تولید انواع پارچه یکرو ملانژ تیپ لاکرا

پارچه یکرو ملانژ تیپ لاکرا یکی از انواع پارچه های تریکویی هست که تولید می شود. تفاوت پارچه ملانژ لاکرا با سایر تریکو های تولیدی این است که لاکرا به پارچه خاصیت ارتجاعی می دهد. پارچه های یکرو ملانژ لاکرا با توجه به میزان الیاف مصنوعی یا پنبه کاربردی در پارچه، خود شامل طیف متفاوتی می باشد که تولید کنندگان اقدام به تولید انواع پارچه یکرو ملانژ تیپ لاکرا می کنند.

تولید انواع پارچه یکرو ملانژ تیپ لاکرا

کاربرد انواع پارچه ملانژ

کاربرد انواع پارچه ملانژ

کارخانه های تولیدی پارچه های تریکو طیف مختلفی از انواع پارچه های تریکو را تولید می کنند. یکی از این انواع تولیدات می توان به پارچه ملانژ نام برد. پارچه ملانژ لاکرا بیشتر در فصل زمستان کاربرد دارد و از آن برای انواع لباس های زمستانی بچه گانه، بزرگسال، ست های اسپرت، شلوار های ورزشی…استفاده می شود.

این جنس پارچه با توجه به میزان پنبه مصرفی در بافت پارچه دارای جنس های متفاوت می باشد. اگر درصد خلوص پنبه در بافت پارچه زیاد باشد به پارچه حالت پنبه ای می دهد و هنگام خرید با لمس پارچه به راحتی می توان میزان کیفیت آن را تشخیص داد. اگر در پارچه از الیاف مصنوعی استفاده شود پارچه حالت پلاستیکی و براق دارد و کیفیت آن پایین می باشد. با شناخت این ویژگی ها ما می توانیم به راحتی پارچه با کیفیت و بی کیفیت را تشخیص بدهیم که همگی در قیمت پارچه و لباسی که از پارچه تهیه شده است اثر گذار است.

فروش عمده پارچه ملانژ لاکرا رنگی

فروش عمده پارچه ملانژ لاکرا رنگی فروش پارچه ملانژ لاکرا در فصل زمستان و سرما طرفداران زیادی دارد. حالت پنبه ای پارچه باعث گرم بودن لباس و محافظت بدن در برار سرما می شود.

پارچه ملانژ رنگی بیشتر در رنگ های تیره مانند مشکی، سورمه ای، طوسی…تولید می شود که از رنگ طوسی آن بیشتر استقبال می شود که خود طیف مختلفی از رنگ طوسی را در بر می گیرد. رنگ پارچه ملانژ کاملا یکدست نیست به دلیل حالت پنبه ای و مواد کاربردی آن بخش های تیره و روشنی به پارچه می دهد که جزو مشخصات پارچه به حساب می آید. تولید کنندگان پارچه، شرایط فروشی را برای پارچه های تولیدی خود ایجاد می کند که خریدار بتواند پارچه مورد نیاز خود چه به صورت عمده و چه به صورت خرید جزیی به راحتی تهیه کنند. تولیدکنندگان با ایجاد فروش مستقیم پارچه از کارخانه و ارسال آن به نقاط مختلف شرایط خرید مستقیم را به وجود می آورند.

ما می توانیم با مراجعه به صفحه مجازب شرکت های تولیدی و خواندن مشخصات پارچه ملانژ لاکرا رنگی از بین انواع تولیدات کارخانه اقدام به خرید آنلاین و ثبت و تحویل سفارش خود در کمترین زمان را داشته باشند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما