تولید کننده پارچه ملانژ طرح دار

انواع مختلف پارچه های ملانژ و کاربرد های آن را میشناسید؟
هدف تولید کننده پارچه ملانژ طرح دار از ارائه این کالا به بازار چه بوده است؟
پارچه ملانژ طرح دار برای دوخت چه لباس هایی مناسب تر است؟
تولید کننده پارچه ملانژ طرح دار این کالا را برای دوخت انواع مختلف البسه اعم از لباس های مجلسی زنانه، ماکسی
بلوز های مردانه و زنانه و… تولید و به بازار فروش پارچه عرضه میکند.
کشور ایران از برترین تولید کنندگان پارچه ملانژ است، از همین رو این کالا به راحتی در دسترس عموم مردم قرار دارد در تولید آن همواره شرط بر کیفیت بوده است. همچنین این پارچه با قیمتی بسیار مقرون به صرفه در بالاترین درجه کیفیت توسط تولید کننده پارچه ملانژ طرح دار در اختیار خریداران قرار میگیرد.
صنعت پوشاک از پر طرفدار ترین صنایع است و از آنجایی که پوشاک و البسه اصلی ترین نیاز هر جامعه اند هر روز به تولید کنندگان و مدعیان این عرصه افزوده میشود.
امروز پارچه که از اصلی ترین ابزار کار این صنعت است در طرح و رنگ های متنوع تری به جهان عرضه میشود، در ابتدا پارچه ها معمولاً از الیاف طبیعی مانند؛ پشم‌ حیوانات، پنبه، کتان و الیاف گیاهی و… تولید میشدند، اما رفته رفته با انقلاب عظیمی که در صنعت پوشاک رخداد الیاف مصنوعی نیز به روی کار آمده و بسیار هم مورد پسند واقع شد.

تولید کننده پارچه ملانژ طرح دار
در ابتدا گمان بر این بود که این الیاف از کیفیت اصلی پارچه کم میکند، اما هرچه از تولید آنها بیشتر گذشت کاربرد آنها نیز بیشتر شد در واقع این الیاف برای اولین بار در پارچه ملانژ مورد استفاده قرار گرفته اند.
این پارچه علاوه بر الیاف طبیعی با کمک ناخالصی هایی که همان الیاف مصنوعی بودن تولید و به بازار عرضه شد این الیاف دو کارایی بالا را برای پارچه های ملانژ داشت، اول اینکه قیمت این پارچه ها را کمتر از دیگر پارچه های بازار کرد، چرا که به مراتب الیاف طبیعی به علت خاصیت های ذاتی، کم یابی، گران بودن و… تولید پارچه از آنها به صرفه نبود.
و از سوی دیگر ویژگی های منحصر به فردی که در الیاف طبیعی وجود نداشت را به کالا اضافه کرد از همین رو تولید این الیاف گسترش یافت و در تولید تمامی پارچه ها از الیاف صنعتی استفاده شد و امروزه کمتر پارچه ای وجود دارد که الیاف آن صد درصد خالص باشد.
پارچه ملانژ به علت ترکیب رنگی که دارد به این نام شناخته شده است. در واقع منظور از پارچه ملانژ پارچه ای است که از ترکیب دو رنگ تولید شده است و گستردگی این پارچه ها بسیار زیاد است. پارچه ملانژ بسیار پر طرفدار است چرا که پارچه ای زیبا و کاربردی بوده که در صنعت پوشاک بسیار محبوب و مشهور است. این حجم از محبوبیت به علت کارایی بالا و زیبایی است که این پارچه داشته و به علت تنوع طرح و رنگی که دارد و نوع بافتش بیشتر توسط بانوان خریداری میشود.

کیفیت انواع پارچه ملانژ

کیفیت انواع پارچه ملانژ

کشور ما از برترین صادر کننده های پارچه ملانژ طرح دار در جهان است، برای تولید این پارچه کشور های صنعتی فراوانی مدعی هستند که در این بین کشور ایران به علت برخورداری از صنعت نساجی با کیفیت و به روز در تولید انواع و اقسام این پارچه ها موفق عمل کرده است و در این بین رتبه اول کیفیت پارچه های ملانژ به پارچه های ایرانی رسیده و بعد از ما چینی ها در رتبه دوم تولید پارچه ملانژ ایستاده اند.
پارچه ملانژ گستردگی و تنوع بسیار بالایی را دارد این پارچه به علت کارایی منحصر به فرد و همچنین قیمت مقرون به صرفه از بهترین پارچه های موجود در بازار است. گستردگی پارچه ملانژ تا حدی است که میتوان گفت از لباس زیر گرفته تا کاپشن های ضخیم و بارانی های زمستانی از این پارچه تولید میشوند و پارچه ملانژ برای تولید هر لباسی متناسب با ویژگی های آن مدل خاصی از پارچه را ارائه میکند.
علت تنوع شگفت انگیزی که در پارچه های ملانژ دیده میشود نخ های استفاده شده در آن است.
در پارچه ملانژ همانطور که قبلا نیز اشاره کردیم علاوه بر الیاف طبیعی، الیاف مصنوعی نیز مورد استفاده قرار میگیرد که استفاده از این الیاف سبب شده پارچه ملانژ قیمتی، اقتصادی و تنوعی بی نظیر را در برگیرد.
نخ های صنعتی در ابتدا توسط اروپایی ها تولید و به صنعت پوشاک معرفی شدند و قدمت آنها به همین سال های نزدیک و قبل از انقلاب صنعتی باز میگردد. کشور ما از آخرین تولید کننده های این الیاف بوده اما امروزه به عنوان بهترین تولید کننده در جهان شناخته شده است.
به حول و قوه الهی و با تلاش بی وقفه و شبانه‌ روزی صنعتگران و نساجان این سرزمین در رتبه اول تولید بهترین پارچه های ملانژ قرار دارد، همین هم دسترسی مردم این کشور به این پارچه را بسیار سهولت بخشیده است.
تولید کننده پارچه ملانژ طرح دار با بهره گیری از بهترین نخ ها این پارچه را تولید و به بازار جهانی عرضه کرده است اگر شما قصد خرید پارچه ملانژی که تنوع طرح بالایی را در بر بگیرد و زیبایی منحصر به فردی را نیز داشته باشد دارید بهتر است که پارچه ملانژ طرح دار را در لیست خرید خود قرار دهید.

ویژگی بارز پارچه ملانژ

ویژگی بارز پارچه ملانژ

از بارزترین ویژگی های پارچه ملانژ نوع بافت که به صورت حلقوی و گرد بافته میشود است
برای دوخت پارچه های ملانژ در ابتدا هر کدام از نخ های آن را به طور جداگانه رنگ آمیزی میکنند و سپس با هم ترکیب میکنند که این پارچه ملانژ را از دیگر پارچه ها متمایز میکند.
همچنین در تولید پارچه های ملانژ علاوه بر الیاف طبیعی، الیاف مصنوعی نیز کاربرد دارند و درصد الیاف مصنوعی دو برابر الیاف طبیعی است.
ویژگی دیگری که پارچه ملانژ را از دیگر پارچه ها جدا میکند تنوع بسیار آن در مدل ها و طرح های گوناگون است. این پارچه تنوع بسیاری دارد و گستردگی مدل های پارچه ملانژ طرح دار زیاد است. پس هر کدام از مدل ها ویژگی های منحصر به فرد و خاص خود را دارند، از همین رو نمی توان ویژگی های یکی از این پارچه ها را برای دیگری به کار برد به عنوان مثال پارچه ملانژ طرح دار پارچه های زیبا و ضخیم است که عمر طولانی و بادوامی دارد، این در صورتی است که پارچه های ریون امکان آب رفت دارند، از همین رو دوام آنها کمتر از پارچه ملانژ طرح دار است و پس از مدتی استفاده کارایی خود را از دست میدهند برای همین است که میگوییم نمیشود همه ی پارچه های ملانژ را با یک دید نگریست.
پس به طور کلی پارچه های ملانژ پارچه هایی اند که از ترکیب دو رنگ تولید شده اند و تنوع بسیاری دارند و این تنوع به سبب استفاده از الیاف صنعتی در آنها است.
برای انتخاب بهترین پارچه ملانژ کافیست که به نخ به کار رفته در آن دقت کنیم، الیاف مصنوعی با شرایط تولیدی که دارند نه تنها کیفیت پارچه ملانژ را کم نکردند بلکه ویژگی هایی با آن بخشیده‌اند که در سایر پارچه ها کمتر دیده می شود، برای خرید یک پارچه ملانژ با کیفیت کافیست آن را از یک برند معتبر خریداری نمایید.
نخ هایی که کشور ما در تولید آنها بسیار موفق عمل کرده و سبب کیفیت یک کالا میشود عبارتند از:
نخ اسپان : نخ اسپان از باکیفیت ترین نخ های بازار است که قابلیت جریان هوا را به پارچه ملانژ میدهد. این نخ از بادوام ترین نخ های صنعتی است و کاربرد فراوانی دارد.
فیلامنت: هر کجا اسم پارچه ملانژ ضخیم را شنید، بدانید بدون شک یکی از نخ های مورد استفاده در آن فیلامنت است این نخ به علت ضخامت و حجم بالا در تولید لباس های بسیار گرم کاربرد دارد.
تراویرا: شکل این نخ ها به صورت استخوانی است که زیبایی بسیار زیادی به پارچه میدهند و در نوع طبیعی و مصنوعی تولید میشوند.
لاکرا: نخ لاکرا بسیار ضخیم و مقاوم است از همین رو در تولید لباس های زمستانی اعم از بافت ها، سویشرت های دخترانه و پسرانه، تیشرت های مردانه کاپشن ها و…کاربرد دارد.

بهترین نوع پارچه ملانژ برای صادرات

بهترین نوع پارچه ملانژ طرح دار برای صادرات

پارچه های ملانژ ایرانی از با کیفیت ترین پارچه های موجود در بازار اند که در این بین پارچه ملانژ طرح دار به علت تنوع و زیبایی که دارد جزو بهترین پارچه های صادراتی است .
برای صادرات یک کالا توجه به کیفیت و قیمت بسیار مهم و ضروری است پارچه های ملانژ در مدل های مختلفی به بازار عرضه میشوند که بهترین پارچه های صادراتی و مرغوب آن پارچه هایی که در زیر به آنها اشاره میکنیم را شامل میشوند.
پارچه تریکو ملانژ: یکی از پرفروش ترین پارچه های ملانژ پارچه تریکو است که در تولید تمامی البسه کاربرد این پارچه به علت نوع دوخت و بافتی که دارد استفاده میشود. این پارچه بیشتر در لباس های ضخیم مانند شلوار های بک اسلش، شلوار جین، لباس های زمستانه و پاییزه، هودی ها و تمام البسه ای که امروزه ترند بوده و بسیار خریدار دارند کاربرد دارد.
پارچه ریون ملانژ: به طور قطع اگر که کسب و کار شما با خرید پارچه در ارتباط است یا نه، حتی یک خریدار ساده‌ اید تجربه ی خرید پارچه ملانژ را داشته اید.
پارچه ریون: این پارچه به علت کاربردی که در دوخت لباس دارد، بسیار پر فروش است. از این پارچه برای تولید انواع لباس های زنانه، اعم از لباس خواب، لباس زیر، لباس های مجلسی و نیمه مجلسی، ماکسی و مانتو استفاده میشود. این پارچه ها به علت لَختی و لطافتی که دارند خریداران زیادی پیدا کرده و جزو بهترین پارچه های صادراتی ایرانی به حساب میروند، اما مشکلی که در پارچه های ریون ملانژ دیده میشود آبرفت آنها است که این ویژگی نیز نتوانسته از فروش آنها کم کند و همواره پارچه ی مورد علاقه ی عموم مردم بوده است.
پارچه کج راه ملانژ: از این پارچه به علت زیبایی که در نوع بافت دارد در تولید مانتو ها شلوار های جین و تی شرت های مردانه و زنانه بسیار استفاده شده و از بهترین پارچه های صادراتی ایرانی به بازار جهانی است.
به طور کلی پارچه های ملانژ ایرانی در هر مدل و طرحی که باشند از بهترین پارچه های صادراتی هستند.
پارچه ملانژ طرح دار نیز یکی از پارچه های خوب و باکیفیت صادراتی بوده که در بازار جهانی طرفداران و خریداران ویژه ای دارد.

توزیع پارچه ملانژ طرح دار

توزیع پارچه ملانژ طرح دار

تولید کننده پارچه ملانژ طرح دار با درنظر گرفتن بازار خرید این پارچه و سلیقه مخاطب طرح های زیبایی از جمله طرح های چاپی و یا دیگر طرح ها را که طرفداران زیادی دارند را بر روی پارچه ملانژ به کار میبرد و این کالا را در مقدار انبوه تولید و به راحتی در دسترس خریداران قرار میدهد اگر قصد خرید پارچه ملانژ را دارید کافی است که این مطلب را تا انتها مطالعه نمایید، چرا که قبل از هر خریدی باید اطلاعات لازم درباره محصول مورد نظر را داشته باشید، تا خرید تان به خریدی به صرفه و اقتصادی تبدیل شود. چرا که مهم است که خرید مطابق با نیاز صورت پذیرد از همین رو دانستن کاربرد ها و شرایط خرید کالا مورد نظر حائز اهمیت ویژه است.
تولید کننده پارچه ملانژ طرح دار برای پخش همگانی این محصول، آن را به صورت مستقیم وعمده به فروش میرساند همچنین با امضاء قرارداد با توزیع کنندگان امر خرید را سهولت می ‌بخشند.
در واقع منظور از توزیع کنندگان افرادی اند که با هدف توزیع، پخش و فروش یک کالا با تولید کننده قرار داد میبندند.
تولید کننده پارچه ملانژ طرح دار برای فروش بیشتر محصولات خود با عرضه کنندگان قرارداد امضا کرده بر اساس این قرار به پخش پارچه ملانژ در همان محدوده ای که تولید کنندگان مشخص میکنند مشغول میشوند.
علاوه بر اینها توضیع این محصول به صورت اینترنتی نیز انجام پذبرفته و همان طور که می‌دانید شبکه های اینترنتی گسترده ترین شبکه ها در سراسر جهان اند پس با این نوع از توزیع و فروش میشود کالا را در هر مکان و هر جایی که نیاز است توزیع کرد
اگر شما قصد خرید این بافته را دارید در هر موقعیت مکانی که هستید میتوانید به درگاه های اینترنتی و تولیدی های مختلف مراجعه کرده و پارچه های طرح دار مورد نظر خود را از طریق همین درگاه ها خریداری نمایید.
همچنین کماکان پیشنهاد ما به شما خرید مستقیم این محصول به صورت عمده است. تا در نهایت با قیمت مناسب تری محصول را خریداری نمایید. در این بین تولید کننده پارچه ملانژ طرح دار برای سهولت کار شما شرایط فروش ویژه ای قرار داده است که میتوانید با مراجعه به آنها کالای مورد نظر خود را سفارش داده و با قیمت مناسب تری نسبت به بازار تهیه نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما