تولید پارچه لاکرا کشی

از اولین تولید پارچه های لاکرا کشی مدت زمانی است میگذرد و این پارچه ها توانسته اند بخش عمده کاربرد در تهیه لباس و… را به خود اختصاص دهند. با وجود بازار فروش گسترده این منسوجات، تولید پارچه لاکرا کشی نیز روز به روز فزونی مییابد.
تولید پارچه لاکرا کشی با استفاده از فناوری های نوین و دستگاه های پیشرفته صنعتی صورت میگیرد و سعی بر این شده است تا دوام کالا به میزان قابل توجهی بیشتر از منسوجات هم رده خود باشد. پارچه های لاکرا کشی همان گونه که از نامشان پیداست به صورت کش مانند هستند و در دوخت لباس از این پارچه ها، بعد از تغییر سایز نیز میتوانید این لباس ها را به دلیل خاصیت کشسانی اش بر تن نمایید. میتوان گفت که تولید این پارچه به دلیل کاربرد فراوانی که دارد، روز به روز افزایش یافته است.
در این چند خط، شرح مختصری از پارچه های لاکرا کشی دادیم و در ادامه این مقاله، بیشتر در مورد این پارچه ها و روش بسیار آسان خرید آنها برای شما مشتریان گرامی خواهیم گفت تا بتوانید بهتر و آگاهانه تر خرید نمایید.

تولید پارچه لاکرا کشی

کارخانه تولید پارچه لاکرا اصفهان

میتوان گفت که بهترین کارخانه های موجود در ایران، در شهر اصفهان و یزد هستند. بعضی از کارخانجات شهر اصفهان، اقدام به تولید پارچه لاکرا کشی نموده اند و این محصولات تولیدی موفق شده اند همگام با کیفیت پارچه های لاکرا کشی خارجی به پیش بروند. درواقع به گونه ای است که کیفیت پارچه های لاکرا کشی در اصفهان، فرق چندانی با نمونه های خارجی ندارد چراکه این کارخانه کیفیت را در کنار کمیت در نظر گرفته است. مراکز گوناگونی در نقاط مختلف جهان هستند که به کیفیت اهمیت چندانی نداده و فقط کمیت را در خط مقدم لحاظ مینمایند. همان گونه که مشخص است این کارخانجات، خروجی خوبی نخواهند داشت و کم کم مشتریان خود را از دست میدهند. در تولید پارچه لاکرا کشی در شرکت های معتبر، از بهترین دستگاه های صنعتی استفاده شده است تا شما محصول بادوامی را خریداری نمایید و مدت ها بتوانید از آن استفاده کنید.

ویژگی بهترین پارچه لاکرا

ویژگی بهترین پارچه لاکرا

پارچه های لاکرا، ویژگی های منحصر به فردی دارند که ما در این قسمت به بررسی برخی از مهم ترین آنها خواهیم پرداخت:
ـ بادوام و مرغوب باشد
انتظار ما از یک پارچه، دوام بالای آن است. هرچند که پارچه های لاکرا قیمت بسیار زیادی ندارند، اما باید منسوج خریداری شده از دوام بالایی برخوردار باشد تا بتوانیم از آن سال ها استفاده نماییم. بیشترین کاربرد پارچه های لاکرا، استفاده در تهیه و تولید لباس است. ما لباس هایی را به صورت دوره ای میپوشیم و همان طور که مشخص است باید مکرر شسته شوند و اگر دوام خوبی نداشته باشند، به مرور زمان شاهد افت کیفیت خواهیم بود و این نامرغوبی پارچه لباس هایمان بسیار ناخوشایند است. از ویژگی بهترین پارچه های لاکرا، دوام بالا و کیفیت منحصر به فرد آن است که شما در صورت انتخاب درست، میتوانید سالیان درازی از این منسوج بهره ببرید.
ـ ثبات رنگ داشته باشد
پارچه های لاکرا اصل، به هیچ عنوان بر اثر شست و شو تغییر رنگ نمیدهند. اگر نمیدانید که چگونه این پارچه های اصل را پیدا نمایید، ما به شما شرکت دیبافت کالا را معرفی میکنیم. این شرکت، فروشگاهی معروف است و محصولاتی که به فروش میرساند، همگی جنس اصلی هستند و شما به راحتی میتوانید پارچه های لاکرا اصل را از این مرکز خریداری نمایید.

ویژگی بهترین پارچه لاکرا
ـ نخ کش نشود
شاید با دیدن ظاهر این پارچه ها، این فکر در ذهن شما نقش ببندد که این منسوج به احتمال زیاد نخ کش خواهد شد اما به هیچ وجه این گونه نیست. پارچه های لاکرا با فناوری نوین صنعتی در کنار یک دیگر بافته شده اند و این بافت به حدی سفت و محکم است که به هیچ وجه نخ کش نشده و ظاهر پارچه خراب نخواهد شد.
ـ خاصیت کشسانی درستی داشته باشد
همه ما تغییر سایز را به نحوی تجربه کرده ایم و گاهاً لباس هایی که دوستشان داریم، بر اثر تغییر سایز دیگر اندازه ما نیستند. لباس هایی که با پارچه لاکرا تهیه و تولید شده اند، ویژگی منحصر به فردی دارند. فرقی نمیکند که شما در این سه ماه اخیر، حدود 4 الی 5 کیلو لاغر شده اید یا به همین مقدار وزن اضافه کرده اید. باز هم میتوانید از لباس هایی های قدیمی خود که از پارچه لاکرا تهیه شده اند، استفاده نمایید. زیرا پارچه های لاکرا، خاصیت کشسانی بسیار خوبی دارند و در هر سایز، بر بدن کیپ میشوند.
ـ زیبا و در رنگ های متنوع باشد
همه ما طالب زیبایی هستیم مخصوصا که خرید پارچه در میان باشد. امروزه پارچه های گوناگونی وجود دارند، اما هیچ کدام به زیبایی پارچه های لاکرا نیستند. این پارچه ها اغلب تک رنگ بوده و همین تک رنگ بودن، زیبایی اش را دو چندان کرده است. کارخانه تولید پارچه های لاکرا کشی، این منسوجات را در رنگ های گوناگونی تولید کرده است تا همگان بتوانند برحسب سلیقه شخصی خود، این منسوجات را در رنگ دلخواه خریداری نمایند.

پارچه لاکرا کشی چگونه تولید میشود

پارچه لاکرا کشی چگونه تولید میشود

تولید پارچه لاکرا کشی، فرایندی پیچیده و طولانی است و ما در زیر به خلاصه مراحل تولید خواهیم پرداخت:
ـ تولید یک پیش پلیمر: با مخلوط نمودن مونومری به نام دی ایزوسیانات با ماکروگیلول در داخل با نوع ویژه ای از محفظه، واکنش این مرحله تکمیل میشود.
ـ واکنش گسترش یک زنجیره: وقتی کارخانه تولید پارچه لاکرا کشی، از راهکار ریسندگی خشک بهره میگیرد، اسید آمین با پیش پلیمر واکنش میدهند.
ـ رقیق نمودن: در ادامه این فرایند، برای اینکه این محلول نازک تر شده و بتوان راحت تر با آن کار کرد، این محلول را با یک حلال به حالت رقیق درآورده و در داخل سلول تولید الیاف جا میگیرد.
ـ حرارت دادن: به این دلیل که باید پلیمر مایع این محلول را به شکل جامد درآورد، برای این امر با محلول نیتروژن حرارت میدهند.
ـ پیچانیدن: بعد از این مراحل، رشته ها را به صورت تک دسته درآورده و هنگامی که از دستگاه ریسندگی به شکل استوانه ای مانند، خارج مینمایند، با بهره گیری از دستگاه پراکنده کننده هوای داخل این سلول، به نخ تابیده تبدیل میشوند.
ـ مرحله تکمیل انتهایی: در ادامه روند استئارات منیزیم یا دیگر پلیمرها، موادی به نام الاستین به عنوان آخرین مواد تکمیل دهنده، مورد بهره قرار گرفته میشود.
ـ بافتن: این مرحله آخرین بخش این ریسندگی بوده و در آخر، نخ لاکرا به یک ماسوره انتقال داده میشود و از کارخانه تولید پارچه لاکرا کشی خارج میشود.

عواملی که بر کیفیت پارچه لاکرا تأثیر دارد

عواملی که بر کیفیت پارچه لاکرا تأثیر دارد

ما در این بخش برخی از عواملی که بر کیفیت پارچه لاکرا تأثیر میگذارد را بیان خواهیم کرد:
ـ مواد به کار رفته در تولید
ـ استفاده از دستگاه های پیشرفته
ـ تراکم پارچه
ـ تاب نخ
ـ ظرافت نخ
ـ حرارت مناسب به هنگام تولید
ـ ساختار پارچه

مزیت خرید عمده پارچه لاکرا

مزیت خرید عمده این محصول

اگر تا به این هنگام خرید عمده نداشته اید، پیشنهاد میکنیم این قسمت را با دقت بخوانید. خرید عمده، مزیت های زیادی دارد. همان طور که همه ما میدانیم بازار ایران دائم در حال رکود است و فروشندگان با خرید عمده، از این رکود و نوسان سود خواهند برد. به عنوان نمونه اکنون قیمت منسوجی 500 هزار تومان است و شما در این رنج قیمت، این محصول را به قصد فروش و سود بیشتر، خریداری مینمایید. بعد از یک الی دو ماه، قیمت این منسوج به حدود 800 هزار تومان میرسد و فروشنده ای که این منسوج را به قصد فروش خرده خریداری نموده است، از هر منسوج فروخته شده 300 هزار تومان سود خواهد برد. البته اگر میخواهید به سود بیشتری دست پیدا کنید، پیشنهاد میدهیم پارچه های لاکرا را به صورت قواره ای یا همان عمده از برترین فروشندگان خریداری نمایید.
چرا باید از برترین پخش کنندگان این منسوجات را خریداری نمود؟ در پاسخ به پرسش میتوان گفت که فروشندگان برتر، به صورت مستقیم این منسوجات را از کارخانه تولید پارچه لاکرا کشی خریداری مینمایند و هیچ گونه واسطه ای در بین شما و این شرکت وجود ندارد. در خصوص زیاد بودن قیمت یک کالا میتوان به دست داشتن واسطه ها اشاره کرد. به عنوان نمونه شما همین پارچه لاکرا کشی را در نظر بگیرید، اگر این پارچه از زمان خارج شدن از کارخانه تولید پارچه لاکرا کشی تا زمانی که به دست شما برسد، از میان دستان واسطه گران بگذرد، قیمت ارائه شده برای شما گران در می آید و اگر شما مشتریان گرامی با خواندن این مقاله، سعی در یافتن یک مرکز پخش برتر هستید تا این منسوجات را از آن خریداری نمایید. این شرکت، نمیتواند پخش کننده ای جز دیبافت کالا باشد.
با خرید عمده، شما این اطمینان را دارید در صورت بالارفتن این کالا، سود خوبی به دست خواهید آورد. اگر از ما بپرسید که برترین پخش کننده پارچه های لاکرا کشی کدام شرکت است، ما بدون شک به شما شرکت دیبافت را پیشنهاد میدهیم. بین شما و این مرکز فروش، هیچ گونه واسطه ای وجود ندارد و به همین علت است که شما میتوانید با قیمت بسیار ارزانی پارچه های لاکرا کشی را از این فروشنده برتر خریداری نمایید.
ما در زیر خلاصه ای از مزیت خرید عمده را برای شما مشتریان عزیز خواهیم گفت:
ـ اطمینان از سود در صورت خرید از فروشندگان برتر
ـ نگران نبودن از نوسانات بازار
ـ داشتن تعداد بیشتری از اجناس و پاسخ گویی به سفارش مشتری در صورت درخواست تعداد زیاد

فروش کلی پارچه لاکرا کشی

فروش کلی این منسوج

همه پخش کننده های برتر، پارچه های لاکرا کشی را به صورت عمده به فروش میرسانند و این خریداران واسطه گران هستند. همان گونه که بیان کردیم، شرکت دیبافت کالا فروشنده برتر پارچه های لاکرا کشی است و اگر میخواهید پارچه اصل را خریداری نمایید این شرکت، گزینه بسیار مناسبی است. شرکت دیبافت کالا، پارچه های لاکرا کشی را به صورت کلی یا همان عمده و قواره ای به فروش میرساند. شایان ذکر است که این شرکت تمام کالاهای اصل اعم از پتوها، روتختی، پارچه ها و… را در فروشگاه خود به فروش میرساند و این مرکز در شهر زیارتی قم واقع است. شما میتوانید به دو روش این منسوجات را از شرکت دیبافت کالا خریداری نمایید و ما در این قسمت بیشتر در مورد این دو روش خرید توضیح خواهیم داد:
ـ روش خرید مستقیم
این روش مناسب افرادی است که در شهر قم ساکن هستند و میتوانند به این شرکت مراجعه کرده و کالا را از نزدیک ببینند. همچنین برخی از افراد در هنگام خرید وسواس دارند، این روش برای آنها بسیار کارآمد و مطلوب است. اما بیشتر خریداران پارچه های لاکرا کشی از شرکت دیبافت، روش دیگری را برای خرید انتخاب کرده اند که آن روش اینترنتی است.
ـ روش خرید غیر مستقیم
خرید اینترنتی را همه ما دوست داریم. چون دیگر نه دغدغه ترافیک داریم و نه اینکه وقت کمی برای انتخاب داشته باشیم. چراکه با ورود به فروشگاه ها، وقت کمی برای انتخاب خواهیم داشت، اما در خرید اینترنتی میتوان به فروشگاه مورد نظر سر زده و از منسوج دیدن کنید. گذشته از آنکه برخی ها به هیچ وجه خرید اینترنتی را روش مناسبی نمیدانند و از این روشِ خرید امتناع میکنند، شرکت دیبافت کالا تا به این هنگام توانسته است رضایت تمام مشتریانش را به دست آورد و در این عرصه خوش درخشیده است.
این روش برای افرادی که در شهر قم سکونت ندارند، بسیار مناسب و کارامد است زیرا میتوانند اینترنت موبایل یا سیستم خود را باز نموده و نام این فروشگاه اینترنتی را در گوگل سرچ نمایند و پس از انتخاب تعداد محصول، این منسوج را درب منزل تحویل بگیرند. ما مطالب کثیری را در گوگل منتشر نموده ایم که یکی از آنها همین مقاله ای است که اکنون جلوی روی شما مشتریان گرامی قرار دارد. اگر به هر دلیلی این مقاله ها نتوانستند کمک زیادی با شما نمایند، میتوانید با مدیر این شرکت، آقای مهندس خسروانی تماس حاصل نموده و از ایشان راهنمایی بخواهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما