی هستند که می توانند در تعیین قیمت هر متر از آنها تاثیرگذار باشند. توجه کنید که قبل از سفارش کیلویی یا عمده پارچه ملانژ پنبه شلوار و مدل های پرفروش دیگر اقدام به استعلام قیمت ها کنید. برای این منظور می توانید از طریق مشاوران فروش این مرکز جدیدترین اطلاعات بازار انواع پارچه در نقاط مختلف کشور را جویا شوید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما